Proclameren

2 Kruimels
Proclameren
Proclameren
Verlang en zoek jij ernaar dat de Bijbel jou (meer) aanspreekt en steun geeft in je dagelijks leven? Ben je benieuwd wat God zegt over Zichzelf en jouw identiteit in Christus? Of misschien wil je weten wat de Bijbel zegt over bepaalde situaties? In 'Proclameren' ordent auteur Marit Goessens teksten uit de Bijbel op een overzichtelijke manier waardoor je snel de beloften en uitspraken kan vinden waar je naar op zoek bent. Je wordt aangemoedigd om de woorden hardop uit te spreken, of te wel te proclameren. Laat God jouw leermeester zijn. Hij verlangt er naar dat je de waarheid over Hem en jezelf gelooft en belijdt, dat je overwinningen boekt en in vrijheid leeft. 'Proclameren' leert je Gods woord uit te spreken en te ervaren dat het levend en krachtig is. Een doe- en studieboek voor tieners, volwassenen en bidders. Marit Goessens studeerde kinder- en jeugdpsychologie en wil mensen helpen om God en Zijn Woord beter te leren kennen. Spreek en hoor het Woord van God.
Leef Koninklijk - Martin Koornstra
Leef Koninklijk - Martin Koornstra
Leef koninklijk is een uitdagend boek dat je meeneemt op een koninklijk avontuur. Je zult ontdekken dat je geboren bent met een missie die veel groter is dan jij je kunt voorstellen. Letterlijk vanaf de eerste tot de laatste bladzijde van de Bijbel ben je bestemd om te regeren. God is Koning en Hij heeft ons gemaakt naar zijn beeld en gelijkenis om te heersen over de aarde. Midden in een wereld die lijdt onder ellende en verdriet, kun jij een verschil maken door de woorden die je spreekt, de werken die je doet en de wonderen die je verwacht. Ik hoop dat veel mensen geïnspireerd en uitgedaagd zullen worden door dit boek, zodat we samen, als vertegenwoordigers van de Koning, het Koninkrijk van God met meer passie zullen verkondigen en demonstreren. Aanbeveling “Martin schrijft zoals hij preekt: snel, boeiend en humoristisch. Dit boek is een prachtige mix van praktische voorbeelden en diepgaande studies. Wat mij betreft is het ronduit een vondst om de studies over het Koninkrijk van God te koppelen aan de hoofdstukken uit Matteüs. Van harte aanbevolen.” Kees Goedhart Bijbelleraar en Voorzitter van St. Opwekking
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels