Dagboek
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Paperback
384 pagina's
Nederlands
2018
9789033833052
Spiegels, smileys en stille tijd met God

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Spiegels, smileys en stille tijd met God. Dagboek voor meiden. Een 365 dagendagboek bij de Bijbel voor meiden vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelende stukje om te lezen. Met herkenbare thema's voor de doelgroep zoals liefde, jaloezie, keuzes maken, vriendinnen, eenzaamheid en vergeving. Dit bijbels dagboek biedt aan jonge meiden die opgroeien in een drukke wereld, een dagelijks moment van rust vinden bij God en helpt hen bij het leren luisteren naar zijn stem.
Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!

ISBN
9789033833052
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
384 pagina's
Gewicht
481 g
Afmetingen
21 cm × 14,1 cm × 3,2 cm

Meer zoals dit

Bijbels dagboek voor tieners
Bijbels dagboek voor tieners
9789033834103
"Kunnen ze ook gewoon opschrijven wat ze bedoelen?" "Wat betekent dat: je hart openstellen? Wat moet je dan doen met je hart?" Voor tieners die houden van duidelijkheid is het in dit dagboek direct helder: er staat wat er staat. Vaak gebruiken we veel beeldtaal als we de bijbel uitleggen of over geloof spreken. In dit dagboek is beeldtaal vermeden. Wél vind je in dit dagboek voor elke dag een stuk uit de Bijbel met heldere uitleg, concrete toepassingen en interessante weetjes. Het dagboek is geschreven voor jongeren met een gemiddelde intelligentie. Het boek is bruikbaar voor tieners die van helder en concreet houden. Ook in de vormgeving is rekening gehouden met de doelgroep. De schrijvers hebben allen ervaring met jongeren.
Ik bid de Psalmen
Ik bid de Psalmen
Gebed
Bidden
9789033835766
Een kindergebed voor elke dag en elke situatie, geïnspireerd door de veelzijdigheid van de Psalmen. Bij elke Psalm uit de Bijbel is er een vraag om te bespreken, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed dat past bij de leefwereld van het kind. De Psalmen helpen kinderen om veelzijdig te leren bidden. God bedanken, je blijdschap uiten, vertellen dat je je eenzaam voelt, vragen om hulp, het verdriet van de wereld benoemen... al die aspecten vind je in de Psalmen en in dit gebedendagboek. Een waardevol hulpmiddel voor een afwisselende en intieme communicatie tussen kinderen en God. Voor kinderen van ongeveer 8-12 jaar.
Buitengewoon
Buitengewoon
9789033835896
Elke dag uit de Bijbel lezen - maar wel elke dag helemaal anders! Dat zie je in dit dagboek gebeuren. De ene dag lees je een spannend (stukje) verhaal uit de Bijbel, de volgende dag gaat het over een nieuwtje vanuit onderzoek of wetenschap en weer een dag later lees je een verhaal over een christelijke sporter. Door de verschillende auteurs en de diverse invalshoeken een zeer gevarieerd dagboek, helemaal geschreven voor de jongens van nu! Met onder andere: - De discipline en toewijding van Daphne Schippers & Paulus - Je vriend zet een leugen over jou in de groepsapp & de vrienden van Job - Stelling: God zit niet te wachten op ons gezeur over wat we moeilijk vinden - Met je vriend zitten klieren in de klas & David en Jonathan - Wat vind je belangrijker: waardering of rijk zijn?
Zij Lacht dagboek
Zij Lacht dagboek
9789492831736
Dagelijks publiceert Zij Lacht een overdenking bij een bijbeltekst op de website. Meer dan 25.000 vrouwen lezen deze toegankelijke overdenkingen en worden zo elke dag aangevuurd om met God te leven. Zij Lacht heeft nu 300 overdenkingen uitgezocht om in een offline dagboek te publiceren. De overdenkingen zijn kort en eigentijds en daardoor geschikt om overal te lezen. Elke overdenking wordt afgesloten met een 'aan de slag', zodat de lezer wordt uitgedaagd de boodschap mee te nemen haar leven in.
Stille tijd voor stellen
Stille tijd voor stellen
Geloofsopbouw
9789033826887
Tijd nemen voor elkaar kan moeilijk zijn, maar het is ongelofelijk belangrijk voor het opbouwen van een gezonde relatie. Dit 365-dagen-dagboek Stille tijd voor stellen geeft frisse inzichten, bemoedigende bijbelgedeeltes, boeiende vragen om over na te denken en inspirerende gebeden. Of ze nu nog maar pasgetrouwd zijn, of hun hele leven lang al bij elkaar zijn, samen tijd voor God maken is de beste manier voor stellen om de dag te beginnen of te eindigen. Uit de serie A little God time – diverse auteurs.
Reflect  -   Reflections
Reflect - Reflections
Discipelschap
9789033835865
Dit dagboek helpt jongeren om elke dag met Jezus Christus te leven en daarin te groeien. De dagboekstukjes worden afgewisseld met getuigenissen van jongeren. Ook is er schrijfruimte, zodat de jongeren hun eigen 'reflections' kunnen opschrijven. De onderwerpen sluiten aan bij het materiaal 'Reflect', maar het dagboek is ook los goed te lezen. Met Reflect worden tieners uitgedaagd om zelf na te denken over de Bijbel en om in hun eigen leven te weerspiegelen wat ze van Jezus zien. Vanuit het Nieuwe Testament maken ze kennis met het leven dat Jezus voor hen heeft, leren ze hoe ze een levende relatie met God kunnen onderhouden en worden ze aangespoord om alledaagse keuzes te maken die passen bij een leven met Hem. Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels