Priesterschap

1 Kruimels
Groeien In Koninklijk Denken - Martin Koornstra
Groeien In Koninklijk Denken - Martin Koornstra
Ontdek hoe God je denken kan vernieuwen en je uitnodigt tot een koninklijk leven Het Koninkrijk van Jezus is niet van hier. Het is omgekeerd, tegengesteld en ongezien. Zodra we overgezet zijn in dat hemelse Rijk, begint er een uitdagende en soms pijnlijke reis van transformatie: groeien in koninklijk denken. Bekering is dus niet alleen berouw over je zonden, maar een heilig verlangen naar transformatie. Uiteindelijk geloven we dat een vernieuwd denken resulteert in een ander soort christenen, die een nieuwe reformatie op gang kunnen brengen namens de Koning. Zo zal de kerk door de hemel in vuur en vlam gezet worden en het Koninkrijk van God zichtbaar worden op aarde. Doe je mee? Aanbevelingen ‘Elk nieuw koninkrijksverhaal bevat goddelijke eyeopeners, die alleen ontvouwd worden voor mensen die volop in relatie staan met de Meester zelf,’ schrijft Martin. En dat is nu precies wat Martin voor de lezer doet. Dit boek bevat een aantal prachtige goddelijke eyopeners. En Martin is een meesterverteller, dus als je begint te lezen, kun je niet meer stoppen! Jan Pool – spreker, schrijver en mentor Op zijn typische, eigen wijze combineert Martin zijn persoonlijke ervaringen met bijbelse wijsheid en inzicht. Haarscherp zet hij een onderscheid neer tussen koningschap en priesterschap. Hij daagt zichzelf en ons uit méér voor het Koninkrijk te kiezen zonder het priesterschap te verliezen en biedt daarvoor mooie handvatten aan. Jeroen Alting von Geusau – voorzitter Kingsmen Het geloofsleven draait niet om de vraag: ‘Ben je behouden?’, maar om de vraag: ‘Draag je vrucht?’ ‘Beweeg je mee met wat God aan het doen is in zijn wereld?’ Als we dat gaan begrijpen, schrijft Martin, ‘dan raken we ons kinderachtige geloof kwijt en verdwijnt christelijk pubergedrag’. En zo is het. Met dit boek heb je iets goeds in handen. Ronald Westerbeek – theoloog en schrijver New Wine Nederland
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels