Majestically

Nog geen informatie beschikbaar.
5 Kruimels
Vaders liefdesbrief
Vaders liefdesbrief
Vaders liefdesbrief Barry Adams Vernieuwde uitgave! Dit boek is gebaseerd op de bekende kaart 'Vaders liefdesbrief'. Deze brief schreef de auteur onder leiding van de Heilige Geest en is opgebouwd uit 53 geparafraseerde Bijbelteksten.
Trek de cirkel
Trek de cirkel
Bidden
9789493206151
In Trek de Cirkel leert Mark Batterson je in veertig korte hoofdstukken hoe je kunt bidden door gebedscirkels te trekken om je dromen, familie, problemen en Gods beloften. Door het toepassen van de principes uit dit boek zul je leren om met meer passie en met een grotere intimiteit volhardend te communiceren met God. Ervaar de kracht van vrijmoedig gebed en ontdek hoe God op een krachtige manier in en door jouw leven kan werken.
Houd moed!
Houd moed!
Dagboek Houd moed – Geloven in onzekere tijden ‘In het nieuwe dagboek van Bobby Schuller speelt hij in op de actualiteit; een wereld waarin nieuwsberichten en heftige momenten ons flink kunnen ontmoedigen. Dit dagboek moedigt ons aan om in moeilijke tijden de moed niet te verliezen. Het bevat 365 dagelijkse bijdrages om je geloof te laten groeien.’
Verander je denken, verander je wereld
Verander je denken, verander je wereld
Bobby Schuller reikt je in dit boek een aantal sleutels aan waarin hij in duidelijke en specifieke stappen laat zien hoe je je denken door geestelijke principes en gebed blijvend kunt veranderen. En je zult zien dat daardoor ook de wereld om je heen positief zal veranderen. Paperback, 224 pagina’s
Je bent geliefd
Je bent geliefd
9789078893493
In dit boek neemt Bobby je bij de hand en laat stap voor stap zien waarom je Gods geliefde kind bent. Ook laat hij zien welke gevolgen dat kan hebben op je leven en wat je kan betekenen voor de mensen om je heen. Hij gaat dieper in op de boodschap van Henri Nouwen en het gebed dat daarbij hoort: "Ik ben niet wat ik doe, ik ben niet wat ik heb, ik ben niet wat de mensen over me zeggen. Ik ben Gods geliefde kind. Dat is wie ik ben! Niemand kan me dat afnemen. Ik hoef me geen zorgen te maken. Ik hoef me niet te haasten. Ik kan Jezus vertrouwen en Zijn liefde met de wereld delen." Het boek bevat ook inspirerende, persoonlijke verhalen van diverse (bekende) Nederlanders die in het programma van Hour of Power te gast waren. Over de auteur Bobby Schuller (1981) is de vaste spreker en het gezicht van Hour of Power. Hij wil met zijn positieve boodschap over Gods liefde mensen bemoedigen, troosten en opbouwen. Dit baseert hij op de bijbeltekst uit Matteüs 11:28-30: 'Kom naar Mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven. Neem Mijn juk op je en leer van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart. Dan zullen jullie werkelijk rust vinden, want Mijn juk is zacht en Mijn last is licht.' Zijn toespraken en boeken zijn toegankelijk, geven vaak toelichting op de Bijbelse tijd en cultuur en reiken altijd aan hoe u kunt leven vanuit de Liefde van God, die u rust geeft en de zekerheid dat u door Hem geliefd bent. Bobby Schuller is getrouwd met Hannah. Samen hebben zij twee kinderen, dochter Haven en zoon Cohen.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels