Lieuwejan van Dalen

Nog geen informatie beschikbaar.
3 Kruimels
Levensweg
Levensweg
9789088972379
Hoe leef je als christen in deze wereld? Door Jezus te volgen! Daar heeft Hij Zelf tekst en uitleg over gegeven. In het Evangelie naar Mattheüs vind je de Bergrede (Mat. 5-7). Dit deel van de Bijbel behoort niet alleen tot de wereldliteratuur, maar bevat ook het 'basisonderwijs' voor volgelingen van Jezus. In de Bergrede behandelt Jezus alle basale thema's van ons leven en geloof. Hoe leef je voor God? Hoe leef je met mensen? Hoe leef je met jezelf? Dit dagboek gaat in 100 dagen door de Bergrede heen. Het is onderwijs voor hoofd, hart en handen!
Erewoord!
Erewoord!
9789088972010
Erewoord! is een bijbels dagboek bij Gods beloften, gebaseerd op tekst uit de Herziene Statenvertaling. Hoe leef je met God? Hoe leef je als christen in de wereld? Door je vast te houden aan wat God in Zijn trouw belooft! In Zijn beloften zit troost, kracht en hoop. Omdat de Bijbel een boek vol beloften is, kunnen christenen elke dag weer geïnspireerd worden door de blijde boodschap. Bekende en minder bekende beloften worden in dit dagboek uitgelegd; in welke situatie werden zij voor het eerst opgeschreven of uitgesproken? Daarna volgt bij elke belofte een praktische toepassing voor je leven hier en nu. Passende symbolen illustreren het dagboek.
Prediker voor jou
Prediker voor jou
Iedereen kent wel een aantal teksten uit Prediker, maar begrijp je ze ook? Prediker voor jou is een stevig bijbelstudieboek over Prediker. Het leven lijkt lucht en leegte te zijn, zegt Prediker. Maar wijsheid en vreugde zijn er ook! In dit boek gaan de auteurs niet alleen op zoek naar de zinloosheid en gebrokenheid van dit bestaan, maar ook naar de levenswijsheid die God ons leert en de levensvreugde die Hij ons geeft. Elk hoofdstuk bevat een duidelijke uitleg van de bijbeltekst en de boodschap van Prediker, gevolgd door laagdrempelige overdenkingen en praktische opdrachten voor verdere verwerking. Geschikt om alleen te lezen, maar ook voor bijbelstudie- of gespreksgroepen. Bij de bijbelstudies zijn ook filmpjes van de auteurs beschikbaar.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels