Dagboek
Zie, hij komt!
Paperback
448 pagina's
Nederlands
2022
9789088971730
Zie, hij komt!

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Wist je dat het laatste bijbelboek 405 verzen bevat? In 365 dagen kun je met dit dagboek dus een goede duik nemen in dit laatste boek van de Bijbel. Ds. Willem J.J. Glashouwer helpt je daarbij, en maakt Openbaring op eenvoudige wijze toegankelijk. Elk vers wordt besproken met een toelichting, tekstverwijzingen en verklarende opmerkingen, zodat je zelf verder kan doordringen in de bijzondere boodschap die dit bijbelboek bevat. Vaak is 'De Openbaring van Jezus Christus aan Johannes' aanleiding geweest tot allerlei fantastische speculaties en sektarische voorspellingen. Maar dit troostboek voor de Gemeente van Jezus Christus krijgt in de tijd waarin wij leven, nu het Joodse volk naar Israël terugkeert, voor velen een nieuwe betekenis. Totdat Hij komt.

ISBN
9789088971730
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
13
Aantal pagina's
448 pagina's
Gewicht
749 g
Afmetingen
15,5 cm × 15,4 cm × 2,8 cm
Thema's

Meer zoals dit

Stromen van liefde
Stromen van liefde
Gun jezelf een moment op de dag om te bezinnen en je ziel te verfrissen met deze korte en krachtige overdenkingen uit de klassieke werken van Charles Spurgeon. Elke dag bestaat uit drie elementen: een bijbeltekst, een overdenking en een gebed. Stromen van liefde is een mooi uitgevoerd, hardcover dagboek met 180 stukjes. De overdenkingen bieden wijsheid en bemoediging voor het leven van alle dag.
Rondom het kruis
Rondom het kruis
Welke personen stonden er rond het kruis van Jezus? Wat was hun relatie met Hem en hoe reageerden ze op Hem, en met name ook op Zijn lijden? Wie zijn ze volgens de evangeliën? Hoe zijn ze veranderd omdat ze met Jezus omgingen? In Rondom het kruis volgen we in zeven weken zeven (groepen) personen die tijdens Jezus’ laatste uren op aarde om hem heen stonden. Voor elke lijdensweek schreef een auteur zes meditaties met reflectievragen. Dit boek wil je helpen om bewuster toe te leven naar Pasen.
Epic
Epic
9789088972546
Enkele tientallen schrijvers uit vier kerkverbanden schreven dit niet-jaargebonden dagboek vol. Bijna iedere week komt een ander thema aan de orde. De onderwerpen hebben stuk voor stuk betrekking op jou en je naaste(n). Aan actualiteit ontbreekt het dan ook niet. Uitgangs- en eindpunt is telkens weer Gods Woord. Wat zegt de Heere. Iedere dag eindigt met een vraag of opdracht. De bijbeltekst is afgedrukt in de Statenvertaling en in de Herziene Statenvertaling.
101 bemoedigingen voor moeders
101 bemoedigingen voor moeders
Bemoedigen
9789088972188
Het boek '100 bemoedigingen voor moeders' was een boek dat velen raakte door de heldere boodschap voor moeders. Het boek raakte een snaar, omdat woorden gegeven werd aan de hoge roeping die God vrouwen gegeven heeft. Wilma en Marieke zijn doorgegaan met het schrijven van bemoedigingen. In dit prachtige tweede boek laten de schrijfsters opnieuw zien hoeveel de bijbel te zeggen heeft over de rol van de vrouw en de moeder in het leven van elke dag. Het boek bevat als extra vijf mooi vormgegeven kaarten met inspirerende quotes. Eerder verschenen: 100 bemoedigingen voor moeders (ISBN 9789088971327)
Niet te geloven
Niet te geloven
Schepping
9789059991170
Onderzoek de wonderen van het universum samen met je Schepper. God is onvoorstelbaar creatief, oneindig groot en toch zo dichtbij dat Hij al jouw gedachten kent, zelfs voordat jij ze gedacht hebt. Daarnaast is God altijd trouw en vol liefde. In de Bijbel staat dat je aan de schepping kunt zien hoe machtig God is. In dit dagboek neemt Louie Giglio 100 voorbeelden uit de schepping - over de ruimte, de aarde, de dieren en ons lichaam - om jou te leren hoe bijzonder de God is die jij dient. Geniet en leer ervan! (En vergeet vooral niet de leuke weetjes aan anderen te vertellen!) Misschien heb je nog nooit gehoord van schrijver Louie Giglio (google hem maar eens!), maar ken je wel het lied Onbeschrijfelijk (Opwekking 719) of het lied De Koning in zijn pracht (Opwekking 661). Beide liederen zijn door Chris Tomlin, een goede vriend van Louie, geschreven. Louie verwondert zich elke dag over de pracht van Gods schepping en wil jou daar graag meer over leren.
365x liefdestalen
365x liefdestalen
Hoe laat je je partner zien dat je van hem of haar houdt? De vijf liefdestalen zijn daarvoor een hulpmiddel: je kunt je liefde laten blijken door samen te zijn, bemoedigende woorden te spreken, cadeaus te geven, te dienen en door elkaar aan te raken. Wil je de vijf liefdestalen in praktijk leren brengen, om samen met je partner je relatie te versterken? Met dit dagboek krijgen jullie handreikingen om dichter naar elkaar toe te groeien. Je leert elkaar je liefde te tonen op een manier die overkomt. Dagelijks sta je even stil bij je relatie en werk je daar op een leuke en opbouwende manier aan. En dat loont! Deze korte en inspirerende overdenkingen zijn bedoeld om als stel samen te lezen. Het dagboek voor stellen. Elke overdenking bestaat uit een bijbeltekst, een praktische boodschap van Gary Chapman en een gebed.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels