Christelijke Kinderboeken

Christelijke kinderboeken of een christelijke boeken voor kinderen kopen? We bieden diverse christelijke kinderboeken van verschillende uitgevers en christelijke auteurs. Bekijk hieronder ons volledige assortiment en vind het kinderboek wat je zoekt. Tip: Bekijk ook ons aanbod kinderbijbels.

571 Kinderboeken
Samen onderweg naar Pasen
Samen onderweg naar Pasen
In dit gezinsdagboek volg je samen 40 dagen lang de levensweg van Jezus. Elke week bevat een uitgebreid gezinsmoment en zes kortere stukjes met vragen, bijbelteksten, weetjes en creatieve opdrachten voor kinderen in de bassisschoolleeftijd. Ook is er voor elke week een puzzelstuk, waarop een deel van de lijdensweg te zien is. In de loop van de weken zullen er letterlijk en figuurlijk steeds meer puzzelstukjes op hun plek vallen. De verwijzingen in het Oude Testament komen ook aan bod. Zodat kinderen voor het eerst of opnieuw de bijbelse lijnen ontdekken die naar Gods reddingsplan voor de wereld leiden. Dit boek verschijnt in samenwerking met de HGJB. Rondom dit boek ontwikkelde de HGJB materiaal voor clubs en kerken. Gezin, club en kerk kunnen op die manier tegelijk met hetzelfde project aan de slag. Met de QR-code in het boek download je de paasviering, het spel ’30 seconds’ en een paasquiz. Een leuk en leerzaam gezinsdag voor de Veertigdagentijd. Omdat er voor elke dag een stukje geschreven is, kun je het beste op woensdag 9 maart starten om precies aan te sluiten bij Pasen.
Het visje dat wilde weten wie God is
Het visje dat wilde weten wie God is
Schepping
9789059991538
Je kunt God niet zien. Hoe weet je dan wie Hij is? Visje woont in het midden van de Indische Oceaan bij prachtig koraal en vraagt zich dat ook af. Een pelikaan neemt Visje mee op reis en laat met voorbeelden uit de schepping zien wie God is.
Kleurboek bij de Bijbel
Kleurboek bij de Bijbel
9789043535687
Een bijzonder kleurboek waarin de mooiste bijbelteksten worden gecombineerd met 30 prachtige platen om in te kleuren! Pak je kleurpotloden of pennen en ga aan de slag met dit bijzondere ‘Kleurboek bij de Bijbel’, waarin de mooiste bijbelteksten worden gecombineerd met prachtige kleurplaten. Elke plaat bevat bijzondere goudkleurige details. Het kleurboek neemt je mee door de Bijbel heen, rondom deze thema’s: onze wereld, onze God, Gods lessen en ons antwoord. Neem de tijd om een passage te lezen, laat je inspireren en ga aan de slag met je kleurpotloden of pennen. Een prachtig cadeauboek om uren in te kleuren.
Het feest van je doop
Het feest van je doop
Dopen
9789033833281
Het feest van je doop. Een stevige cassette met drie boekjes. Een kinderbijbel met mooie illustraties en 20 bekende verhalen, een boekje vol kindergebeden en bijpassende tekeningen en een invulboek speciaal ter gelegenheid van de doop om herinneringen in op te schrijven. Een waardevol geschenk aan dopelingen en hun ouders.
Rijmpjes en gebedjes  -   Praten met God
Rijmpjes en gebedjes - Praten met God
Bidden
Gebed
9789060676592
Rijmpjes en Gebedjes - Een serie van vier kostelijke boekjes om kleine kinderen te helpen bij het bidden. De andere titels in deze serie: _ Bidden voor het eten _ Bidden voor het slapen \* Gebedjes voor kinderen
Nerflanders-Serie  -   Niemand is zoals jij
Nerflanders-Serie - Niemand is zoals jij
9789033828942
Thema: eigenwaarde en zelfbeeld. De wereld leert: je bent in tel als je slim, knap of getalenteerd bent. God leert: je bent bijzonder om wie je bent, zonder voorwaarden! De Nerflanders deden elke dag hetzelfde: ze gaven elkaar stickers. De Nerflanders die er mooi uitzagen, met glad hout en glanzende verf, kregen altijd gouden sterren. Ook zij die iets heel goed konden, kregen sterren. Maar de Nerflanders die weinig bijzonders konden, of van wie het hout beschadigd was, kregen grijze stippen. Zoals Wout bijvoorbeeld. Een hartverwarmend verhaal voor kinderen, geschreven door de bekende auteur Max Lucado. In dit verhaal laat Eli, de houtsnijder, Wout begrijpen hoe speciaal hij is, ongeacht wat de andere Nerflanders van hem vinden. Deze boodschap is van wezenlijk belang voor kinderen én volwassenen: het maakt niet uit wat andere mensen van hen denken, God houdt van hen! Hij vindt elk van hen bijzonder. Deze prachtige vertelling is geschreven voor oudere kinderen, maar de tekst, vormgeving en uitvoering maakt het boek ook zeer geschikt voor volwassenen. Kortom: een unieke uitgave tussen de prentenboeken. Een titel met zeer goede recensies en al 45 maanden in de top 10 van meest verkochte boeken in de christelijke boekhandel. Inmiddels de 17e druk!
Pasen in de grote stad
Pasen in de grote stad
'Moos en ik zijn al oud' zegt Kas. 'We hebben nog één wens. Het Paasfeest vieren in de grote stad. Dat feest duurt een week. Gaan jullie mee?' Bult kijkt naar Bink. 'Ik wil wel,' zegt Bult. 'En jij Bink?' Pasen in de grote stad is een bijbelvertelling op basis van Markus 11 en 14 tot en met 16, op AVI E3-niveau. Geschikt om voor te lezen aan groep 1 en 2, en voor groep 3 om zelf te lezen. Naast de verhalen staan de bijbehorende kleurplaten, zodat het een heel eigen boek wordt!
Ik beloof het je
Ik beloof het je
9789033832291
'Ik beloof het je' is prachtig prentenboek van Max Lucado voor kinderen van ongeveer 4-8 jaar. Het is een hulpmiddel voor ouders om hun kind een blijvende boodschap mee te geven: wij houden van je en God is er altijd! Dit prentenboek vertelt het verhaal van een vader en een kind, waarin de vader uitlegt wat het kind betekent voor de ouders én voor God. Een erg bemoedigende boodschap die blijvend is. Daardoor zeer geschikt als cadeau bij geboorte/doop en opdragen. Mooi geïllustreerd door Esther Leeuwrik, die in 2012 haar debuut maakte met het zeer succesvolle actieprentenboek 'Ik stuur je de zon'.
Peuterdagboek
Peuterdagboek
9789033835957
Dit Peuterdagboek helpt jonge kinderen en hun ouders om een moment te hebben met God. Voor elke dag is er een vraag die past bij de leefwereld van de peuter en een gesprekje op gang kan brengen, een Bijbeltekst, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed. Dit dagboek is thematisch opgezet en elk thema begint met een lied dat de hele week gezongen kan worden. Twaalf thema’s worden behandeld, onder andere: Ik voel, Ik vier feest, Buiten, Samen, Ik ga slapen. Een qr-code verwijst bij elk thema steeds naar een speciaal voor dit dagboek opgenomen liedje. De sfeervolle illustraties van Marieke ten Berge nodigen je peuter uit om te kijken, alles aan te wijzen en te benoemen. Dit Peuterdagboek is geschikt voor kinderen in de leeftijd 2-4 jaar.
Babybijbel Knisperboekje
Babybijbel Knisperboekje
Psalm 139
9789089121615
Een knisperboekje in stijl van de Babybijbel, voor baby's om uren mee te spelen. En voor ouders om voor te lezen, of om voor te zingen. Corien Oranje maakte naar aanleiding van Psalm 139 een nieuwe liedtekst op de melodie van 'Hoofd, schouders, knie en teen'. Ideaal kraamcadeautje!
Jouw kleine bijbel
9789493208223
Noach in de ark, Jozef en zijn broers, de sterke Simson, Jezus en Zijn leerlingen, het dochtertje van Jaïrus... Over hen en heel veel anderen lees je in Jouw kleine bijbel. De verhalen blijven dicht bij de Bijbel, zijn goed te begrijpen en voorzien van kleurrijke, aansprekende illustraties. Perfect voor alle peuters en kleuters!
God zorgt voor jou
God zorgt voor jou
Dopen
9789089121691
Je bent gedoopt, gefeliciteerd! Je mag weten dat je bij God hoort. Door de hele Bijbel heen zien we dat God een plan met mensen heeft. Van hoe Abraham en Sarah samen een kindje kregen waar het volk Israël uit voortkwam, tot de dingen die Jezus gezegd en gedaan heeft en de nieuwe wereld die hij beschrijft. In dit boek vind je verhalen en teksten die je helpen om de Bijbel beter te begrijpen. Lees samen de verhalen en bekijk de kleurrijke illustraties van Marijke ten Cate.
MediaWijs 2 -   Tijn en ridder Rein
MediaWijs 2 - Tijn en ridder Rein
9789089015013
Tijn is terug! In dit vrolijke prentenboek is hij een prachtige, hoge toren aan het bouwen. Maar dan komt ridder Rein zich ineens met Tijn bemoeien. Hoe kan dat nou, hij hoort toch thuis in een spelletje? Hoe zal dit aflopen? Tijn en ridder Rein is deel 2 in de serie MediaWijs, ontwikkeld in samenwerking met Driestar Educatief. Achterin het boek zijn tips opgenomen voor ouders over opvoeding in een multimediale samenleving.
Rijmpjes en gebedjes  -   Bidden voor het eten
Rijmpjes en gebedjes - Bidden voor het eten
Bidden
9789060676585
Rijmpjes en Gebedjes - Een serie van vier kostelijke boekjes om kleine kinderen te helpen bij het bidden. De andere titels in deze serie: _ Gebedjes voor kinderen _ Bidden voor het slapen \* Praten met God
Heere roept Samuel kartonboekje
Heere roept Samuel kartonboekje
9789033126949
'De Heere roept Samuël' is een kartonboekje met een Bijbels verhaal voor de allerkleinsten, vanaf anderhalf jaar.
Raad eens hoeveel ik van je hou
Raad eens hoeveel ik van je hou
Liefde
9789047708698
Hazeltje en Grote Haas houden vreselijk veel van elkaar. Maar hoeveel precies dát is niet makkelijk te meten!
Ontdek het oneindige heelal
Ontdek het oneindige heelal
Evolutie
9789033835698
Dit boek vol informatie, proefjes en allerlei opdrachten laat kinderen ontdekken dat de ruimte met alle planeten, sterren en sterrenstelsels vertelt over wie God is, was en wie hij voor hen wil zijn. Ze mogen mee op ontdekkingsreis en zullen onder de indruk komen van de oneindige grootheid van het heelal. Begrijpen waarom we wel op aarde kunnen leven en op de andere planeten niet. En meer te weten komen over de sterren: hoe ze zijn ontstaan en hoe ze eindigen. 'Ontdek het oneindige heelal' zal hen diep versteld doen staan over het wonder dat schepping heet!
Krummelserie  -   Krummel
Krummelserie - Krummel
9789055605873
Vrolijk kartonboekje over Krummel, speciaal voor de allerkleinsten. Krummel de rups voelt zich zo verschrikkelijk gewoon. Hij is niet zo sterk als de mier. Hij heeft geen grappig huisje op zijn rug, zoals de slak. Hij heeft zelfs niet van die mooie stippen die het lieveheersbeestje heeft. Hij is gewoon. Maar op een dag gebeurt er iets heel bijzonders met Krummel.
Kleine zwaluw durft niet
Kleine zwaluw durft niet
Angsten
9789085434580
De wereld is groot en spannend als je nog maar net uit het ei komt. Kleine zwaluw zou het liefst voor altijd veilig in zijn nestje blijven zitten, maar aangemoedigd door papa en mama slaat hij op een dag zijn vleugels uit en hij ontdekt hoe leuk het is om te vliegen. Als het herfst wordt, gaan alle zwaluwen op reis, helemaal naar Afrika. Moet kleine zwaluw echt mee? Hij durft eigenlijk niet... Een warm, veilig prentenboek voor peuters over bang en dapper zijn, over zelf doen en geholpen worden, over je eigen weg vinden en tegelijk weten dat je kunt terugvallen op de personen (of vogels) om je heen, die er altijd voor je zullen zijn. De prachtige illustraties in dit prentenboek maken het voorlezen en kijken tot een feest!
Schaapje is zoek
Schaapje is zoek
Saartje mag voor het eerst met de herder mee naar buiten. Wat is ze blij! Maar Saar let niet goed op en verdwaalt... Wordt Saartje op tijd gevonden? Gebaseerd op het bijbelverhaal uit Lucas 15:1-7 Met vetgedrukte woordjes om samen te oefenen. Ook verkrijgbaar in deze serie: Veilig in de storm Dank U, lieve God Baby Jezus is geboren Kom maar bij Mij
Kinderbijbel in 365 verhalen
Kinderbijbel in 365 verhalen
9789026627347
De Kinderbijbel in 365 vertellingen van Mary Batchelor is een klassieke, complete kinderbijbel. In deze prachtig geïllustreerde kinderbijbel worden 365 verhalen uit het Oude en Nieuwe Testament naverteld, waarbij de tekst dicht bij de oorspronkelijke tekst blijft. Het Oude Testament vertelt hoe God een mooie wereld maakte, maar de mensen Zijn plan verstoorden. Maar dan komt Jezus, met een blijde boodschap voor alle mensen. God wil vergeving en een nieuw leven geven. Elk verhaal is voorzien van een grote illustratie, die de wereld en de mensen in Israël dichtbij brengt en tot leven wekt. Lees elke dag een verhaal uit de Bijbel!
PeuterBijbelboekjes  -   Abraham, wachten is moeilijk
PeuterBijbelboekjes - Abraham, wachten is moeilijk
9789059990265
In dit boekje “Abraham” maken peuters kennis met Abraham, uit de Bijbel. Ook leren ze dat wachten soms moeilijk is en niet leuk, maar dat God hen niet vergeet. Het verhaal wordt eenvoudig en kleurrijk verteld, gericht op de beleving van peuters. Door de grappige details zullen jong en oud ervan genieten. Andere deeltjes in deze serie zijn David en Esther.

Ben je op zoek naar inspirerende en educatieve Christelijke Kinderboeken? Bij DagelijkseBroodkruimels begrijpen we hoe belangrijk het is om kinderen te voorzien van boeken die niet alleen vermakelijk zijn, maar ook hun geloof versterken. Onze collectie van Christelijke Kinderboeken is speciaal ontworpen om kinderen te helpen groeien in hun relatie met God terwijl ze plezier beleven aan het lezen.

Onze Christelijke Kinderboeken nemen jonge lezers mee op avontuurlijke reizen vol hoop, geloof en liefde. Of het nu gaat om bijbelverhalen, karaktervorming, of inspirerende verhalen uit het dagelijks leven, onze boeken bieden waardevolle lessen en inspiratie voor kinderen van alle leeftijden.

Wat maakt onze Christelijke Kinderboeken uniek?

Bijbelgetrouwheid: Onze boeken zijn gebaseerd op de tijdloze principes en verhalen uit de Bijbel. Ze helpen kinderen deze belangrijke verhalen te begrijpen en toe te passen in hun eigen leven.

Educatieve Waarde: We combineren boeiende verhalen met educatieve elementen, zodat kinderen zowel vermaakt als geïnspireerd worden. Dit maakt leren leuk!

Moraal en Waarden: Onze boeken bevorderen positieve moraal en waarden, waaronder liefde, vriendelijkheid, vergeving en dankbaarheid, om kinderen te helpen opgroeien tot liefdevolle en verantwoordelijke individuen.

Illustraties van Hoge Kwaliteit: Prachtige illustraties brengen de verhalen tot leven en maken de boeken aantrekkelijk voor jonge lezers.

Of je nu op zoek bent naar een cadeau voor een speciale gelegenheid, een aanvulling op je kinderkerkprogramma, of gewoon een manier om je kinderen te inspireren in hun geloof, onze Christelijke Kinderboeken bieden precies wat je nodig hebt.

DagelijkseBroodkruimels is er trots op een bron van inspiratie te zijn voor families over de hele wereld. Ontdek ons assortiment Christelijke Kinderboeken vandaag nog en help je kinderen opgroeien met een sterk geloof en een liefde voor lezen.

Bestel nu en geef je kinderen de geschenken van geloof en kennis met onze prachtige Christelijke Kinderboeken. Samen bouwen we een solide basis voor hun toekomstige reis in het geloof.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels