Christelijke Boeken

Op zoek naar christelijke boeken? DagelijkseBroodkruimels biedt christelijke boeken van diverse christelijke uitgevers. Bij ons kun je makkelijk online christelijke boeken kopen en je hebt ze snel in huis. Je vindt op onze website een groot assortiment christelijke boeken; van Bijbelse Dagboeken tot christelijke romans en van christelijke kinderboeken tot boeken pastoraat.

5000 Boeken
Agenda 2025
Agenda 2025
9789464251135
Deze jaaragenda van DagelijkseBroodkruimels en Sestra is een praktische én stijlvolle agenda voor de christelijke vrouw. De vormgeving in DagelijkseBroodkruimels- stijl komt terug in de weekoverzichten, maar ook in de overdenkingen en beelden waarmee de weekoverzichten worden afgewisseld. Ter bemoediging en inspiratie zijn elke week bijbelteksten, overdenkingen en andere inspirerende quotes toegevoegd. Inhoudelijke verdieping, praktisch gebruik en stijlvolle look en feel vallen samen in deze agenda.
Een zegenwens voor jou
Een zegenwens voor jou
Zegen
Bemoedigen
9789033802751
Een zegenwens voor jou is een fris, eigentijds cadeauboek dat je openslaat en open láát. De verrassende quotes, gedichten en korte overdenkingen zijn stuk voor stuk echte woordschatten en vormen een prachtig samenspel met de full colour afbeeldingen. Het boek is opgebouwd rondom zes bijbelse thema’s: Schitter in Zijn licht, aan Zijn voeten, kind van God, kom tot Mij, vieren en glansrijk. De teksten en beelden nodigen uit om er langere tijd over na te denken en de Bijbel erbij open te slaan. Zo worden de woorden écht van betekenis voor je leven. Een prachtig vormgegeven cadeauboek om eindeloos doorheen te struinen! Een zegenwens voor jou is een uitgave in samenwerking met DagelijkseBroodkruimels.
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
9789033802454
Dit dagboek bevat content van de website dagelijksebroodkruimels.nl. In het dagboek staan bijbelcitaten uit de Herziene Statenvertaling, gedichten, illustraties en diverse teksten. Het omslag is voorzien van een speciale coating in subtiel reliëf, voorzien van strakke titelindruk.
Ark van noach
Ark van noach
Ark van Noach
9789493208414
Dit leuke boek bevat het Bijbelverhaal van de ark van Noach. Het verhaal wordt in eenvoudige taal verteld, waardoor de jongste kinderen het goed kunnen begrijpen. En de bijna paginagrote tekeningen erbij kunnen zij zelf inkleuren. Een mooie en aansprekende manier om creatief aan de slag te gaan met de Bijbel.
Zieke vriend
Zieke vriend
9789493208438
Dit leuke boek bevat het Bijbelverhaal van de zieke vriend en zijn vier vrienden. Het verhaal wordt in eenvoudige taal verteld, waardoor de jongste kinderen het goed kunnen begrijpen. En de bijna paginagrote tekeningen erbij kunnen zij zelf inkleuren. Een mooie en aansprekende manier om creatief aan de slag te gaan met de Bijbel.
The Message
The Message
9789059990050
Het Nieuwe Testament in de vertaling van The Message. Een scherpgeprijsde pocketuitvoering. 'Mij zien is de Vader zien,' zegt Jezus tegen de mensen die hem volgen. Het Nieuwe Testament is het gedeelte van de Bijbel waarin je Jezus Christus, ook wel Jezus van Nazareth genoemd, leert kennen. De eerste vier boeken van dat Nieuwe Testament zijn eigenlijk vier ooggetuigenverslagen over zijn leven. De 23 boeken erna laten zien hoe het vervolgens verder ging met de boodschap van Jezus en met de mensen die zijn woorden geloofden en hun leven in navolging van hem aan God toevertrouwden. Eugene Peterson vertaalde in The Message de bijbelboeken van klassiek Grieks naar woorden en beelden in de taal van onze tijd. Hij deed dat op zo'n unieke manier dat miljoenen mensen wereldwijd de Bijbel voor het eerst zijn gaan lezen. Ervaren bijbellezers biedt zijn vertaling een nieuwe invalshoek, waardoor de boodschap die voor hen vaak overbekend is, opnieuw het hart weet te raken. Lees en ontdek zelf wie Jezus Christus is, en wie de Vader is waarover hij spreekt.
Jouw leugens, Gods waarheid
Jouw leugens, Gods waarheid
Welke leugens geloof jij? En hoe hebben die leugens jouw beeld van God, jezelf en de wereld vervormd? In Jouw leugens, Gods waarheid worden leugens ontkracht door bijbelse waarheden. Zo leert de lezer haar denken te vernieuwen aan de hand van het Woord van God. Een lange tijd heeft de auteur zelf ook veel leugens leven geloofd. Onbewust had dit grote invloed op hoe ze naar God, zichzelf en de wereld om haar heen keek. Des te meer ze zich verdiepte in de Bijbel, des te meer leugens ze begon te herkennen en des te sterker de waarheid de overhand nam in haar leven. Het resultaat: vreugde, rust en vertrouwen. Een praktisch boekje dat de lezeres helpt om het principe van het vernieuwen van je denken te oefenen. Er worden 60 leugens besproken die je als vrouw zou kunnen geloven. Tegenover elke leugen staat een waarheid vanuit de Bijbel. Ook is er ruimte om zelf je persoonlijke leugens en Gods waarheid daarover toe te voegen. Romely Hannah is een christelijke content maker op social media. Hier deelt ze haar haar zoektocht naar wat het inhoudt om Jezus te volgen als 23-jarige vrouw.
Zij Lacht dagboek
Zij Lacht dagboek
9789492831736
Dagelijks publiceert Zij Lacht een overdenking bij een bijbeltekst op de website. Meer dan 25.000 vrouwen lezen deze toegankelijke overdenkingen en worden zo elke dag aangevuurd om met God te leven. Zij Lacht heeft nu 300 overdenkingen uitgezocht om in een offline dagboek te publiceren. De overdenkingen zijn kort en eigentijds en daardoor geschikt om overal te lezen. Elke overdenking wordt afgesloten met een 'aan de slag', zodat de lezer wordt uitgedaagd de boodschap mee te nemen haar leven in.
Je Bijbel Ontdekken, Leidraad Voor Een Tiener Meisje - Elizabeth George
Je Bijbel Ontdekken, Leidraad Voor Een Tiener Meisje - Elizabeth George
Bijbelstudie
9789077669990
Ontdek hoeveel God van jou houdt en om jou geeft! De Bijbel is Gods boodschap aan jou. Je leest er alles in wat God jou wil laten weten – over omgaan met je familie, goede vriendinnen vinden, trouw je huiswerk maken, en nog veel meer. Daarom is het goed om de Bijbel tot je persoonlijke gids te maken bij alles wat je doet. In dit boek leer je… hoe je de Bijbel beter kunt lezen en begrijpen; hoe de Bijbel jou kan helpen om een meisje naar Gods hart te worden; hoe de Bijbel antwoorden geeft als je vragen en problemen hebt. De Bijbel is het geweldigste boek dat je ooit zult lezen. Ontdek wat Gods Woord zegt en hoe het je echt iedere dag kan helpen. Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de schrijfster van o.a. Een vrouw naar Gods hart en Een jonge vrouw naar Gods hart. Elizabeth heeft lesgegeven aan leerlingen van de basisschool en het voortgezet onderwijs, en tegenwoordig spreekt ze op bijeenkomsten voor christenvrouwen over de hele wereld.
Bevrijd Van Angst - Maarten Zwaan
Bevrijd Van Angst - Maarten Zwaan
In dit boek vertelt de auteur zijn verhaal over hoe hij jarenlang gebukt ging onder angst. Maar ook hoe daar een verandering in kwam. Vandaag de dag houdt angst nog steeds veel mensen in zijn greep. Voor velen zal dit boek daarom relevant, herkenbaar en bemoedigend zijn. Bevrijd van angst God bevrijdt van angst! Soms in één enkel moment, soms is dat een proces. In beide gevallen heeft Hij onze vrijheid en ons geluk voor ogen. “Ik heb zelf veel te maken gehad met angst en in dit boek wil ik getuigen van wat God in mijn leven heeft gedaan. Niet alleen puur als een getuigenis, maar omdat ik geloof dat Hij hetzelfde in jouw leven wil doen. Steeds weer als ik vertel over hoe God mij heeft bevrijd van angst, komen er mensen naar me toe die gebed willen omdat ze zelf moeite hebben met angst of iemand kennen die worstelt met angst. Speciaal voor deze mensen heb ik dit boekje geschreven. Lees erin hoe God in mijn leven heeft gewerkt en geloof en ervaar dat Hij hetzelfde doet in jouw leven!” Over de auteur Maarten Zwaan Maarten Zwaan heeft als kind enorm geleden onder angst, maar is door een ontmoeting met Jezus radicaal veranderd. Vanaf dat moment leeft hij met passie voor Jezus en getuigt hij van Jezus zijn liefde en kracht. Op dit moment is Maarten samen met zijn vrouw Daphne oudste in Nehemia Ministries Zwijndrecht. Ze hebben samen twee kinderen.
Het visje dat wilde weten wie God is
Het visje dat wilde weten wie God is
Schepping
9789059991538
Je kunt God niet zien. Hoe weet je dan wie Hij is? Visje woont in het midden van de Indische Oceaan bij prachtig koraal en vraagt zich dat ook af. Een pelikaan neemt Visje mee op reis en laat met voorbeelden uit de schepping zien wie God is.
Notitieboek bij de preek
Notitieboek bij de preek
9789492831941
Veel vrouwen zullen het wel herkennen: je gedachten dwalen af tijdens de preek, je kunt je niet concentreren of je baalt dat je die ene mooie uitspraak bent vergeten. Dit persoonlijke notitieboek is een ideaal hulpmiddel voor (jonge) vrouwen die graag luisteren naar Gods Woord en dit in hun hart willen bewaren. Het is een mooi vormgegeven, full colour boek met veel ruimte voor aantekeningen, maar ook met mooie quotes en lijstjes om in te vullen. Gebruik het tijdens de kerkdiensten, fysiek of online, om je gedachten en aantekeningen op te schrijven en om ze later nog eens terug te lezen.
Geliefd en gedoopt
Geliefd en gedoopt
Dopen
9789033835711
De doop van je zoon of dochter is iets om te vieren. Wat een rijkdom als je mag weten dat God jouw kind als het zijne beschouwt.De tekeningen en teksten in dit boekje drukken Gods koesterende en beschermende liefde op een prachtige manier uit. Een heerlijk boekje om samen met je kind door te bladeren, en om uit voor te lezen. Met versjes en teksten waarmee je je kind Gods zegen kunt meegeven. Corien Oranje is schrijver en theoloog. Ze heeft tientallen kinderboeken op haar naam staan. De trendy zwart-witillustraties zijn van Marieke ten Berge. Samen met Corien maakte ze ook Geliefd en opgedragen (ISBN 9789033835728) en het kijk- en ontdekboek Neushoorn en narwal (ISBN 9789085433750).
Het Kerstfeest (stickerboek)
Het Kerstfeest (stickerboek)
Christendom
9789060676196
Een verhalen - en plakboek ineen! Kinderen zullen genieten van dit prachtig geïllustreerde, navertelde kerstverhaal. Ze kunnen de stickers gebruiken om het verhaal tot leven te brengen, en er zo hun eigen boek van te maken. Ook verkrijgbaar: 'De Schepping' stickerboek
You GOD this!
You GOD this!
Jolet en Anouk zijn al jarenlang vriendinnen. In hun zoektocht naar hoe je als jonge christelijke vrouw steeds meer op Jezus kan gaan lijken, hebben ze veel geleerd. En leren gaat altijd met vallen en opstaan, fouten maken en successen vieren. Dit boek is daarom geschreven met de vraag: ‘Wat zouden we tegen de jongere versies van onszelf willen zeggen?’ Aan de hand van anekdotes, bijbelteksten en inspiratie van andere auteurs schrijven Jolet en Anouk aan meiden die willen leven met God en meer over Hem willen weten. Dit handboek gaat in op allerlei onderwerpen waar zij dagelijks mee geconfronteerd worden, zoals onzekerheid, roddelen, uitgaan, seks, social media en modesty. You GOD this! geeft antwoord op de vraag: Hoe kan ik leven met God in deze tijd? Hoe word ik van Hem en niet van de wereld?
Geloof
Geloof
Geloof
9789060675113
'Geloof is niet een garantie tegen moeilijkheden, maar wel tegen nederlagen.' Door dit soort eenvoudige waarheden is Corrie ten Boom beroemd geworden. Zij moedigt ons aan in Jezus Christus te geloven en op Gods beloften te vertrouwen.
Huisbijbel
Huisbijbel
Christendom
9789065390264
Bijbel in Statenvertaling. Door het grotere formaat geschikt als huisbijbel. Formaat: 16,5 x 24,5 cm Kleur: zwart Materiaal: kunstleer
Geschreven voor jou
Geschreven voor jou
Dagelijks leven
9789088973437
Geschreven voor jou is een prachtig vormgegeven invulboek om de mooiste herinneringen uit het kinderleven levend te houden. Voor de ouders én voor het kind! Het boek begint met een stamboom, de zwangerschap en de geboorte. Er zijn extra pagina’s voor het eerste levensjaar en er zijn vragen over de doop-/opdraagdienst. Voor elk levensjaar van 0 tot 18 is er ruimte voor onder andere een persoonlijke brief, voor gebeds- en dankpunten en voor hoogtepunten in het leven van het kind. Het prachtige boek is uitgevoerd als hardcover met een linnen omslag en opdruk in goudfolie en voorzien van een leeslint. De prachtige vormgeving is verzorgd in samenwerking met Huis van Mijn. Anneke Schaddelee (1997) is getrouwd met Christian en moeder van twee kinderen: Zahra en Jezra. Ze werkt als communicatieadviseur bij een makelaarskantoor.
Bijbel (HSV) met psalmen
Bijbel (HSV) met psalmen
9789065395115
Bijbel in Herziene Statenvertaling (HSV) met een duurzaam krasvast omslag in het formaat 12x18 cm. Geschikt voor kerken, scholen en voor persoonlijk gebruik. Deze uitgave bevat de complete bijbeltekst en de berijmde psalmen 1773, enige gezangen en formulieren.
De leerlingen
De leerlingen
Bergrede
9789058042170
Ga mee en laat je verrassen — voor het eerst of opnieuw — door wat het betekent om leerling van Jezus te zijn en welk verschil dat maakt in je leven.
Straal & schitter
Straal & schitter
Straal en schitter biedt voor elke week een uitgebreide viering en vijf kortere stukjes met gespreksvragen, bijbelteksten, weetjes en creatieve opdrachten voor kinderen van verschillende leeftijden (tot ongeveer 12 jaar). Voor elke adventsweek is er een bouwplaat om een lantaarn van te maken. Elke dag maak je een nieuw vakje open. Er komt steeds meer licht door de lantaarns, zo tel je samen op een mooie manier af naar het kerstfeest! Uniek: Bij elke week hoort een (nieuw) kerstlied van kinderkoor De Bromvlieg. In het boek vind je de songteksten en de QR-codes naar Spotify en YouTube om lekker mee te zingen. Extra: Speciaal voor scholen en kerken bieden we bij dit boek een eenvoudige musical aan. Zo kun je er een prachtig adventsproject van maken die je afsluit met een schitterende kerstviering. Heel geschikt voor gezinnen, kerken en scholen.
Schoolbijbel met psalmen (niet-ritmisch)
Schoolbijbel met psalmen (niet-ritmisch)
Christendom
Religie
9789065391285
Schoolbijbel in Statenvertaling, met psalmen en 12 gezangen (niet-ritmisch) in zwarte kunstleren omslag. Formaat: 11x17 cm.
Zij Lacht gebedenboek
Zij Lacht gebedenboek
Gebed
9789464250350
In het Zij Lacht gebedenboek staan prachtige, uitgeschreven gebeden die raken. De onderwerpen van de gebeden zijn heel uiteenlopend, van een mooi ochtend- en avondgebed tot gebeden met specifieke thema’s als onrust, overgave, verdriet, perfectionisme en het leven van alledag. Het gebedenboek is 12 x 15 cm, waardoor het ook gemakkelijk in een (hand)tas past zodat je het gedurende de dag regelmatig kunt pakken.

Christelijke Boeken

Als je op zoek bent naar inspiratie, troost of wijsheid in je leven als christen, dan kunnen boeken over het christelijk geloof een waardevolle bron van informatie zijn. Deze boeken bieden diepgaande inzichten en perspectieven die je kunnen helpen om je geloof te verdiepen en te versterken. Er zijn talloze christelijke boeken beschikbaar, variërend van bijbelstudies en theologische werken tot persoonlijke getuigenissen en spirituele handleidingen. Of je nu op zoek bent naar praktische tips voor het gebedsleven, bijbelstudie of leiderschap in de kerk, er is altijd wel een boek dat bij je past. Door het lezen van christelijke boeken kun je groeien in je geloof en inzicht krijgen in de bijbelse principes die je kunnen helpen om je leven op een goede manier te leiden. Bovendien kunnen deze boeken je helpen om antwoorden te vinden op de vragen en twijfels die je hebt over het christelijk geloof. Het lezen van christelijke boeken kan ook een geweldige manier zijn om te groeien in gemeenschap met andere christenen. Door het delen van de inzichten en ervaringen die je hebt opgedaan uit deze boeken, kun je met anderen praten over je geloof en elkaar ondersteunen in het dagelijks leven. Of je nu een nieuwkomer bent in het christelijk geloof of een doorgewinterde gelovige, er is altijd wel een christelijk boek dat je kan helpen om te groeien in je relatie met God. Dus waar wacht je nog op? Duik in de wereld van christelijke boeken en ontdek hoe je je geloof kunt verdiepen en versterken. Kortom, boeken over het christelijk geloof bieden waardevolle inzichten en perspectieven die je kunnen helpen om je geloof te verdiepen en te versterken. Of je nu op zoek bent naar praktische tips, theologische inzichten of spirituele handleidingen, er is altijd wel een boek dat bij je past. Door het lezen van deze boeken kun je groeien in je geloof en je relatie met God versterken.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3956 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels