Boek
Bijbelverhalen voor meisjes
Hardcover
22 pagina's
Nederlands
2018
9789033832260
Bijbelverhalen voor meisjes

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Een vrolijk, stevig kartonboek voor meisjes. Negen verhalen uit het Oude en Nieuwe testament zijn verteld in tekst op rijm! De illustraties zijn aansprekend en afgestemd op meisjes. De afgeronde hoeken maken de boekjes geschikt voor jongere kinderen. Neem het Bijbeltje overal mee heen aan het handige handvat! Door de gewatteerde cover en het handvat zijn deze boekjes leuk om weg te geven. Zeer geschikt als cadeau bij de doop.

ISBN
9789033832260
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
22 pagina's
Afmetingen
16 cm × 13,5 cm × 2,8 cm

Meer zoals dit

Een zegenwens voor jou
Een zegenwens voor jou
Zegen
Bemoedigen
9789033802751
Een zegenwens voor jou is een fris, eigentijds cadeauboek dat je openslaat en open láát. De verrassende quotes, gedichten en korte overdenkingen zijn stuk voor stuk echte woordschatten en vormen een prachtig samenspel met de full colour afbeeldingen. Het boek is opgebouwd rondom zes bijbelse thema’s: Schitter in Zijn licht, aan Zijn voeten, kind van God, kom tot Mij, vieren en glansrijk. De teksten en beelden nodigen uit om er langere tijd over na te denken en de Bijbel erbij open te slaan. Zo worden de woorden écht van betekenis voor je leven. Een prachtig vormgegeven cadeauboek om eindeloos doorheen te struinen! Een zegenwens voor jou is een uitgave in samenwerking met DagelijkseBroodkruimels.
Samen leven uit genade
Samen leven uit genade
Geloofsopbouw
9789033802348
'Samen leven uit genade' is een praktisch gezinsdagboek van Max Lucado voor ouder en kind samen. Elk van de honderd dagboekteksten biedt een tekst voor ouders en een tekst voor kinderen over hetzelfde onderwerp. Zo kunnen ze elk hun eigen tekst lezen en er daarna samen over praten en bidden. Ook worden bij elk onderwerp vragen gesteld om verder over na te denken en te bespreken. De teksten in dit gezinsdagboek vormen een selectie uit eerdere dagboeken van Lucado. De teksten voor ouders komen uit 'Leven uit genade' en die voor kinderen uit 'Elke dag een nieuw begin', maar nu dus in deze unieke combinatie, waar talloze lezers al vaak om hebben gevraagd. Op deze manier kan je als volwassene samen met kinderen tussen ca. 8-11 jaar gebruikmaken van dit dagboek. Ga samen tijdens het avondeten of voor het slapengaan aan de slag met leven uit genade!
Vier het samen
Vier het samen
Vier het samen bevat handreikingen om van elke christelijke feest- en hoogtijdag een echt feest te maken. Het boek is interessant voor meerdere jaren en geeft de mogelijkheid om zelf de elementen/werkvormen te kiezen die passen bij het gezin. Een waardevol en praktisch handboek waar je jaren mee uit de voeten kunt! Gericht op gezinnen met kinderen van 3-11 jaar. Uiteraard ook geschikt voor het basisonderwijs en het kinderwerk in de kerk. Nieske Selles, auteur, moeder en voormalig leerkracht, doet jaarlijks haar best om op creatieve wijze de christelijke feesten te vieren met haar kinderen. Ze merkt dat het werkt! Vier het samen biedt voor advent en kerst, oud en nieuw, bid-/dankdag, lijdenstijd en Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, doopdag en verjaardag: _ een korte inleiding _ bijbelleesroosters voor de periode voorafgaand aan de feestdag _ vrije voorleesverhalen met prachtige illustraties _ (creatieve) verwerkingsvormen \* vragen voor verschillende leeftijdsniveaus om door te praten
Peuterdagboek
Peuterdagboek
9789033835957
Dit Peuterdagboek helpt jonge kinderen en hun ouders om een moment te hebben met God. Voor elke dag is er een vraag die past bij de leefwereld van de peuter en een gesprekje op gang kan brengen, een Bijbeltekst, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed. Dit dagboek is thematisch opgezet en elk thema begint met een lied dat de hele week gezongen kan worden. Twaalf thema’s worden behandeld, onder andere: Ik voel, Ik vier feest, Buiten, Samen, Ik ga slapen. Een qr-code verwijst bij elk thema steeds naar een speciaal voor dit dagboek opgenomen liedje. De sfeervolle illustraties van Marieke ten Berge nodigen je peuter uit om te kijken, alles aan te wijzen en te benoemen. Dit Peuterdagboek is geschikt voor kinderen in de leeftijd 2-4 jaar.
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Stille tijd
9789033833052
Spiegels, smileys en stille tijd met God. Dagboek voor meiden. Een 365 dagendagboek bij de Bijbel voor meiden vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelende stukje om te lezen. Met herkenbare thema's voor de doelgroep zoals liefde, jaloezie, keuzes maken, vriendinnen, eenzaamheid en vergeving. Dit bijbels dagboek biedt aan jonge meiden die opgroeien in een drukke wereld, een dagelijks moment van rust vinden bij God en helpt hen bij het leren luisteren naar zijn stem. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
One god one plan one life
One god one plan one life
9789033800771
Eindelijk een dagboek voor jongeren vanaf 15 jaar van Max Lucado! Pakkende stukjes, korte zinnen en een heldere boodschap. Wat Lucado doet voor volwassenen en kinderen, kan hij ook voor jongeren. Het leven voor jongeren is lang niet altijd makkelijk. Lucado wil hen aansporen om leiding, troost en bemoediging voor hun leven te zoeken in de Bijbel. Dat doet hij op aansprekende, laagdrempelige wijze met overdenkingen over vertrouwen, gehoorzaamheid maar ook wijsheid, pesten, alcohol en zelfbeeld. Elke dag is hetzelfde opgebouwd; een bijbeltekst, een korte inspirerende overdenking die de nadruk legt op vertrouwen en de plannen die God voor de lezer heeft. Met handig leeslint. One God One Plan One Life helpt tieners bij het omgaan met de verleidingen, stress en keuzes die horen bij hun levensfase door te focussen op een van de basisdingen in het leven: hun relatie met God. Aantrekkelijk uitgevoerd met binnenwerk in 2 kleuren, leeslint en hardcover in handzaam formaat.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels