Boek
Elke dag een cadeautje
Hardcover
384 pagina's
Nederlands
2016
9789033817786
Elke dag een cadeautje

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Wat heeft opletten tijdens hoorcollege te maken met Deuteronomium? Een piano met Prediker? Radijsjes zaaien met Galaten? Een afgeslankte achternicht met Maleachi? Mens-erger-je-niet met Habakuk?

Je ontdekt het allemaal in dit verfrissende Bijbels dagboek vol aansprekende en herkenbare anekdotes met een treffende boodschap en een hoopvolle Bijbeltekst. Laat je steeds opnieuw verwennen en verrassen door de bijzondere cadeautjes. Pakjes vol beloften en liefdesverklaringen van niemand minder dan God. Driehonderdzesenzestig
geschenken van God, voor jou - elke dag een cadeautje. Pak ze uit en geniet ervan!

Daniëlle Heerens (1990) leest alles wat los en vast zit en het liefst de hele dag. En gelukkig kan dat ook, want haar werk heeft alles met boeken te maken. Ze werkt als freelance redacteur en corrector voor diverse uitgeverijen, is webredacteur bij Sestra.nl en recenseert boeken voor NBD Biblion en Reveil. En last but not least... ze schrijft.

ISBN
9789033817786
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
384 pagina's
Gewicht
358 g
Afmetingen
14,1 cm × 10,8 cm × 2,5 cm

Meer zoals dit

In het licht
In het licht
Advent is verwachtingsvol toeleven en uitzien naar de geboorte van Jezus, het Licht van de wereld. Een van de manieren waarop je dat kunt doen, is door deze vier weken stil te staan bij het thema ‘licht’. Om de dagen voor kerst te leven ín het licht. In dit adventsdagboek staan zesentwintig overdenkingen die allemaal gaan over ‘licht’ – zowel over Jezus, het Licht van de wereld, als het licht van God, het licht dat jij mag zijn en het licht van de eeuwigheid. Bij elke overdenking vind je een uitgelichte quote en een opdracht om licht te geven of te ontvangen. Zo leer je meer over hét Licht en ontdek je hoe je zelf een lichtje kunt zijn en het Licht van kerst kunt verspreiden. En dan wordt deze kerst écht een feest van het Licht. Om dit licht in jouw leven zichtbaar te maken, bevat dit dagboek 24 prachtige kaarten met daarop de uitgelichte quotes. Je kunt ze uitknippen en ophangen als adventskalender.
Gefeliciteerd met je belijdenis
Gefeliciteerd met je belijdenis
Belijdenis
9789033820519
'Ja' zeggen tegen God; het lijkt misschien iets onbetekenends, maar het is van enorme betekenis en verandert de rest van je leven voorgoed. Met dat ene 'ja' beloof je niet langer jezelf op de eerste plek te stellen, maar God, en Hem te volgen. Maar het belangrijkste van dat kleine woordje 'ja' is de belijdenis van je geloof in God, de Vader, Jezus, de Zoon, en de Heilige Geest. Het is iets bijzonders, een nieuwe fase in de levenslange ontdekkingsreis van het geloof, die je in dit boekje aan de hand van heldere en herkenbare overdenkingen en hoopvolle bijbelteksten meeneemt langs de Apostolische Geloofsbelijdenis. Jouw 'ja' is het beste besluit dat in je leven kunt nemen - de allermooiste keus. Gefeliciteerd met je belijdenis! 'Met dit cadeautje houd je de woorden van de geloofsbelijdenis levend. Heerens helpt je om je 'ja' steeds opnieuw te bevestigen. En stiekem is dit boekje ook een tip voor als je de keuze nog níét gemaakt hebt.' Ds. Mirjam Kollenstaart-Muis 'Belijdenis doen is een mooi moment, en mooie momenten moet je goed voorbereiden en markeren, zodat je er later vaak aan terugdenkt. Met dit boekje geeft Daniëlle jongeren een mogelijkheid om dat op een toffe manier te doen, die hen dicht bij God brengt en de keus die ze maken extra bevestigt.' Eline Hoogenboom, Founder & Editor in Chief, (Huis van) Belle Daniëlle Heerens (1990) woont in Nunspeet en leest alles wat los en vast zit, het liefst heel de dag. Gelukkig kan dat ook, want haar werk heeft alles met boeken te maken. Ze werkt als freelanceredacteur en -corrector voor diverse uitgeverijen, is webredacteur bij Sestra.nl en recenseert boeken voor NBD Biblion en Reveil. En last but not least... ze schrijft.
Leef je geloof
Leef je geloof
9789033803369
Leef je geloof is een eigentijds, aansprekend bijbels dagboek voor tienermeiden (ca. 12-17 jaar). Het bevat voor elke dag een bijbeltekst met overdenking en aansluitend gebed, onderverdeeld in zesentwintig thema’s – van vertrouwen en leren, tot jezelf blijven en danken – die tienermeiden meer leren over zichzelf, God en de Bijbel. In de hoop dat ze er daardoor achter komen hoe ze hun geloof een plekje kunnen geven in hun dagelijkse bezigheden en samen met God kunnen leven. Dat ze ontdekken: zó leef je je geloof! Leef je geloof is een herziene uitgave van het dagboek Sta op en schitter.
Peuterdagboek
Peuterdagboek
9789033835957
Dit Peuterdagboek helpt jonge kinderen en hun ouders om een moment te hebben met God. Voor elke dag is er een vraag die past bij de leefwereld van de peuter en een gesprekje op gang kan brengen, een Bijbeltekst, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed. Dit dagboek is thematisch opgezet en elk thema begint met een lied dat de hele week gezongen kan worden. Twaalf thema’s worden behandeld, onder andere: Ik voel, Ik vier feest, Buiten, Samen, Ik ga slapen. Een qr-code verwijst bij elk thema steeds naar een speciaal voor dit dagboek opgenomen liedje. De sfeervolle illustraties van Marieke ten Berge nodigen je peuter uit om te kijken, alles aan te wijzen en te benoemen. Dit Peuterdagboek is geschikt voor kinderen in de leeftijd 2-4 jaar.
Samen leven uit genade
Samen leven uit genade
Geloofsopbouw
9789033802348
'Samen leven uit genade' is een praktisch gezinsdagboek van Max Lucado voor ouder en kind samen. Elk van de honderd dagboekteksten biedt een tekst voor ouders en een tekst voor kinderen over hetzelfde onderwerp. Zo kunnen ze elk hun eigen tekst lezen en er daarna samen over praten en bidden. Ook worden bij elk onderwerp vragen gesteld om verder over na te denken en te bespreken. De teksten in dit gezinsdagboek vormen een selectie uit eerdere dagboeken van Lucado. De teksten voor ouders komen uit 'Leven uit genade' en die voor kinderen uit 'Elke dag een nieuw begin', maar nu dus in deze unieke combinatie, waar talloze lezers al vaak om hebben gevraagd. Op deze manier kan je als volwassene samen met kinderen tussen ca. 8-11 jaar gebruikmaken van dit dagboek. Ga samen tijdens het avondeten of voor het slapengaan aan de slag met leven uit genade!
Jij bent de mooiste
Jij bent de mooiste
Het lijkt alsof alles en iedereen tegelijk je aandacht vraagt, en of je voortdurend moet kiezen. Soms zou je de tijd willen hebben om even stil te staan, een blik in de spiegel te werpen en van een afstandje naar jezelf te kijken: wie ben ik en wie wil ik worden? Jij bent de mooiste! is een bijbels dagboek voor jonge meiden over onderwerpen uit hun dagelijks leven, zoals uiterlijk&innerlijk, eerlijkheid, seksualiteit, vriendinnen, leven voor God, liefde, vakantie. Aan dit boek schreven mee: Brigitte Wolthuis, Corien Oranje, Ineke Zuidhof, Jeanette Molema, Karlan van Ieperen, Maaike Ymkje de Jong, Mariska Vos, Marlies Medema, Miranda Tollenaar en Theanne Boer.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels