Arrowz

Nog geen informatie beschikbaar.
60 Kruimels
Handboek Profetie 1 - Het hart van profetie
Handboek Profetie 1 - Het hart van profetie
Het eerste deel van het Handboek Profetie over de cruciale rol van liefde in profetie. Je leert Gods hart kennen, zijn stem verstaan en je legt de basis voor een gezonde profetische bediening. Een gezonde basis ‘Iemand die profeteert spreekt tot mensen, en wat hij zegt is opbouwend, troostend en bemoedigend’ (1 Kor. 14:3). Profeteren is het uitspreken van de liefdevolle gedachten die God voor mensen heeft. In dit eerste deel van het Handboek Profetie laat Graham Cooke zien welke cruciale rol liefde speelt in profetie. Je leert Gods hart kennen en zijn stem verstaan. Ook ontwikkel je de karaktereigenschappen die je bij profetie nodig hebt. Hierdoor groei je in vertrouwen en leg je de basis voor een gezonde profetische bediening. Het driedelige Handboek Profetie geldt wereldwijd als toonaangevend naslagwerk voor de profetische bediening. De verschillende delen kunnen ook los van elkaar gebruikt worden. ‘Compleet, praktisch en overzichtelijk.’ – Hans Maat ‘Graham Cooke is een pionier op profetisch gebied en een van de grondleggers van de hedendaagse profetische beweging.’ – Arleen Westerhof
Er is meer!
Er is meer!
Religie & Filosofie
9789490489281
In Er is meer! wijst de auteur ons de weg naar een open hemel, naar meer kracht, meer geloof, meer verhoorde gebeden en meer van Gods Geest. Aan de hand van Bijbelse en historische voorbeelden laat hij zien hoe God het verlangen naar meer van Hem overweldigend beantwoordt. Met speciale aandacht voor de ‘leer van handoplegging’ (Hebreeën 6:2) en hoe impartation, het overdragen van zalving, tot grote zegen van de kerk kan zijn. Wij verwachten te weinig! Aan God ligt het niet: in Christus heeft Hij ons vrije toegang gegeven tot al zijn hemelse rijkdommen. Wij leven onder een open hemel en in een Koninkrijk van kracht, waardoor wij een wereld in nood echt kunnen helpen. Hij wil dat door ons heen doen, maar wij verwachten te weinig! In Er is meer! wijst de auteur ons de weg naar die open hemel, naar meer kracht, meer geloof, meer verhoorde gebeden en meer van Gods Geest. Aan de hand van Bijbelse en historische voorbeelden laat hij zien hoe God het verlangen naar meer van Hem overweldigend beantwoordt. Met speciale aandacht voor de ‘leer van handoplegging’ (Hebreeën 6:2) en hoe impartation, het overdragen van zalving, tot grote zegen van de kerk kan zijn. Zodat u zult zien (…) hoe overweldigend groot de krachtige werking van Gods macht is voor ons die geloven.  Efeziërs 1:18-19
Dierentuin Alledag 2 -   Vrede in het veld
Dierentuin Alledag 2 - Vrede in het veld
Dieren
9789490489106
De wedstrijd om het honkbalkampioenschap van Dierentuin Alledag is in volle gang! Maar sterspeler Mark Giraffe zit niet goed in de wedstrijd. Hij heeft iets goed te maken met zijn vriend Gerrit. Want vrede in je hart en vrede met God is het belangrijkste wat er is. Zal het Mark allemaal op tijd lukken en wint zijn team toch nog? Bijna uitverkocht. Laatste exemplaren rechtstreeks bij uitgever. Coach Patrick slaat een arm om Mark heen. ‘Als je de juiste keuzes maakt, keuzes waar God blij van wordt, voel je je rustig en vredig van binnen. Voel jij vrede in je hart nu je Gerrit hebt achtergelaten?’ De wedstrijd om het honkbalkampioenschap van Dierentuin Alledag is in volle gang! Maar de Wilds staan achter. Sterspeler Mark Giraffe is er met zijn gedachten niet bij. Hij moet steeds denken aan wat hij heeft gedaan met Gerrit. Hij moet het weer goed maken met zijn vriend. Want vrede in je hart en vrede met God is het belangrijkste wat er is. Zal het Mark allemaal op tijd lukken en gaat zijn team de wedstrijd toch nog winnen?
65 beloften van God voor uw kind
65 beloften van God voor uw kind
Beloften
Kinderen
9789490489113
Dit dagboek voor ouders neemt u mee langs Gods prachtige beloften voor uw kind. Elke belofte wordt kort toegelicht en vormt zo de dagelijkse bemoediging die iedere ouder nodig heeft. 65 bemoedigingen God heeft een groot hart voor kinderen en Hij belooft voor hen te zorgen. De Bijbel staat vol beloften die laten zien wat zijn hartsverlangen voor kinderen is. Hij wil niets liever dan het gebed van ouders beantwoorden. Dit dagboek voor ouders neemt u mee langs Gods prachtige beloften voor uw kind. Elke belofte wordt kort toegelicht en vormt zo de dagelijkse bemoediging die iedere ouder nodig heeft. Voor ouders van kinderen van alle leeftijden. Ideaal als kraamcadeautje en bij opdragen/doop. Aanbevolen door leiders van een breed spectrum aan kerken en organisaties.
Kijk! Daar komt de hemel!
Kijk! Daar komt de hemel!
Dagelijks leven
9789490489007
Kunnen kinderen de hemel naar de aarde brengen? JA! Kijk! daar komt de hemel! bevat veel waargebeurde verhalen over hoe God wonderen door kinderen doet. Deze gids legt bovendien uit hoe jij kunt leven in Gods bovennatuurlijke kracht. Jezus heeft een spannend leven vol wonderen en zegeningen voor jou. Als je door zijn liefde ontdekt wie je echt bent, wordt je leven een groot avontuur. Samen met Hem zul je de hemel naar de aarde brengen! In Kijk! daar komt de hemel! wordt op een begrijpelijke manier uitgelegd hoe je kunt leven in Gods bovennatuurlijke kracht. Het is geschreven voor kinderen, maar wereldwijd maken ook veel volwassenen dankbaar gebruik van deze unieke gids. Bill Johnson is samen met zijn vrouw Beni senior pastor van Bethel Church in Redding, Californië. Daarnaast dienen zij een groeiend aantal gemeentes door middel van een interkerkelijk netwerk van leiders. Bill komt uit een familie met veel predikanten tot vier generaties terug en een rijke geschiedenis op het gebied van de Geestesgaven. Hij en Beni hebben drie kinderen en negen kleinkinderen. Mike Seth heeft in zijn tweeëndertig jaar als kinderpastor veel kinderen mogen leiden in het ervaren van Gods liefdevolle aanwezigheid en het bedienen in de gaven van de Geest. Na leiding te hebben gegeven aan het kinderwerk van Bethel Church in Redding, Californië, en van Grace Center in Franklin, Tennessee, leggen Mike en zijn vrouw Marilyn zich nu toe op het trainen van kinderleiders en het ontwikkelen van lesmateriaal. Mike en Marilyn hebben twee kinderen en vijf kleinkinderen.
PowerPocket  -   In de voetsporen van T.L. Osborn
PowerPocket - In de voetsporen van T.L. Osborn
Jij kunt het ook! In het najaar van 1958 trok de Amerikaanse evangelist T.L. Osborn een ongekende menigte mensen naar het Malieveld in Den Haag. Honderdtwintigduizend Nederlanders waren afgekomen op een boodschap die nieuw was voor ons land: Jezus redt én geneest. Zijn vrijmoedige optreden ging gepaard met honderden genezingswonderen. In de voetsporen van T.L. Osborn is het verhaal van zijn kleinzoon Tommy O’Dell, die na een radicale bekering besloot om bij zijn grootvader in de leer te gaan. Hij heeft inmiddels in meer dan tachtig landen genezingscampagnes gehouden en daarbij velen tot geloof zien komen. In dit boek maakt hij je deelgenoot van de ‘geheimen’ van T.L. Osborn, zodat ook jij kunt evangeliseren met tekenen en wonderen. Zoals T.L. Osborn altijd zei: ‘You can do it, too!’
De kerk gaat eropuit
De kerk gaat eropuit
Ruimte voor apostolisch leiderschap creëert een krachtige dynamiek. Een goed onderbouwde gids voor iedereen die verlangt naar krachtige, groeiende gemeenten die zelf weer nieuwe gemeenten stichten. De kerk gaat eropuit: Apostolisch leiderschap hier en nu – David Devenish Handboek voor een kerk die groeit Verlang je naar een gezonde, groeiende kerk? Een kerk die overstroomt van geloof en krachtige christenen voortbrengt? Een kerk die eropuit gaat om de Grote Opdracht te vervullen, net als in de tijd van het Nieuwe Testament? Als apostelen hierin een sleutelrol vervulden, kunnen wij dan dezelfde impact hebben? David Devenish laat zien dat diezelfde dynamiek ontstaat als we apostolisch leiderschap opnieuw de ruimte geven. De kerk gaat eropuit is een goed onderbouwde gids voor iedereen die verlangt naar krachtige, groeiende gemeenten die zelf weer nieuwe gemeenten stichten. Het behandelt kernvragen als: Hoe leg je het juiste, Bijbelse fundament onder een nieuwe gemeente? Hoe ga je te werk in een heel andere cultuur? En hoe laat je nieuwe gemeenten zelfstandig verdergaan? Een praktisch handboek voor iedereen met een hart voor kerkgroei. David Devenish maakt deel uit van het internationale leiderschap van het Newfrontiers-netwerk van kerken, dat in ruim tachtig landen actief is. Hij onderhoudt relaties met allerlei kerkgemeenschappen in Rusland en Oekraïne, en stimuleert het stichten van gemeenten in onbereikte gebieden. Hij heeft verschillende boeken op zijn naam staan. David en zijn vrouw Scilla wonen in Bedford in het Verenigd Koninkrijk. Ze hebben vier kinderen en zeven kleinkinderen.
Een God van mogelijkheden
Een God van mogelijkheden
Al eeuwenlang debatteren theologen over de vraag of God alles heeft voorbestemd of niet. Dat lijkt een theoretische discussie, maar hoe je hierover denkt, is zeer bepalend voor hoe je in het leven staat. Want waarom zou je bidden voor verandering als God alles van te voren weet en bepaalt? Waarom zou je werken aan je toekomst als alles al vastligt? En hoe kan God liefde zijn als Hij mensen schept in de wetenschap dat ze nooit voor Hem zullen kiezen en voor eeuwig verloren gaan? Het beeld van een God die alles van te voren weet en bepaalt, is zo ingeburgerd dat je zou denken dat het in de Bijbel staat. Maar klopt dat wel? De auteur laat vanuit de Bijbel zien dat God de mens veel keuzevrijheid geeft en dat Hij niet overal de uitkomst van weet. Hoewel Hij alle mogelijke toekomstscenario’s kent, ligt de toekomst bij Hem niet vast. Tot deze en andere opzienbarende conclusies komt de auteur door de Bijbel gewoon voor zichzelf te laten spreken. Laat de traditionele opvattingen voor wat ze zijn en ontdek hoezeer God hecht aan jouw initiatief en creativiteit. Jouw keuzes doen ertoe!
Handboek voor de doop in de heilige geest
Handboek voor de doop in de heilige geest
Het was doop in de Heilige Geest die van de apostelen de geloofshelden maakte waarover we lezen in het Nieuwe Testament. Maar God heeft deze belofte van kracht was niet alleen aan hen, maar aan al zijn kinderen beloofd, niemand uitgezonderd. Hij wil iedereen in staat stellen om voluit voor Hem te leven, wie je ook bent en wat je ook doet. Dit handboek legt uit hoe. U zult kracht ontvangen, wanneer de Heilige Geest over u komt. - Handelingen 1:8 Het was doop in de Heilige Geest die van de apostelen de geloofshelden maakte waarover we lezen in het Nieuwe Testament. Maar deze belofte van kracht was niet alleen voor hen of voor een paar grote predikers uit de kerkgeschiedenis. God heeft de doop in de Heilige Geest aan al zijn kinderen beloofd, niemand uitgezonderd. Hij wil iedereen in staat stellen om voluit voor Hem te leven, wie je ook bent en wat je ook doet. Dit handboek wijst de weg en beantwoordt vrijwel alle vragen die mensen over dit belangrijke onderwerp hebben, vragen zoals: - Wat is de doop in de Heilige Geest? - Welk praktisch doel dient de doop in de Heilige Geest? - Hoe ontvang je de Heilige Geest? - Wat is spreken in tongen? - Waarom is spreken in tongen belangrijk? - Hoe neem je belemmeringen weg? Voor elk kind van God dat oprecht verlangt naar de doop in de Geest, en voor een ieder die hierin anderen dienstbaar wil zijn. Don Basham (1926-1991) schreef zestien boeken, verzorgde een groot aantal artikelen voor christelijke bladen en was een veelgevraagd spreker tijdens seminars en conferenties. Een bijzonder aspect van zijn bediening was zijn onderwijs over de doop in de Heilige Geest. Zijn kristalheldere uitleg van de Bijbel op dit punt heeft wereldwijd christenen van allerlei gezindten en achtergronden geholpen deze belofte te ontvangen. Tijdens zijn onderwijssessies hoorde hij vaak dezelfde vragen, wat hem op het idee bracht om dit handboek te schrijven, dat sindsdien vele herdrukken heeft beleefd met een totale oplage van meer dan 120.000 exemplaren.
Reisgids bij het drieluik Intimiteit-Identiteit-Autoriteit
Reisgids bij het drieluik Intimiteit-Identiteit-Autoriteit
Geloofsopbouw
9789490489434
Ga op weg naar je bestemming! Jij bent gemaakt voor een doel, een speciale bestemming. Je Schepper nodigt je uit voor een ontdekkingsreis die bestaat uit drie etappes: vriendschap met de Vader (intimiteit), weten wie je bent in Christus (identiteit) en leven door de kracht van de heilige Geest (autoriteit). Inspirerende reisliteratuur en een persoonlijke reisgids komen daarbij goed van pas. In het drieluik Intimiteit-Identiteit-Autoriteit vind je een boeiende beschrijving van de route en deze Reisgids bij het drieluik wijst je de weg. Maak er met je huiskring of gemeente een groepsreis van en ga op weg naar je bestemming! 9789490489229 Intimiteit 9789490489236 Identiteit 9789490489243 Autoriteit 9789490489403 Drieluik-pakket met gratis Reisgids! – Pakketprijs: €29,95
Drieluik-pakket van Jan Pool met gratis Reisgids!
Drieluik-pakket van Jan Pool met gratis Reisgids!
Ga op weg naar je bestemming! Jij bent gemaakt voor een doel, een speciale bestemming. Je Schepper nodigt je uit voor een ontdekkingsreis die bestaat uit drie etappes: vriendschap met de Vader (intimiteit), weten wie je bent in Christus (identiteit) en leven door de kracht van de heilige Geest (autoriteit). Inspirerende reisliteratuur en een persoonlijke reisgids komen daarbij goed van pas. In het drieluik Intimiteit-Identiteit-Autoriteit vind je een boeiende beschrijving van de route en deze Reisgids bij het drieluik wijst je de weg. Maak er met je huiskring of gemeente een groepsreis van en ga op weg naar je bestemming!
PowerPocket 3 - Intimiteit
PowerPocket 3 - Intimiteit
Je bent geschapen voor intimiteit met God! Niets kan die diepe hunkering van je hart vervullen, behalve ware vriendschap met Hem, maar zo’n vriendschap is niet vanzelfsprekend vanwege onze moeite om tijd voor Hem apart te zetten. Toch blijft God aan je hart trekken, want Hij wil zijn hart met jou delen. Je hemelse Vader roept je: 'Waarom kom je niet wat dichterbij?' Je bent geschapen voor intimiteit met God! Ieder mens is bewust of onbewust voortdurend op zoek naar de innige omhelzing van een hemelse Vader. Zoals een kompasnaald zich altijd naar het noorden richt, zo zoekt je hart voortdurend naar die liefde. De wereld kent vele surrogaatliefdes, maar echte liefde vind je alleen in de armen van je hemelse Vader. Niets kan die diepe hunkering van je hart vervullen, behalve ware vriendschap met Hem! Zo’n vriendschap vraagt ook iets van je, is niet vanzelfsprekend. God kent de afleidingen en onze moeite om tijd voor Hem apart te zetten. Toch laat Hij je niet los en blijft Hij aan je hart trekken, want Hij wil zijn hart met jou delen, zoals alleen echte vrienden dat doen. Je hemelse Vader roept je: 'Waarom kom je niet wat dichterbij?'
Met de ogen en oren open
Met de ogen en oren open
Er bestaat voor je gezin geen groter avontuur dan om samen te leren Gods stem te verstaan. Helder onderwijs en leuke praktijkoefeningen voor zowel jongere als oudere kinderen. Kinderen zijn modelgelovigen Kinderen hebben van nature het geloof dat God in volwassenen zoekt. Als kinderen dan ook nog actief hun vertrouwen op God stellen, gaat de hemel open en antwoordt Hij met genezingen, profetieën, tekenen en wonderen. Dan blijkt dat kinderen geen kleinere Heilige Geest hebben! Kinderen hebben geen kleinere Heilige Geest bevat waargebeurde verhalen over kinderen die in hun kinderlijke eenvoud God gewoon geloven en Hem de meest verrassende wonderen zien doen. In het onderwijs van Jezus zijn kinderen de modelgelovigen. Kinderen moeten leren van volwassenen, maar volwassenen ook van kinderen! Daarom een geloofsopbouwend boek voor alle leeftijden. Laat de kinderen tot mij komen en verhindert hen niet, want voor zulke mensen is het Koninkrijk van God. - Markus 10:14
Handboek Profetie 2 -   Profetie in de praktijk
Handboek Profetie 2 - Profetie in de praktijk
In dit tweede deel leer je accurater te profeteren en ontdekt hoe je profetische woorden toetst en deelt. Met wijze lessen over profetie in de context van de plaatselijke gemeente. Groeien in profetie In dit tweede deel van het Handboek Profetie laat Graham Cooke zien hoe je profetie in praktijk brengt. Je leert accurater te profeteren en ontdekt hoe je profetische woorden toetst en deelt. Ook deelt Graham wijze lessen over profetie in de context van de plaatselijke gemeente. Hoe begeleid je mensen in hun groeiproces, ook als ze fouten maken? Hoe zorg je voor een goede relatie met de leiding van de gemeente? Het driedelige Handboek Profetie geldt wereldwijd als toonaangevend naslagwerk voor de profetische bediening. De verschillende delen kunnen ook los van elkaar gebruikt worden.
PowerPocket 8 - Echt geloof
PowerPocket 8 - Echt geloof
Geen prestatie, maar relatie! In de jaren twintig en dertig kreeg Charles S. Price wereldwijd bekendheid als baanbrekend evangelist. Tijdens zijn campagnes zag hij verlamden opstaan uit hun rolstoelen, bij blinden de ogen opengaan en terminale patiënten volledig genezen. Maar na afloop vroeg hij zich vaak met tranen in de ogen af: waarom worden zo veel zieken niet genezen? In dit openhartige boek neemt Price je mee in zijn zoektocht naar een antwoord op deze vraag. Hij ontdekte dat er een groot verschil is tussen onze menselijke pogingen om te geloven en het geloof dat God genadevol geeft. Het is het geloof ván God dat bergen verzet en de deur opent voor wonderen. Hij geeft je dat geloof in jouw vertrouwelijke omgang met Hem. Echt, wonderwerkend geloof komt niet door prestatie, maar door relatie! Charles S. Price (1887-1947) was een van oorsprong Engelse evangelist, die in zijn tijd grote bekendheid verwierf door de wonderen die onder zijn bediening plaatsvonden. Zijn Bijbelonderwijs werd alom gerespecteerd en was van grote invloed op de theologische ontwikkeling van de pinksterbeweging. In de laatste vijfentwintig jaar van zijn leven hield hij een groot aantal evangelisatiecampagnes in Canada en Amerika, waar honderdduizenden mensen op afkwamen. Ook kwam hij in verschillende Europese landen en in Egypte, Israël, Turkije, Syrië en Libanon - een unicum in zijn tijd.
God hart vertolken
God hart vertolken
Profetie uit een hart van liefde Hoe zou jij reageren als een vreemde jou dingen over je leven vertelt die hij onmogelijk kan weten? Hij noemt de namen van je kinderen, je geheime bankrekeningnummer en zelfs je pincode. Vervolgens spreekt hij een profetie uit waaruit overduidelijk blijkt dat God jou liefheeft en je wil helpen. Waarschijnlijk voel je je heel geliefd en wil je Hem beter leren kennen. In dit baanbrekende boek laat de auteur zien wat Gods bedoeling is met profetie: het gaat Hem om relatie, niet om informatie. Een gedetailleerd woord van kennis maakt iemand ontvankelijk voor Gods liefde. Profeteren is ten diepste Gods hart voor mensen vertolken, en dat kun jij ook. Laat je inspireren door dit unieke en verfrissende boek en ontdek profetie uit een hart van liefde.
De kerk Gods meesterwerk
De kerk Gods meesterwerk
Kerk
Geloofsopbouw
9789490489458
Terug naar het oorspronkelijke ontwerp Bij het lezen van de titel De kerk: Gods meesterwerk denk je misschien: Gods meesterwerk? Ik zie vooral een heleboel mensenwerk. De invloed van de kerk neemt alleen maar af en Gods hand is er nauwelijks in te ontdekken! De statistieken schetsen inderdaad een somber beeld, maar de kille cijfers hebben niet het laatste woord. Er is hoop voor de kerk van Nederland! De auteur laat zien dat God het tij zal keren als wij zijn oorspronkelijke ontwerp voor de lokale kerk weer omarmen. Het antwoord is niet een nieuw kerkmodel, maar twaalf tijdloze kernwaarden die een kerk springlevend maken. God wil ons land transformeren en zijn ideale instrument voor deze grote verandering is de lokale kerk. Als we terugkeren naar het oorspronkelijke ontwerp, dan worden we opnieuw ‘het licht van de wereld’ (Mat. 5:14) dat alle duisternis verdrijft.
Overwin je schaduwzijde
Overwin je schaduwzijde
Overwin je schaduwzijde werkt als een geestelijke APK, waarmee je je eigen verborgen motieven, doelen en gedragsmechanismen kunt blootleggen. Met dit boek organiseer je je eigen kritische reflectie, zodat je niet bang hoeft te zijn dat je onaangenaam door jezelf verrast wordt. Ga ermee aan de slag en overwin je schaduwzijde! Voorkomen is beter dan genezen Leiderschap is een riskante onderneming. Je kunt jaren bezig zijn met het opbouwen van je gemeente of bedrijf en dan plotseling, door een morele misstap, alles kwijtraken. Iedere leider heeft een schaduwzijde in zich, die soms pas zichtbaar wordt als er al veel schade is aangericht. De grote vraag is: hoe voorkom je zoiets? Overwin je schaduwzijde is een goed startpunt. Het werkt als een geestelijke APK, waarmee je je eigen verborgen motieven, doelen en gedragsmechanismen kunt blootleggen. Goede leiders doen dat. Zo voorkomen ze dat ze een gevaar voor anderen worden en hun persoonlijke missie op het spel zetten. Met dit boek organiseer je je eigen kritische reflectie, zodat je niet bang hoeft te zijn dat je onaangenaam door jezelf verrast wordt. Ga ermee aan de slag en overwin je schaduwzijde! SAM RIMA is senior voorganger van North Seattle Church in Seattle (Washington). Hij schreef Overwin je schaduwzijde vanuit zijn passie om leiders te helpen emotioneel gezond te worden. Sinds het boek in 1997 verscheen, zijn er wereldwijd al meer dan honderdduizend exemplaren verkocht en hebben vrijwel alle theologische opleidingen in de Verenigde Staten het opgenomen in hun curriculum. Sam is getrouwd met Sue. Ze wonen in Seattle en zijn de gelukkige (groot)ouders van vier kinderen en vier kleinkinderen. GARY MCINTOSH leidt het Church Growth Network en is hoogleraar praktische theologie en leiderschap aan de Talbot School of Theology. Hij was de promotor van Sam Rima, wiens promotieonderzoek de basis vormde voor Overwin je schaduwzijde. Gary is getrouwd met Carol en woont in Temecula (Californië). Ze hebben twee kinderen en zes kleinkinderen.
Impact
Impact
Profetie verandert mensenlevens, maar is bedoeld voor meer. God wil elk onderdeel van de samenleving transformeren en Hij geeft de strategieën om dat tot stand te brengen. Profetie met daadkracht Profetie verandert mensenlevens, maar is bedoeld voor meer. God wil elk onderdeel van de samenleving transformeren en Hij geeft de strategieën om dat tot stand te brengen. Arleen Westerhof laat zien hoe je profetische woorden omzet in daden en de samenleving diepgaand verandert. Ze beschrijft hoe je profetie toetst, zelf een profetisch woord brengt en hoe apostelen en profeten samen profetie praktisch maken. Ook besteedt ze aandacht aan karakterontwikkeling, innerlijke genezing en bevrijding – essentieel voor een effectieve profetische bediening. Dit praktische boek bewijst dat profetie met daadkracht de wereld verandert!
De profetenschool
De profetenschool
Een onmisbaar handboek voor profeten God roept nog steeds mannen en vrouwen tot de profetische bediening. Hun taak wordt niet altijd begrepen, maar profeten zijn van essentieel belang voor de kerk. Zij roepen het enorme potentieel in mensen tevoorschijn, zodat zij tot de bestemming kunnen komen die God voor hen heeft. Deze vitale rol vereist wel een gedegen voorbereiding en de bereidheid om van meer ervaren profeten te leren. De auteur heeft tientallen jaren ervaring met het trainen van mannen en vrouwen voor de profetische bediening en deelt deze kennis in dit onmisbare handboek voor profeten. Voor wie wil groeien in het profetische bevat De profetenschool een schat aan informatie over thema’s als: • je roeping en gave; • de invloedssfeer en autoriteit die God je gegeven heeft; • de verschillende typen profeten; • profetische gedragscodes en protocollen; • de invloed van je kernwaarden op je profetieën; • weerbaarheid tegen veelvoorkomende geestelijke aanvallen
Lichtinslag
Lichtinslag
'Lichtinslag' is het bloedstollende verhaal van een Bijbels archeologe die ontdekt hoe reëel de geestelijke wereld is – en hoe gevaarlijk. Een zoektocht die tot een adembenemende ontdekking leidt. Lichtinslag is het bloedstollende, waargebeurde verhaal van een Bijbels archeologe die ontdekt hoe reëel de geestelijke wereld is – en hoe gevaarlijk. Op zoek naar de waarheid achter de Bijbel geeft wetenschapper Jennifer Guetta leiding aan opgravingen in Israël. Dan ontmoet ze een kabbaliste die haar fascinerende informatie belooft. Maar de vrouw die zo warm en liefdevol leek, blijkt duistere kanten te hebben. Al snel worden Jennifer en haar man aangevallen door een levensgevaarlijke bovennatuurlijke macht. Wie of wat kan hen redden? In deze diepe duisternis begint een zoektocht die tot een adembenemende ontdekking leidt.
Wanneer de hemel doorbreekt op aarde
Wanneer de hemel doorbreekt op aarde
Als je Gods bovennatuurlijke kracht in je leven wilt ervaren, is dit je kans! Bill Johnson laat zien dat wonderen meemaken het geboorterecht van iedere gelovige is. Een leven van wonderen. Als je Gods bovennatuurlijke kracht in je leven wilt ervaren, is dit je kans! Bill Johnson laat zien dat wonderen meemaken het geboorterecht van iedere gelovige is. De Bijbel zegt het echt: een leven van wonderen ligt binnen je bereik. Misschien een verrassende gedachte, maar God verlangt ernaar om je daar te brengen. Dit boek heeft wereldwijd al talloze mensen geïnspireerd en is de ideale gids voor deze ontdekkingsreis! 'En zij gingen op weg om overal het nieuws bekend te maken. De Heer hielp hen daarbij en zette hun verkondiging kracht bij met de tekenen die ermee gepaard gingen.' (Markus 16:20)
Nog lang en gelukkig
Nog lang en gelukkig
Betrek de Heilige Geest bij je huwelijk ‘Een drievoudig snoer wordt niet snel gebroken’ (Pred. 4:12). Het zijn bekende woorden voor elk christelijk stel. Gods kracht maakt je huwelijk sterk, maar hoe dan? In dit boek ontdek je hoe de Heilige Geest jullie relatie wil transformeren. Als je naar zijn stem luistert, ervaar je samen een nieuwe geestelijke, emotionele en lichamelijke eenheid. Of je nu pas getrouwd bent, al een goed huwelijk hebt of de hoop bijna hebt opgegeven, God heeft een geweldig plan voor jullie tweeën. Nog lang en gelukkig klinkt als een sprookje, maar dat is het niet. Als je de Heilige Geest bij je huwelijk betrekt, wordt dit ook jullie verhaal.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels