“Als we hopen op God, kunnen we soms, als God het geeft, glimlachen door onze tranen heen. Als het leven tegen zit, door ziekte of andere tegenslag, kun je steun hebben aan het geloof. Het is een troost om te weten dat God bij je is, dat Hij het leven leidt, ook al is het leven lastig.” Marijke Koers Psalm 143:8
Hoe het werkt

“Geloven en genieten” is een persoonlijke en authentieke online cursus die bestaat uit 5 modules waarin je stap voor stap tools en kennis

aangereikt krijgt om vanuit een ander perspectief naar het thema “geloven en genieten” te kijken.

  • 5 modules, elke module met een video, handout, verdiepingsopdrachten en reflectievragen.
  • “Geloven en genieten ” van Marijke Koers is een aanrader voor iedereen die wil gaan voor de vreugde en vrijheid die God ons wil geven.
  • De lesstof biedt tools om meer kennis en inzicht te krijgen met veel waardevolle verwijzingen naar de Bijbel.
  • Deze cursus is ideaal om samen met jouw Bijbelkring of vriendengroep te doen.
“Wat buigt u zich neer, mijn ziel, en wat bent u onrustig in mij? Hoop op God, want ik zal Hem weer loven; Hij is de volkomen verlossing van mijn aangezicht en mijn God.” Psalm 43:4-5
Jouw online cursus
  • Schrijf je nu in voor €50,-
  • Je krijgt direct toegang tot jouw eigen leeromgeving met 5 modules inclusief lesmateriaal.
  • Iedere module bevat 1 video van circa 30 minuten en een handout met waardevolle verdiepingsvragen en opdrachten.
  • Je kunt de tijd nemen die je wilt voor elke module en de e- learning blijft onbeperkt beschikbaar nadat je hem hebt aangeschaft.
  • Wijsheid, kennis en inzicht vanuit Bijbels perspectief
  • Ondersteunt op praktische wijze jouw zoektocht als gelovige naar meer van God.
  • Ondersteuning van ons werk
“U vang mijn tranen op in uw kruik. Staat het niet alles in uw boek?” Psalm 54:9
Wie Is Jouw Trainer?

Ik ben spreker, auteur en communicatieadviseur. Ik houd veel van God: mijn Schepper en Hemelse Vader. Mijn passie voor God en wat Hij doet breng ik graag met enthousiasme over. In mei 2021 kwam mijn debuut ‘Geloven & Genieten’ uit.

Ruim 18 jaar heb ik gewerkt bij De Hoop ggz en zag ik vele gebroken levens tot herstel komen. Met dankbaarheid kijk ik terug op al die mooie jaren waarin ik God aan het werk heb gezien, waarin ik ben gevormd en zoveel heb mogen leren, ontvangen en uitdelen. Sinds begin 2021 ben ik een nieuw avontuur aangegaan en werk ik als communicatieadviseur bij Alpha Nederland. Ik voel me bevoorrecht om eraan bij te dragen dat meer mensen Jezus leren kennen.

Ik woon in Papendrecht, ben getrouwd met Ronald en moeder van vier kinderen. We zijn actief betrokken bij onze kerkelijke gemeente: CGK Elimkerk. Ik geniet van actief zijn in de buitenlucht, zoals tennis, wandelen en skeeleren. Schilderen en sieradenworkshops geven doe ik ook graag. Daarnaast ben ik actief in de denksport (dammen en schaken).

Wil jij ook leren geloven en genieten?
  • Meld je aan voor deze online cursus voor €50,- (voor de hele cursus)
  • Vraag eventueel je vrienden of huiskring om deze reis samen te maken (aanrader!)
  • Je ontvangt direct een link naar jouw leeromgeving waarin de 5 modules gereed staan.
  • Plan de komende weken concreet tijd in om de video te kijken + momenten voor de verdiepingsvragen (liefst meerdere keren verspreid over de week).
  • Tip: gebruik een notitieboekje om de informatie op te schrijven en eigen te maken. Schrijf ook jouw gedachten en antwoorden op de verdiepingsvragen hierin op. Kijk hier de komende tijd regelmatig op terug.
  • Leg deze reis in de handen van God, dat Hij jou helpt steeds beter te leren kennen zoals je bedoeld bent en je daar ook steeds meer van kunt genieten.
  • Geniet van deze online cursus en vooral van wat je ontdekt: JIJ bent het investeren waard!

Het is niet moeilijk om met deze inspirerende cursus aan de slag te gaan. Doe het stapsgewijs.

“En houd dit voor ogen: Ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld.” Mattheüs 28:20b
De Vier Meest Gestelde Vragen
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels