Ark Media

Nog geen informatie beschikbaar.
340 Kruimels
Een zegenwens voor jou
Een zegenwens voor jou
Zegen
Bemoedigen
9789033802751
Een zegenwens voor jou is een fris, eigentijds cadeauboek dat je openslaat en open láát. De verrassende quotes, gedichten en korte overdenkingen zijn stuk voor stuk echte woordschatten en vormen een prachtig samenspel met de full colour afbeeldingen. Het boek is opgebouwd rondom zes bijbelse thema’s: Schitter in Zijn licht, aan Zijn voeten, kind van God, kom tot Mij, vieren en glansrijk. De teksten en beelden nodigen uit om er langere tijd over na te denken en de Bijbel erbij open te slaan. Zo worden de woorden écht van betekenis voor je leven. Een prachtig vormgegeven cadeauboek om eindeloos doorheen te struinen! Een zegenwens voor jou is een uitgave in samenwerking met DagelijkseBroodkruimels.
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
9789033802454
Dit dagboek bevat content van de website dagelijksebroodkruimels.nl. In het dagboek staan bijbelcitaten uit de Herziene Statenvertaling, gedichten, illustraties en diverse teksten. Het omslag is voorzien van een speciale coating in subtiel reliëf, voorzien van strakke titelindruk.
Creatief Bijbels dagboek
Creatief Bijbels dagboek
Dit creatief bijbels dagboek helpt je om God, jezelf en de Bijbel beter te begrijpen. De veertig overdenkingen in dit boek zijn verdeeld over acht thema’s. Op de linker bladzijde staat steeds een dagboekstukje: een bijbeltekst en een korte overdenking of uitleg. Op de rechterbladzijde vind je een creatieve verwerking en vaak ruimte om je eigen gebed of gedachten op te schrijven of iets te tekenen. Terwijl je leest of creatief bezig bent, leer je steeds meer hoe jij God, jezelf en anderen kunt liefhebben, en groei je in je geloof. Jacob Vium-Olesen is de CEO van Scandinavia Publishing House en heeft verschillende kinderboeken geschreven, waaronder My First Memory Verse Bible. Good Night God en Creative Bible Journal.
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God. Dagboek voor jongens. Een eigentijds 365 dagendagboek bij de Bijbel voor jongens vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelend stukje tekst over thema's waar jongens dagelijks mee te maken hebben. Zo gaat het onder meer over vriendschap, pesten, keuzes maken, trouw, boosheid en vergeving. Dit bijbels dagboek moedigt jongens aan iedere dag tijd te nemen voor God en leert hun wat het betekent om God te volgen. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag in een stoere kleur en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
God is altijd bij mij
God is altijd bij mij
Psalm 139:5
9789033835919
Dit dagboekje (150 dagen) is voor kinderen van ongeveer 6-8 jaar. Vanuit het gewone alledaagse leven is er elke keer een inkijkje naar een bijbelgedeelte of een geloofsthema. Bij elke dag staat een vraag waardoor ouders of andere opvoeders een gesprekje kunnen aangaan met het kind. Heel geschikt om elke avond uit voor te lezen of te gebruiken aan tafel. De opzet van dit dagboekje is uniek: het gaat niet uit van de voor veel kinderen bekende bijbelverhalen, maar is juist geschreven vanuit vragen van kinderen en geloofsthema’s.
Nice
Nice
9789033834226
Dit dagboek voor bruggers bestaat uit overzichtelijke en korte teksten, aangevuld met quotes. Er staat onder elk dagboekstukje een verwijzing, zodat er een bijpassend bijbelgedeelte op te zoeken is in de eigen favoriete bijbel. Geschreven vanuit de leefwereld van jonge tieners: vanuit herkenbare vragen of thema’s wordt een link gelegd met de Bijbel. Veel basisscholen geven hun leerlingen bij het afscheid van groep 8 een bijbel mee. Lang niet alle kinderen weten daar even goed raad mee. Dit dagboek stimuleert kinderen om vanuit voor hen herkenbare invalshoeken de Bijbel te gaan lezen en te begrijpen en is dus heel geschikt om cadeau te geven aan het eind van groep 8, als op zichzelf staand cadeau of juist samen met een bijbel.
De radicale uitbanning van haast
De radicale uitbanning van haast
‘Wie ben ik aan het worden?’ Dat was de vraag die John Mark Comer bezighield. Zijn leven leek succesvol, maar vanbinnen zag het er heel anders uit. Tot een mentor hem confronteerde met deze woorden: ‘Ban meedogenloos de haast uit je leven. Haast is de grote vijand van het geestelijke leven.’ Het was niet het antwoord dat hij verwachtte, maar wel het antwoord dat hij nodig had en nog steeds heeft. Te vaak bestrijden we alleen de symptomen van de onrust van onze moderne wereld in plaats van te proberen de oorzaak ervan te achterhalen. In dit boek geeft Comer een roadmap om emotioneel en geestelijk fit te blijven in de chaos van deze moderne wereld. De radicale uitbanning van haast is een indringend, overtuigend pleidooi tégen haast en vóór een langzamere, eenvoudigere manier van leven. Een bestseller in de Verenigde Staten! John Mark Comer is een jonge predikant en auteur uit de VS die actuele thema’s in het perspectief van het christelijk geloof beschrijft. Zijn stijl is populair en voor breed publiek toegankelijk.
De weg volgen
De weg volgen
Jezus roept ons om gevormd te worden naar zijn beeld en nodigt ons uit om het leven te ervaren ‘in al zijn volheid’. Maar soms voelt het alsof God ver weg is, je karakter zit je in de weg of je bent bang dat je geloof niet zoveel voorstelt. Hoe kun je leven naar Gods plan? Door bij Jezus in opleiding te gaan; door de Weg te volgen. Comer schetst in dit boek zijn hoopvolle visie op geestelijke groei. Hij zet de schijnwerper op onze cultuur en legt die naast inzichten uit de Bijbel over bijvoorbeeld de rustdag, eenvoud en de waarde van sociale verbanden. Ga bij Jezus in de leer en ontwikkel nieuwe leefregels. Ontdek wat het leven voor je in petto heeft door bij Jezus te zijn, van Jezus te leren en op Jezus te gaan lijken. John Mark Comer (1985) is momenteel een van de bekendste voorgangers in de VS. Hij schreef eerder de internationale bestseller De radicale uitbanning van haast, dat in ons land al in korte tijd een 3e druk beleefde.
Stille tijd voor stellen
Stille tijd voor stellen
Geloofsopbouw
9789033826887
Tijd nemen voor elkaar kan moeilijk zijn, maar het is ongelofelijk belangrijk voor het opbouwen van een gezonde relatie. Dit 365-dagen-dagboek Stille tijd voor stellen geeft frisse inzichten, bemoedigende bijbelgedeeltes, boeiende vragen om over na te denken en inspirerende gebeden. Of ze nu nog maar pasgetrouwd zijn, of hun hele leven lang al bij elkaar zijn, samen tijd voor God maken is de beste manier voor stellen om de dag te beginnen of te eindigen. Uit de serie A little God time – diverse auteurs.
Samen leven uit genade
Samen leven uit genade
Geloofsopbouw
9789033802348
'Samen leven uit genade' is een praktisch gezinsdagboek van Max Lucado voor ouder en kind samen. Elk van de honderd dagboekteksten biedt een tekst voor ouders en een tekst voor kinderen over hetzelfde onderwerp. Zo kunnen ze elk hun eigen tekst lezen en er daarna samen over praten en bidden. Ook worden bij elk onderwerp vragen gesteld om verder over na te denken en te bespreken. De teksten in dit gezinsdagboek vormen een selectie uit eerdere dagboeken van Lucado. De teksten voor ouders komen uit 'Leven uit genade' en die voor kinderen uit 'Elke dag een nieuw begin', maar nu dus in deze unieke combinatie, waar talloze lezers al vaak om hebben gevraagd. Op deze manier kan je als volwassene samen met kinderen tussen ca. 8-11 jaar gebruikmaken van dit dagboek. Ga samen tijdens het avondeten of voor het slapengaan aan de slag met leven uit genade!
Voor kleine kanjers  -   God houdt van jou
Voor kleine kanjers - God houdt van jou
Gods Liefde
9789033833021
Dit vrolijke kartonboek stimuleert de zintuigen. Met stofjes om te voelen en luikjes om te openen! Voor peuters niets leukers om te doen. De lieve tekst op rijm laat kinderen zien dat God houdt van dieren en mensen, hoe klein ze ook zijn. Een leuk cadeautje bij geboorte, doop of opdragen.
Ik kies vandaag
Ik kies vandaag
Een prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado. Met onderwerpen als kiezen om als christen te leven, de kracht van de Bijbel, Gods plan met jouw leven en Gods beloften voor jou. Waardevol om te krijgen of te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop. Inspiratie voor na deze bijzondere dag waarop je een keuze maakte. Max Lucado is voorganger in Oak Hills Church in Texas (Amerika). Hij is getrouwd en heeft 3 dochters. Lucado heeft 75 boeken op zijn naam staan, waaronder vele bestsellers in diverse landen.
Jij bent geliefd
Jij bent geliefd
Liefde
Bemoedigen
9789033802553
God houdt van jou. Persoonlijk. Krachtig. Gepassioneerd. Hij houdt van je met een liefde die nooit faalt. En zijn liefde – als je die binnenlaat – kan je vullen en je achterlaten met een kostbare liefde die het waard is te worden uitgedeeld. In Jij bent geliefd schrijft Max Lucado over liefde aan de hand van 1 Korintiërs 13. Daarbij gaat het over liefde als levensveranderende houding. De liefde die vriendschappen en huwelijken redt en die Gods hand in ons leven zichtbaar maakt. ‘Het geheim van liefhebben’, zegt Lucado, ‘is een geliefd leven leiden. Vanuit Gods diepe, kostbare liefde voor ons kunnen wij liefde uitdelen aan de mensen om ons heen.’ Een mooi vormgegeven cadeauboek met inspirerende quotes, bijbelteksten en korte gedachten van Max Lucado.
Vijf kruisen in de jungle
Vijf kruisen in de jungle
Hun verhaal schokte de wereld. In de herfst van 1956 besloten vijf jonge zendelingen om contact te leggen met de Auca-stam, die diep in het ondoordringbare oerwoud van Ecuador woonde. Bijna 300 jaar eerder was de eerste toenaderingspoging mislukt, toen de zendeling door de Auca’s met speren vermoord was. Met hulp van Mission Aviation Fellowship werd nu een nieuwe poging voorbereid om hen te bereiken. Slechts enkele maanden later heeft Elisabeth Elliot in ‘Through Gates of Splendor’ de afloop van ‘Operation Auca’ beschreven, waarbij haar echtgenoot Jim, Nate Saint, Roger Yuoderian, Ed McCully en Pete Fleming de dood vonden. Dit indrukwekkende boek heeft in de afgelopen decennia al honderdduizenden mensen geïnspireerd en wordt nu opnieuw uitgegeven! Elisabeth Elliot (1926-2015) was een wereldwijd bekende auteur en spreker. Haar eerste echtgenoot, Jim Elliot, werd in 1956 gedood tijdens een poging om missionair contact te leggen met de Auca van oostelijk Ecuador. Ze bracht later twee jaar als zendeling door onder de stamleden die haar man vermoordden. Ze heeft meer dan twintig boeken geschreven.
Oerbrood
Oerbrood
‘OERBROOD is geschreven om jou te helpen in je keuze voor een leven zonder schijn. Daar is volgens ons meer voor nodig dan het simpelweg regelmatig bezoeken van een kerkdienst of het aangesloten zijn bij een kerkelijke gemeente. Het is ons verlangen dat dit boek je helpt te groeien in geloof én als persoon, waardoor jij een leven leeft dat geloof handen en voeten geeft. Een leven dat Jezus bekendmaakt.’ OERBROOD raakt de grote thema’s van ieder mensenleven aan: van vergeving tot loslaten en van vechten voor je gelijk tot het leven in vreugde. Geest, ziel en lichaam worden betrokken in het proces van groei dwars door deze thema’s heen. Groei in geloof én als persoon. OERBROOD bevat zestien hoofdstukken die je stuk voor stuk aan het denken zetten, die soms schuren, maar altijd als doel hebben jou op te bouwen. De 3 letters OER staan voor: O: Opschrijven & Observeren E: Erkennen & Eerlijk zijn R: Repeteren & Reflecteren
Elke dag rekenen op God
Elke dag rekenen op God
Of je nu bezorgd bent over vandaag, voor een nieuwe uitdaging staat of angst hebt voor de toekomst, ontdek in dit dagboek van Max Lucado hoe Gods beloften van trouw, kracht en troost je op de weg van rust en vrede kunnen brengen. Wat er ook gebeurt in deze steeds veranderende wereld, God nodigt ons uit om op Hem te rekenen, want Hij verandert nooit. Zijn trouw is eeuwig. Dit dagboek met 365 korte, inspirerende dagteksten en bijbelcitaten is een perfect cadeau voor iedereen die bemoediging zoekt in moeilijke tijden of God beter wil leren kennen.
Veel liefs
Veel liefs
Liefdestalen
9789033802195
Hij komt met bloemen thuis, maar wat jij echt zou willen is tijd voor elkaar… Zij geeft je een omhelzing, maar waar jij eigenlijk behoefte aan hebt, zijn haar bemoedigende woorden… Het probleem is niet jullie liefde, maar jullie liefdestalen! Hoe houd je de liefde levend na de bruiloft? Het antwoord op deze vraag ligt volgens Gary Chapman in het geven van positieve woorden, tijd en aandacht, cadeaus, dienstbaarheid en lichamelijke aanraking. Ieder persoon heeft een verschillende liefdestaal. Gary Chapman neemt je mee in de zoektocht naar de liefdestaal die bij jou en je partner past. Ontdek hét geheim dat je huwelijk levend houdt!
Yeaaah! Brugklaspower
Yeaaah! Brugklaspower
Pesten
9789033835742
Zit jij in groep 8 en wil je alles weten over De Brugklas? Of zit je al in de brugklas en kun je wel wat Overlevingstips gebruiken? Dan is dit hét boek dat je nodig hebt! Met: - Do's en Don'ts - Leuke afscheidsliedjes en raps - Ervaringen van (ex-)brugklassers - Wat verandert er in je brein? - Brugklasquiz - Bijbelrooster - informatie over o.a. cyberpesten en sexting En heel veel leuke cartoons van Willeke Brouwer!
Het feest van je doop
Het feest van je doop
Dopen
9789033833281
Het feest van je doop. Een stevige cassette met drie boekjes. Een kinderbijbel met mooie illustraties en 20 bekende verhalen, een boekje vol kindergebeden en bijpassende tekeningen en een invulboek speciaal ter gelegenheid van de doop om herinneringen in op te schrijven. Een waardevol geschenk aan dopelingen en hun ouders.
Brandstof voor de geest
Brandstof voor de geest
Vriendschap
9789033802232
In dit boek deelt Bear Grylls voor het eerst de verhalen over zijn meeste gedurfde expedities. Van verhalen over zijn parachutesprong waarbij hij zijn rug brak tot verhalen over zijn 'bijna dood'-ervaring in een storm vlak bij de kust van Groenland. Bear laat zien dat elk avontuur gegrond is in zijn christelijke geloof. In dit moedige, eerlijke en openhartige boek bespreekt Bear grote thema's als vriendschap, falen, moed, risico's en meer in dagelijkse overdenkingen. Hij laat ons zien hoe we elke dag vredig, doelgericht en krachtig tegemoet kunnen treden.
Dit is vandaag
Dit is vandaag
Kinga Bán (1981-2019) was een geboren zangeres. Zingen was voor haar net zo vanzelfsprekend als ademhalen. Met haar muziek en liedteksten over geloof, hoop en onvoorwaardelijke liefde heeft zij de harten van veel mensen geraakt en doet zij dat nog. Johan Bakker, die ook de in het voorjaar 2022 verschenen biografie van Kinga Bán schreef, verzamelde in Dit is vandaag de mooiste citaten en liedteksten van deze bijzondere vrouw. Een prachtig cadeauboek dat velen zal bemoedigen en inspireren. Dit boek wordt uitgegeven in samenwerking met Kinga Music.
Peuterdagboek
Peuterdagboek
9789033835957
Dit Peuterdagboek helpt jonge kinderen en hun ouders om een moment te hebben met God. Voor elke dag is er een vraag die past bij de leefwereld van de peuter en een gesprekje op gang kan brengen, een Bijbeltekst, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed. Dit dagboek is thematisch opgezet en elk thema begint met een lied dat de hele week gezongen kan worden. Twaalf thema’s worden behandeld, onder andere: Ik voel, Ik vier feest, Buiten, Samen, Ik ga slapen. Een qr-code verwijst bij elk thema steeds naar een speciaal voor dit dagboek opgenomen liedje. De sfeervolle illustraties van Marieke ten Berge nodigen je peuter uit om te kijken, alles aan te wijzen en te benoemen. Dit Peuterdagboek is geschikt voor kinderen in de leeftijd 2-4 jaar.
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Stille tijd
9789033833052
Spiegels, smileys en stille tijd met God. Dagboek voor meiden. Een 365 dagendagboek bij de Bijbel voor meiden vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelende stukje om te lezen. Met herkenbare thema's voor de doelgroep zoals liefde, jaloezie, keuzes maken, vriendinnen, eenzaamheid en vergeving. Dit bijbels dagboek biedt aan jonge meiden die opgroeien in een drukke wereld, een dagelijks moment van rust vinden bij God en helpt hen bij het leren luisteren naar zijn stem. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels