de Heilbode

Nog geen informatie beschikbaar.
6 Kruimels
De Dag des Heren
De Dag des Heren
Een thema waar ik nog bijna niemand over heb horen spreken. Daarom ben ik de Bijbel in gedoken om te zien wat er nu precies mee bedoeld wordt. Daarbij ontdekte ik dat bijna alle nog niet vervulde profetieën betrekking hebben op ‘de Dag des Heren’. Die ‘Dag’ spreekt van oordeel, rampspoed, duisternis en Gods wraak tegen alles en iedereen die zich blijft verzetten tegen Zijn rechtmatige gezag over deze aarde. Voor hen die de Here verwachten, is dit wellicht een van de heerlijkste dagen van ons bestaan, want terwijl de oordelen over deze wereld komen, gaan wij de Heer tegemoet in de lucht. En dan zullen we voor altijd bij Hem zijn. Ziet u uit naar die dag, of bent u er bevreesd voor? Dat hangt ervan af, of Hij je Rots of je Rechter is! Als Hij je Rechter is, laat dit boekje dan een waarschuwing zijn om Hem tot de Rots te maken bij wie jij schuilt. Als je je met God verzoend door Jezus kom je in een rechte verhouding met Hem en in die relatie ben je klaar voor ‘die dag’.
De opname komt voor de grote verdrukking
De opname komt voor de grote verdrukking
Er bestaan verschillende denkbeelden onder gelovigen over de terugkeer van Jezus. De meesten weten wel dat Zijn voeten op een dag op de Olijfberg zullen staan en dat die dan doormidden splijt, maar in veel kerken is er niet of nauwelijks een besef dat de Bijbel spreekt over het mysterie van de Opname, de mysterieuze verdwijning van miljoenen christenen die plotseling van de aardbodem verdwenen zullen zijn. Degenen die hier nog in geloven, worden door velen voor gek verklaard en het lijkt of er steeds minder mensen zijn die dit nog geloven. De Bijbel zegt dan ook: “Als de Zoon des mensen komt, zal Hij dan het geloof vinden op aarde?” Ook spreekt de Bijbel in dit verband van een overblijfsel, zoals een restje eten. Hoe dan ook, ik hoor bij dit overblijfsel en het maakt mij niet uit hoe anderen daar over denken. Integendeel, zelfs, ik ben er rotsvast van overtuigd en zie met grote verwachting uit naar Zijn komst op de wolken. In dit boekje verdedig ik met overtuiging vanuit Gods Woord, dat Jezus komt om de Zijnen op te halen voordat de Grote Verdrukking begint, en de hel op aarde losbarst. Ik hoop velen te bemoedigen en te winnen zodat zij met mij zullen delen in dit hemelse geluk als straks de laatste bazuin zal klinken. Van harte aanbevolen.
Mysterie van het getal zeven
Mysterie van het getal zeven
Religie & Filosofie
9789073982314
MYSTERIE van het getal ZEVEN Eeuwenoude profetieën en de actualiteit van ons dagelijks nieuws zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden in het mysterie van de zevens. Het doet er niet toe of men dit gelooft of niet, of men hoog of laag springt, want de regie over dit mysterie is volledig in handen van God. Zelfs schijnbare toevalligheden in het heden blijken achteraf vaak profetisch bepaald en stonden al duizenden jaren van tevoren in het script van Gods boek opgetekend. Dit fascinerende mysterie van de zevens is geweven door de hele Bijbel heen en lijkt Gods DNA waardoor de schepping wordt beheerst. Onze mening en onze pogingen, hieraan iets te veranderen zijn ijdel. In Gods alwetendheid is het zelfs mogelijk dat we juist aan Zijn plan meewerken door ertegen te vechten. Niets en niemand kan er iets aan veranderen. Maar het beste is, om je te laten meevoeren op de wind van Gods vleugels zodat de zegeningen van dit mysterie ook jou ten deel zullen vallen.
70 profetieën over Israël
70 profetieën over Israël
70 profetieen over Israel Eeuwenoude profetieën en het dagelijks nieuws rondom Israel zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het doet er niet toe of men dit gelooft of niet, want de regie over deze profetieen is volledig in handen van God. Zelfs schijnbare toevalligheden in het heden blijken achteraf vaak profetisch bepaald en stonden al duizenden jaren van tevoren in het script van Gods boek opgetekend. Dit fascinerende mysterie lijkt Gods DNA dat de schepping beheerst. Een aanrader!
De Waarheid over de Leugen
De Waarheid over de Leugen
Dit boek is zeer confronterend. Het schetst de eeuwige maar ook de actuele strijd tussen waarheid en leugen, tussen licht en duisternis, tussen God en de duivel. De waarheid over de leugen is soms zo intens, zo schokkend, zo overweldigend dat ik begrijp dat sommigen de waarheid over de leugen niet kunnen bevatten en nauwelijks kunnen geloven. Het is zoals de Russische dissident Aleksandr Solzhenitsyn destijds zei: “De waarheid maakt je vrij, maar eerst word je er kotsmisselijk van!” Maar echte vrijheid kan niet bestaan zonder waarheid. En al is de leugen nog zo snel, de waarheid zal haar altijd achterhalen. De waarheid is een Persoon en Zijn Naam is Jezus. Hij zal in eeuwigheid triomferen over de vader der leugen die in dit boek ontmaskerd wordt als degene die het kwade goed noemt en het goede kwaad. Hem wacht een vreselijk lot maar wie de waarheid liefheeft zal bewaard worden voor de dwaling die maakt dat je de leugen gelooft. Wat Jezus is de Weg der Waarheid die tot Leven leidt. Jaap Dieleman
God heeft alles onder controle
God heeft alles onder controle
GOD heeft alles onder controle Hoe meer ik in de Bijbel lees, hoe meer ik overtuigd word van Gods grootheid, Zijn almacht, Zijn alwetendheid en Zijn alomtegenwoordigheid. Niets en niemand ontsnapt aan Zijn aandacht. Hij de Grote Regisseur die van achter de coulissen de regie over het wereldgebeuren vast in handen heeft en dirigeert. Het bijzondere ervan is, dat Hij als Regisseur in de volheid van de tijd zelf als Acteur op het wereldtoneel is gekomen, om de losprijs van de zonde te betalen en de weg naar de Vader weer te openen. Hoewel Zijn rol slechts drie decennia heeft geduurd, heeft dit een blijvende impact op het script van Gods geschiedenis, waardoor wij aan de vloek kunnen ontsnappen om voor eeuwig te kunnen delen in Gods heerlijkheid. En dat is precies wat God in het script van jouw levensboek voor jou in gedachten heeft.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels