Boek
Verras de wereld!
Paperback
152 pagina's
Nederlands
2022
9789083184623
Verras de wereld!

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Verras de wereld! is een praktisch hulpmiddel om deze gewoonten vorm te geven. Ideaal voor persoonlijk gebruik en heel geschikt om groepen te trainen voor evangelisatie. De eenvoudige lessen in dit boek zullen je omgeving verrassen – en ze zullen jou verrassen!

Over de hele wereld worden christenen weer enthousiast om hun geloof te delen, dankzij het BELLS-model van Michael Frost.

We zegenen (Bless) mensen, zowel binnen als buiten de kerk.

We eten (Eat) samen, met zowel gelovigen als ongelovigen.

We luisteren (Listen) naar de leiding van de Heilige Geest, voor de mensen om ons heen.

We leren Christus kennen (Learn) als ons voorbeeld om discipelen te maken.

We zien onszelf als gezonden (Sent) door God, overal waar het leven ons brengt.

Over de schrijver:

Michael Frost is een sleutelfiguur in de missionaire kerkbeweging. Hij is auteur van meer dan een dozijn boeken, medeoprichter van het internationale Forge Mission Training Network, vice-directeur van het Morling College en oprichter en voorganger van Small Boat Big Sea. Michael is een veelgevraagd spreker in Australië en daarbuiten.

ISBN
9789083184623
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
152 pagina's
Gewicht
215 g
Afmetingen
19,2 cm × 13,5 cm × 1,3 cm

Meer zoals dit

Jezus de enige weg tot God - John Piper - Geloofstoerusting
Jezus de enige weg tot God - John Piper - Geloofstoerusting
Is Jezus nog steeds de enige weg? - Moet je het evangelie horen om gered te worden? Als de kerk ooit te confronterend was in haar manier van evangeliseren, dan is die tijd nu beslist voorbij. In onze steeds kleiner wordende pluralistische wereld wordt de overtuiging dat Jezus de enige weg tot redding is, steeds vaker arrogant en zelfs weerzinwekkend genoemd. Wanneer ze geconfronteerd worden met deze kritiek, deinzen velen ervoor terug om te bevestigen dat het een universele noodzaak is Jezus te kennen en in Hem te geloven. In Jezus, de enige weg tot God – moet je het evangelie horen om gered te worden? doet John Piper een dringende oproep aan de kerk om te overwegen wat er op het spel staat wanneer we de unieke, universele plaats van Jezus in de redding loslaten. Als je bezorgd bent over de huidige staat van de evangelieverkondiging – en de kerk – moet je dit boek beslist lezen. Dr. John Piper was als predikant verbonden aan de Bethlehem Baptist Church in Minneapolis in Minnesota (USA), waar hij sinds 1980 diende. Hij is de auteur van meer dan veertig boeken waarvan er meerderen in het Nederlands zijn verschenen. Paperback ISBN: 9789077669600 Pagina's 128 shop.geloofstoerusting.nl
Waarom kwam Jezus naar deze aarde?
Waarom kwam Jezus naar deze aarde?
Miljoenen mensen zijn ieder jaar druk bezig met de voorbereidingen voor één dag: 25 december, kerstdag. De meesten hebben er weleens van gehoord dat met Kerst de geboorte van Jezus Christus wordt gevierd, maar hebben er geen idee van waarom deze gebeurtenis zo belangrijk is. Dit boekje maakt dat duidelijk en beantwoordt vragen als: •Wie was Jezus? •Weten we eigenlijk wel wanneer Hij werd geboren? •Had Zijn geboorte een speciaal doel? •Wat onderscheidt Hem van alle andere mensen die op aarde hebben geleefd? In dit levendige boekje ontdoet John Blanchard het kerstverhaal van de mythes en vertelt hij wat de echte geschiedenis van Kerst is. De krachtige waarheid die door de eeuwen heen ontelbare levens heeft veranderd.
God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
Reflect  -   Liefde
Reflect - Liefde
Reflect biedt een totaalpakket voor tienerwerk, met vrolijke spellen, inspirerende vlogs, eerlijke gespreksonderwerpen en radicale toewijdingsmomenten. De handleiding bevat materiaal voor tien avonden, met toerusting, informatie en inspiratie voor jeugdwerkers. Met Reflect worden tieners uitgenodigd om zelf na te denken over de Bijbel, en uitgedaagd Jezus in hun leven te weerspiegelen. In dit deel staat de liefde van God centraal. Wanneer tieners weten hoe geliefd zij zijn door God, kunnen ze ook leren om van anderen te houden. In tien avonden gaan de tieners aan de hand van de Bijbel eerlijk met elkaar in gesprek over Gods liefde en de liefde voor hun naaste. www.reflectjeugdwerk.nl Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Zwerfster voor God
Zwerfster voor God
Met nauwelijks bij haar leeftijd passende energie reisde zij de wereld rond. Zij heeft in meer dan zestig landen en in de meest uiteenlopende situaties over de liefde van God en de opstandingskracht van Jezus Christus verteld. Zij was al over de vijftig, toen zij haar missie begon. Omdat ze een schuilplaats bood aan de Joden, kwam ze tijdens de Tweede Wereldoorlog in een concentratiekamp terecht. Ze beloofde de Heer de rest van haar bestaan in zijn dienst te stellen, als ze het kamp zou overleven. Ze hield zich aan die belofte en werd een "Zwerfster voor God". In meer dan zestig landen heeft ze mensen verteld over de liefde van God en de opstandingskracht van Jezus Christus. Dit boek geeft een indruk van de bijzondere taak die God haar had gegeven. Zij vertelt over mensen in uiteenlopende situaties, wier leven veranderde door de lessen uit de Bijbel ter harte te nemen. Op haar reizen bracht zij troost, hoop en nieuw perspectief in het leven van duizenden. Op een dag ontmoette zij haar voormalig kampbewaker, die om vergeving vroeg. De Heer gaf haar de kracht hem vergevend de hand te reiken. "Zwerfster voor God" is een vervolg op de bestseller "De Schuilplaats".
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels