Kinderbijbel
Dicht bij Jezus
Paperback
256 pagina's
2016
9789059990876
Dicht bij Jezus

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Niets kan jou scheiden van Mijn liefde. naar Romeinen 8:38-39 In elk bijbelverhaal kun je de stem van God horen, die tegen ons spreekt. In deze Dicht bij Jezus-kinderbijbel vind je bekende bijbelverhalen, en Sarah Young heeft geprobeerd de stem van God die erdoorheen klinkt, begrijpelijk voor kinderen op te schrijven. Vanuit een diep verlangen dat ook onze kinderen de stem van de Goede Herder gaan herkennen, ernaar leren luisteren en de kracht van Gods Woord gaan ervaren. Zodat zij het zullen gaan bidden: 'Ja, Heer, zo wil ik zijn. Zo wil ik leven met U.' Voor kinderen in de onderbouw en middenbouw van de basisschool

ISBN
9789059990876
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
256 pagina's
Gewicht
644 g
Afmetingen
20,1 cm × 17,3 cm × 2,2 cm

Meer zoals dit

De sterke verhalen Bijbel
De sterke verhalen Bijbel
9789059991033
Ken jij dat verhaal in de Bijbel over de sterke Simson? Reus Goliat? De Leeuwenkuil? Of over de verloren zoon? In dit boek vind je dé tien bijbelverhalen waar alle kinderen van houden!
De speurbijbel
De speurbijbel
9789060679999
Speuren in de Bijbel naar de geschiedenis van Gods volk. Speuren naar belevenissen en verhalen van Jezus. Dat kan in de Speurbijbel. Het is genieten om zo met de Bijbel om te gaan. Je leert Noach kennen, die een grote boot bouwde. En Mozes die zijn volk naar een nieuw land leidde. Je maakt kennis met de vrienden van Jezus. En je ziet wat voor bijzondere dingen Hij deed. De verhalen, gebeden, puzzels en activiteiten maken de Speurbijbel boeiend tot op de laatste bladzijde.
Gods grote plan
Gods grote plan
9789059992030
Kinderbijbels zijn er in alle soorten en maten. Maar wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze nooit de hele Bijbel bevatten en dus eigenlijk een bundeling losse bijbelverhalen zijn. Hoe leer je je kinderen dan wat de rode draad is in al die verhalen? In Gods grote plan vind je bekende en minder bekende bijbelverhalen. Daarnaast vind je kaders die je helpen om die grote lijn te zien. Bij de verhalen uit het Oude Testament tref je kaderteksten die vooruitwijzen naar de beloofde Messias van Israël, onze Heere Jezus Christus. En bij de verhalen uit het Nieuwe Testament vind je de Beloofd=beloofd kaders, die laten zien hoe de Heere Jezus beloften van God uit het Oude Testament vervulde. Speciale aandacht is er voor de plaats van het volk Israël in dat grote plan van God. Verder zijn er teksten om uit je hoofd te leren en gedeelten waarin de verhalen worden toegepast op het leven van kinderen nu, met gespreksvragen. Zo bevat deze prachtig uitgevoerde (dikke, 640 pagina's) bijbel een schat aan materiaal voor jong en oud (leeftijd 6-120); een echte gezinsbijbel dus. Deze uitgave realiseren we in samenwerking met Stichting Israël en de Bijbel.
Kijkwoordenbijbel
Kijkwoordenbijbel
9789059991613
Eén van de leukste fases voor ouders van jonge kinderen is de fase dat je kinderen gaan leren praten. Dat ze iets gaan zien en kunnen benoemen wat het is. Deze kijkwoordenbijbel verbindt 46 korte bijbelverhalen met dit leerproces. Zo maken kinderen kennis met de bekende verhalen uit het woord van God en leren ze nieuwe woordjes. Een ideale bijbel voor een heerlijk moment samen met je kind of kleinkind.
Gespreksbijbel
Gespreksbijbel
9789065394392
De Gespreksbijbel helpt gezinnen bij het regelmatig lezen van de Bijbel en het spreken met kinderen over de bijbeltekst. De uitgave bevat de volledige bijbeltekst van de Herziene Statenvertaling. In ieder hoofdstuk staan een leesprikkel, een gespreksonderwerp en een stukje uitleg om samen over te praten. Ieder bijbelboek bevat kleurenillustraties en foto's. Achter in de Gespreksbijbel zijn diverse opdrachtjes opgenomen om als gezin samen te doen. Gericht op gezinnen met kinderen van ca. 8-12 jaar.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels