Boek
God ziet mij
Hardcover
96 pagina's
Nederlands
2018
9789491844911
God ziet mij

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Waar is God? Heeft geloven zin? Waar vind ik troost als ik me alleen of verdrietig voel? De Psalmen zijn geschreven voor iedereen die worstelt met deze vragen. De vragen, problemen, angsten en blijdschap van gelovigen van duizenden jaren geleden, zijn vandaag nog steeds actueel. Uit de Psalmen klinken woorden van bemoediging: God ziet jou, waar je ook mee worstelt. Hij is erbij! In dit dagboek ga je met de Psalmen op weg aan de hand van overdenkingen, bijpassende recepten, bekende schilderijen en originele zelfmaakideeën en doetips. De overdenkingen van Corien Oranje worden concreet gemaakt met verwerkingstips van Mariska Vos, die ze verbeeldt in sfeervolle foto's.

ISBN
9789491844911
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
96 pagina's
Gewicht
311 g
Afmetingen
22,7 cm × 17,6 cm × 1,3 cm

Meer zoals dit

Zij Lacht dagboek
Zij Lacht dagboek
9789492831736
Dagelijks publiceert Zij Lacht een overdenking bij een bijbeltekst op de website. Meer dan 25.000 vrouwen lezen deze toegankelijke overdenkingen en worden zo elke dag aangevuurd om met God te leven. Zij Lacht heeft nu 300 overdenkingen uitgezocht om in een offline dagboek te publiceren. De overdenkingen zijn kort en eigentijds en daardoor geschikt om overal te lezen. Elke overdenking wordt afgesloten met een 'aan de slag', zodat de lezer wordt uitgedaagd de boodschap mee te nemen haar leven in.
Zij Lacht gebedenboek
Zij Lacht gebedenboek
Gebed
9789464250350
In het Zij Lacht gebedenboek staan prachtige, uitgeschreven gebeden die raken. De onderwerpen van de gebeden zijn heel uiteenlopend, van een mooi ochtend- en avondgebed tot gebeden met specifieke thema’s als onrust, overgave, verdriet, perfectionisme en het leven van alledag. Het gebedenboek is 12 x 15 cm, waardoor het ook gemakkelijk in een (hand)tas past zodat je het gedurende de dag regelmatig kunt pakken.
Houd vol
Houd vol
Het leven is soms vol angst, zorgen en twijfels. Dat herken je wellicht, want bijna niemand ontkomt eraan. Maar hoe houd je het leven vol als je ermee te maken krijgt? Waar vind je de kracht en moed daarvoor? In de Bijbel! Want daarin staan talloze zekerheden die je kunnen helpen als je bang bent, je zorgen maakt en twijfelt. Beloften die je vertrouwen, moed en kracht geven. In dit dagboek zijn honderd bijbelteksten uitgewerkt in bemoedigende overdenkingen, beelden en quotes, die je eraan herinneren en doen ontdekken: God is groter dan je angst, zorgen en twijfels, en Hij is met je en wil je helpen. Houd vol!
Gewoon leven met God
Gewoon leven met God
Bijbelstudie
9789492831859
Dit dagboek voor vrouwen neemt je mee in het dagelijks leven van acht bijbelse personen. Gewone vrouwen en mannen die, net als wij, lachen, huilen, groeien, worstelen en loslaten. Door te ontdekken welke weg God met hen gaat, zul je steeds meer van God in je eigen leven zien. Je trekt steeds vijf dagen op met een bijbels persoon en elke dag is weer anders: je doet een bijbelstudie, je mediteert bij een sprekende afbeelding, je ontdekt een nieuw ritueel, je rust in stilte of leest een column uit het dagelijks leven van de auteurs. Daarnaast is er input voor groepsgesprekken, zodat het boek geschikt is voor persoonlijk gebruik én voor gesprekken met andere vrouwen. Door deze variatie is er altijd wel een vorm die jou aanspreekt.
Powervrouwen  -   Stralen voor je Schepper
Powervrouwen - Stralen voor je Schepper
Talenten
Roeping
9789492831613
Verlang je naar een leven vanuit Gods rust en balans? Wil je graag je roeping leven, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Met dit boek ga je een jaar lang aan de slag: stapje voor stapje denk je na over verschillende onderwerpen die je dichter bij Gods Vaderhart brengen, dichter bij jezelf en bij Gods roeping voor jou. In 'Stralen voor je Schepper' geeft Carianne Ros inspiratie voor 52 weken, met bijbelteksten, korte overdenkingen en vragen om over na te denken. Luister al biddend naar wat God je te zeggen heeft en ga er ook daadwerkelijk mee aan de slag.
Gebedsdagboek
Gebedsdagboek
Bidden
Gebed
9789492831330
Je verlangt naar contact met God, maar wat zeg je als je aan het bidden bent? Hoe bid je voor andere mensen en waar kun je verder voor bidden? Dit praktische gebedsdagboek neemt je 365 dagen bij de hand. Elke dag vind je een bijbeltekst, uitgewerkte gebedsonderwerpen en natuurlijk schrijfruimte voor je persoonlijke gebeden. Vanuit een grote diversiteit aan onderwerpen krijg je voor een jaar lang vragen, bijbelteksten en gebedssuggesties. Dat maakt het boek niet alleen uniek, maar ook geschikt als persoonlijk werkboek over jouw leven met God.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels