Volgen

6 Kruimels
Kaart - Hoe de Weg Ook Loop, Jezus Is de Weg - Goudfolie
Kaart - Hoe de Weg Ook Loop, Jezus Is de Weg - Goudfolie
Christelijke kaart "Hoe de weg ook loopt Jezus is de weg." gedrukt op duurzaam en stevig 300 grams papier met een matte look. De goudfolie geeft de kaart een luxe uitstraling en maakt dat hij extra opvalt. Op de goed beschrijfbare achterkant van de kaart staat het logo van DagelijkseBroodkruimels en een kleine streepjescode. De achterkant is verder volledig blanco. Lekker veel schrijfruimte dus. Het papierformaat van de kaart is A6 (afmetingen 14,8 cm × 10,5 cm × 0,1 cm). De kaart wordt geleverd met een passende geribbelde kraft envelop met puntklep. De puntklep is voorzien van een gegomde strip die nat gemaakt moet worden om de envelop dicht te plakken. Tip: Kaarten zijn niet alleen leuk om te versturen, maar ook om thuis in je interieur te zetten. Het papier is stevig genoeg om de kaarten zonder hulpmiddelen tegen een wand of ander voorwerp te laten staan. Toch iets leuks kopen om kaarten mee neer te zetten of op te hangen? Bekijk dan onze [klemborden](/producten/klemborden) en [kaartenhouders](/producten/hangers-en-houders).
Heel het leven
Heel het leven
Hoe kun je Jezus volgen? Dat is een vraag van veel nieuwe gelovigen maar ook van doorgewinterde gemeenteleden. Dit boek geeft vanuit de Tien Geboden antwoorden. Hoe kan ik in mijn dagelijks leven Jezus volgen? Dat is een vraag die veel mensen stellen. Mensen die op zoek zijn bijvoorbeeld. Zij vragen zich af wat het leven als christen concreet inhoudt als zij zouden gaan geloven. Maar ook mensen die al langer geloven, zoeken naar concrete handreikingen voor het navolgen van Jezus in hun dagelijks leven. Er zijn zo enorm veel mogelijkheden en dus zo veel keuzes te maken: op het gebied van relaties, werk, seksualiteit, bezit, carrière, gezin... Hoe kun je Jezus navolgen? Op deze vraag geeft dit boek een antwoord door de Tien Geboden langs te gaan. Die zijn aan Israël gegeven ver voor onze jaartelling, maar zij zijn ook voor mensen die Jezus vandaag navolgen de leidraad bij uitstek. 'Heel het leven' is uitgegeven i.s.m. de IZB. Arjan Markus is predikant in de Utrechtse Jacobikerk en schreef eerder Adieu God. Over het afscheid van de persoonlijke God.
Jezus leven
Jezus leven
Henk Stoorvogel neemt je in Jezus leven mee naar het hart van Jezus. De belichaming van het goede, een mens uit één stuk, een man met een missie: Jezus maakte het allemaal waar. Maar hoe zag een gewone werkdag voor Jezus eruit? Wat was er nou echt zo bijzonder aan Hem, dat duizenden mensen Hem volgden? Henk Stoorvogel is nieuwsgierig en slaagt erin een nieuw licht op het leven van Jezus te werpen, door het stellen van kinderlijk creatieve vragen. Maar Jezus Leven gaat nog verder. Het is een oproep tot het leven van een 'Jezus Leven'. Hoe kunnen wij vandaag de dag vorm en inhoud geven aan de navolging van Jezus Christus? Met Henk Stoorvogel gaan we op zoek naar het hart van Jezus en de manier waarop we dat in ons eigen leven kunnen toepassen. Henk Stoorvogel heeft zich jarenlang voorbereid op het schrijven van een boek over Jezus' leven. Hij deed ervaring op met het uitdiepen van Bijbelse karakters in de Bijbelstudieserie 'Onderweg met...' en is al jaren voorganger van de Vrije Evangelisatie Zwolle. Stoorvogels vaardigheden als student van Bijbelse figuren en zijn liefde voor Jezus komen samen in Jezus Leven, dat ook uitermate geschikt is voor Bijbelstudie- en gespreksgroepen.
Uitnodiging
Uitnodiging
Is het mogelijk om te worden als Jezus? Deze vraag houdt me al jaren bezig. Jezus was niet zomaar een wijze Man. Hij is de Redder, de langverwachte Messias die naar de aarde kwam om jou en mij te redden en door ons heen Zijn koninkrijk zichtbaar te make
Leer van Hem
Leer van Hem
Ik kan het niet genoeg benadrukken; Jezus gebiedt je niet om Hem te volgen, Hij nodigt je uit. De woorden uit je mond, die jij bent gaan interpreteren als regels, zijn een weergave van de werkelijkheid zoals die echt ís. Van hoe het werkt. Hier. Nu. Tot
God Volgen Met Heel Je Hart - Elizabeth George
God Volgen Met Heel Je Hart - Elizabeth George
Verlang je naar een levendiger, enthousiaster geloof? Elizabeth George nodigt je uit om het buitengewone leven dat God aanbiedt ten volle te ervaren. Optimistisch en eerlijk vertelt Elizabeth over haar reis met God die haar leven radicaal veranderd heeft. Met wijsheid en gedrevenheid moedigt ze je aan om de Bijbelse waarheden te omarmen en de praktische stappen toe te passen, zodat ook jij zult… groeien in vreugde en tevredenheid – omdat je begrijpt dat God de ultieme bron van geluk is; groeien in toewijding en gehoorzaamheid – omdat je bereid bent er voor God op uit te gaan en gelooft dat Hij het beste met je voorheeft; groeien in vertrouwen – terwijl je alles onder ogen ziet en overwint door Christus; groeien in moed – omdat je weet dat God je de sterkte en kracht zal geven om te doen wat Hij van je vraagt; groeien in nederigheid – terwijl je standvastig blijft, omdat je beseft dat God voor je zorgt, altijd bij je is, en manieren bedenkt om je te zegenen terwijl jij Hem volgt. Je kunt vol vertrouwen voortgaan als je je leven toewijdt aan het volgen van de God die jou liefheeft. Geef Hem de leiding van je leven. Hij zal voorzien in alles wat je nodig hebt. Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart“. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels