Francis Chan

Nog geen informatie beschikbaar.
7 Kruimels
De Vergeten God
De Vergeten God
Heilige Geest
9789059992399
Misschien vind je het nogal extreem van mij om de Heilige Geest ‘de vergeten God’ te noemen. Dat mag, en ik hoop dat je dat vindt omdat jij andere ervaringen hebt. Maar als ik naar de Kerk kijk, zie ik dat Hij vaak over het hoofd wordt gezien. Natuurlijk, geen enkele christen zal ontkennen dat Hij bestaat, maar ik denk dat er duizenden christenen zijn die niet kunnen zeggen dat ze zijn aanwezigheid of werk in hun leven hebben ervaren in het afgelopen jaar. En velen geloven ook niet dat dat mogelijk is. Stel je eens voor dat je alleen de Bijbel had. Als je dan het boek Handelingen zou lezen, zou je er ongetwijfeld van overtuigd raken dat de Heilige Geest net zo belangrijk is voor de Kerk als zuurstof is voor je lichaam. Je zou hebben gelezen dat de Heilige Geest de eerste christenen dingen liet doen die menselijkerwijs onmogelijk waren. Als je vervolgens in een willekeurige kerk zou terechtkomen, zou het zo maar zo kunnen zijn dat je een grote kloof ervaart tussen wat je hebt gelezen en wat je ziet. Die kloof heet Heilige Geest, en over die kloof gaat dit boek. We kunnen uren over God praten; boeken vol over Hem schrijven. Maar als Hij geen realiteit is in ons leven, is christen-zijn net zo zinvol als lid zijn van een mooie sportvereniging. Mijn gebed voor jou is dat je ernaar verlangt om meer van Gods Geest te ervaren. Dat je je hart helemaal zult openen voor zijn aanwezigheid, zijn wil en zijn werk. En dat je door de kracht en aanwezigheid van de Heilige Geest een ander mens zult zijn als je dit boek gelezen hebt. Francis Chan Francis Chan (1967) is geboren in San Francisco, opgegroeid in Hongkong en momenteel opnieuw woonachtig in San Francisco. Hij is getrouwd met Lisa en vader van 7 kinderen. Chan is auteur van diverse boeken, waaronder Te gekke liefde, De vergeten God, Bestaat de hel? (geschreven samen met Preston Sprinkle) en Brieven aan de Kerk.
Brieven aan de Kerk
Brieven aan de Kerk
Doen we kerk volgens hét boekje? De vroege kerk was een radicale beweging die de geschiedenis veranderde. Baanbrekend in haar opvattingen en gedrag. Gelovigen - vanuit alle lagen van de samenleving - vormden samen één familie, waren betrokken en gaven hun leven over aan dezelfde missie. Zo maakten onze broeders en zusters van de kerk van de eerste eeuw het verschil, door alles te geven. Sluit nu je ogen eens en denk aan je eigen kerk. Lijkt ze erop? Kun je leven met de verschillen? Francis Chan stelt: 'We zijn ver afgedwaald van dat wat God Kerk noemt. En dat weten we allemaal. We weten dat de kerk zoals wij die kennen nauwelijks nog lijkt op de Kerk zoals we die in de Bijbel tegenkomen. Talloze jaren hebben voorgangers als ikzelf de mensen voorgehouden dat we het als kerk volgens het boekje doen. We hebben de mensen geleerd anderhalf uur stil te zitten in een kerkbank. We hebben hen en onszelf onderworpen aan allerlei structuren en rituelen. We hebben belangrijke zaken minder belangrijk gemaakt en omgekeerd. Het is hoog tijd dat we daar verandering in aanbrengen.' In Brieven aan de Kerk maakt Francis Chan je deelgenoot van wat hij zelf in de loop der jaren heeft geleerd over Kerk-zijn. Op heel integere wijze wil hij jou daarin meenemen, in het besef dat het een heel spannend proces is dat op allerlei manieren mis kan gaan. Het woord van God adviseert ons: 'Onderzoek alle dingen en behoud het goede'. Dat is van belang bij het lezen van dit boek, en het is misschien wel letterlijk van levensbelang voor de Kerk. Laten we, als Lichaam van Christus, het goede behouden!
X- Vermenigvuldigen
X- Vermenigvuldigen
Een eenvoudig, praktisch, bijbels en persoonlijk hulpmiddel voor discipelen van Jezus die discipelen van Jezus willen maken. Een eenvoudig, praktisch, bijbels en persoonlijk hulpmiddel voor discipelen van Jezus die discipelen van Jezus willen maken. – David Platt Jezus gaf Zijn discipelen een opdracht: “Volg Mij”. En een belofte: “Ik zal je toerusten om anderen te vinden die Mij gaan volgen” We zijn gemaakt om discipelen te maken. Vermenigvuldigen is gemaakt om je toe te rusten de opdracht van Jezus in praktijk te brengen in een mentorrelatie of voor gebruik in een bijbelstudie. Francis Chan en David Platt leiden elk van de 24 lessen in met een video op www.multiplymovement.com. Eén plus één plus één. Ieder exemplaar van Vermenigvuldigen is gemaakt om te doen wat Jezus deed: discipelen maken die discipelen maken die discipelen maken… Totdat de hele wereld het goede nieuws van Jezus kent. Francis Chan is voorganger van een kerk in San Francisco en kerkplanter. Hij spreekt jaarlijks voor tien duizenden mensen wereldwijd en staat bekend om zijn gepassioneerde en Bijbelse manier van spreken. Hij zit in het bestuur van World Impact en Children’s Hunger Fund. Chan is auteur van New York Times bestsellers ‘De vergeten God’, ‘Bestaat de hel’ en ‘Te gekke liefde’, waarvan meer dan twee miljoen exemplaren zijn verkocht. Mark Beuving is als professor van interdisciplinaire studies verbonden aan de Eternity Bible College. Zijn passie is het onderzoeken van de vele manieren waarop de Bijbel ieder aspect van het leven verandert. Mark woont met zijn vrouw en dochters in Zuid Californië.
Crazy Love
Crazy Love
Revised & Updated Edition! God is love. Crazy, relentless, all-powerful love. Have you ever wondered if we're missing it? It's crazy, if you think about it. The God of the universe&;the Creator of nitrogen and pine needles, galaxies and E-minor&;loves us with a radical, unconditional, self-sacrificing love. And what is our typical response? We go to church, sing songs, and try not to cuss. Whether you've verbalized it yet or not, we all know something's wrong. Does something deep inside your heart long to break free from the status quo? Are you hungry for an authentic faith that addresses the problems of our world with tangible, even radical, solutions? God is calling you to a passionate love relationship with Himself. Because the answer to religious complacency isn't working harder at a list of do's and don'ts&;it's falling in love with God. And once you encounter His love, as Francis describes it, you will never be the same. Because when you're wildly in love with someone, it changes everything.
Erasing Hell
Erasing Hell
How could a loving God send people to hell? Will people have a chance after they die to believe in Jesus and go to heaven? With a humble respect for God's Word, Francis Chan and Preston Sprinkle address the deepest questions you have about eternal destiny. They've asked the same questions. Like you, sometimes they just don't want to believe in hell. But as they write, ''We cannot afford to be wrong on this issue.'' This is not a book about who is saying what. It's a book about what God says. It's not a book about impersonal theological issues. It's a book about people who God loves. It's not a book about arguments, doctrine, or being right. It's a book about the character of God. Erasing Hell will immerse you in the truth of Scripture as, together with the authors, you find not only the truth but the courage to live it out.
Forgotten God
Forgotten God
Getting to the true source of the church's power, the author of Crazy Love offers a compelling invitation to understand, embrace, and follow the Holy Spirit's direction in one's life. Original.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels