Boek
Antwoordenboek voor Kids 5
Hardcover
48 pagina's
Nederlands
2018
9789492234438
Antwoordenboek voor Kids 5

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

22 vragen van kinderen over evolutie en ‘miljoenen jaren’

Het lijkt tegenwoordig wel alsof de evolutieleer overal is, zelfs in de kerk. Dit boekje geeft antwoord op vragen van kinderen over evolutie en het idee van ‘miljoenen jaren’. Vragen als:

  • Wie is er op het idee van evolutie gekomen?
  • Hoe oud zijn de aarde en het heelal?
  • Waren de continenten vroeger met elkaar verbonden?
  • Hoe kwamen mensen op het idee dat we ons ontwikkeld hebben uit vissen, kikkers en ‘aapmensen’?

Kinderen hebben altijd vragen – en in deze serie Het antwoordenboek voor kids geeft Ken Ham antwoord op een aantal van hun moeilijkste vragen over de Bijbel en geloof.

ISBN
9789492234438
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
48 pagina's
Afmetingen
16,1 cm × 16 cm × 1,1 cm

Meer zoals dit

Dinosaurussen voor kleuters
Dinosaurussen voor kleuters
Schepping
9789492234711
Ik hou zo van dino’s! Ik denk jij ook, wij allemaal, maar hoe ze aan hun naam kwamen, dat is een heel verhaal. Dinosaurussen waren er in alle soorten en maten. Ze speelden een rol in grote gebeurtenissen waar de Bijbel ons over vertelt, zoals de schepping, en Noach en de zondvloed. Ontdek de waarheid over de geschiedenis van de dinosaurussen in dit prachtige boek, speciaal geschreven voor jonge kinderen.
Een bijzondere deur
Een bijzondere deur
9789492234506
Een bijzondere deur (een boek met klepjes) Weet je al dat er een heel bijzondere deur is? Door de deur ging Noach de ark in, met zijn gezin. Ze waren veilig voor Gods oordeel, daar binnenin. Net als Noach moeten ook wij een deur door; Die deur is Jezus, en die deur staat wijd open, hoor! Het is een gratis geschenk, God heeft het beloofd Aan iedereen die zijn zonden belijdt en gelooft. Een geweldig middel om uw kind het evangelie bekend te maken. De tekst is op rijm gezet zodat uw kind het makkelijker kan onthouden.
Dinosaurussen voor kids
Dinosaurussen voor kids
Schepping
Evolutie
9789492234308
Een kijkje nemen in een dinosaurusei, ontdekken wat dino’s werkelijk aten, leren hoe dinosporen zijn gemaakt – het staat allemaal in dit prachtig geïllustreerde boek. Dinosaurussen voor kids vertelt als geen ander boek over de unieke wereld van dinosaurussen en hun ware geschiedenis. Je ontmoet de merkwaardigste dieren die ooit op aarde hebben rondgelopen, in de zeeën hebben rondgewaard of door de lucht hebben gezweefd! Je ontdekt hoe kerkhoven van dino’s zijn ontstaan, evenals nog andere soorten fossielen! Je leert de waarheid achter tentoonstellingen in musea en gebrekkige evolutietijdlijnen kennen! Op deze pagina’s ontdekken kinderen de feiten over de geschiedenis van de dinosaurussen vanaf de schepping tot recente ontdekkingen. Laat je door Ken Ham meenemen op een ontdekkingsreis door de tijd naar deze geweldige wonderen die God heeft ontworpen. Vanaf de tijd dat de dino’s leefden tot de tijd dat wetenschappers veronderstellen dat ze iets van deze grote dieren weten, zijn dinosaurussen nooit eerder zo opwindend, onthullend en gewoon fantastisch geweest!
Antwoordenboek voor Kids deel 2
Antwoordenboek voor Kids deel 2
9789492234063
Dinosaurussen zijn boeiende dieren, waar kinderen gewoon gek op zijn. En zelfs de jongste gelovige kent het Bijbelse verhaal van Noach en de ark. Ontdek in dit boekje hoe je een aantal heel interessante vragen van kinderen kunt beantwoorden over dinosaurussen en de ark van Noach. Vragen als: Hoe pasten alle dinosaurussen in de ark Hoe zorgde Noach ervoor dat de dieren elkaar niet opaten? Waar bleef al het water na de zondvloed? Kinderen hebben altijd vragen – en in deze serie Het antwoordenboek voor kids geeft Ken Ham antwoord op een aantal van hun moeilijkste vragen over de Bijbel en geloof. Deel 1 – Schepping en zondeval Deel 2 – Dinosaurussen en de zondvloed van Noach
Antwoordenboek voor Kids deel 1
Antwoordenboek voor Kids deel 1
Schepping
9789492234056
Het verhaal van de schepping en de hof van Eden is heel bekend. Kinderen hebben er veel vragen over, en dat geeft ons een mooie gelegenheid om belangrijke Bijbelse waarheden met hen te delen. In dit boekje worden hun vragen beantwoord op een manier die zelfs de jongste gelovige kan begrijpen. Vragen als: Hoe heeft God alles uit niets geschapen? Waarom liet God Adam namen geven aan de dieren? De slang praatte met Eva. Waarom kunnen slangen nu dan níét praten? Kinderen hebben altijd vragen – en in deze serie Het antwoordenboek voor kids geeft Ken Ham antwoord op een aantal van hun moeilijkste vragen over de Bijbel en geloof. Deel 1 – Schepping en zondeval Deel 2 – Dinosaurussen en de zondvloed van Noach
Antwoordenboek voor Kids 3
Antwoordenboek voor Kids 3
9789492234414
22 vragen van kinderen over zonde, redding en het leven als christen De Bijbel maakt ons duidelijk wat zonde is, hoe we gered kunnen worden door Christus, en hoe we een leven kunnen leiden dat tot eer is van God, onze Schepper. Vanaf het moment dat Adam en Eva er in de hof van Eden voor kozen om God ongehoorzaam te zijn, hebben mensen vragen over zonde, redding en het leven als christen. Vragen als: Hoe zal de hemel eruitzien? Waarom laat God slechteriken soms winnen? Wat betekent ‘opnieuw geboren’ worden? Waarom voorkomt God niet dat ik ziek word of verdriet krijg? Kinderen hebben altijd vragen – en in deze serie Het antwoordenboek voor kids geeft Ken Ham antwoord op een aantal van hun moeilijkste vragen over de Bijbel en geloof.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels