Kinderbijbels

Ben je op zoek naar een kinderbijbel? In onze webshop bieden we diverse kinderbijbels aan. Kinderbijbels voor kinderen die nét leren praten, kleuters, schoolkinderen en oudere kinderen om samen mee in de verhalen en de boodschap van de Bijbel te duiken. Hoe mooi is het om vanaf het begin kinderen al vertrouwd te maken met de woorden van God en Zijn Waarheid te leren kennen!

89 Kinderbijbels
Bijbel in strip
Bijbel in strip
9789033831058
De succesvolle Bijbel in strip is terug! Jeff Anderson en Mike Maddox hebben de verhalen uit de Bijbel meesterlijk weergegeven. Met respect voor de bijbelse geschiedenis en een subtiel gevoel voor humor komen de eeuwenoude verhalen tot leven voor jongeren van nu. Leuk voor mensen die misschien niet direct zelf de Bijbel lezen, maar wel geïnteresseerd zijn in de verhalen. De Bijbel in strip laat de verhalen uit het Oude en Nieuwe Testament zien als een lopende geschiedenis. De professionele uitstraling van de tekeningen en de eigentijdse vertaling maken dit product tot een succes. Zeer goed te gebruiken in kinder- en jeugdwerk, op basisscholen en natuurlijk in het gezin. Aanrader als afscheidsgeschenk voor basisscholen.
Liedjesbijbel 1 -   Liedjesbijbel Nr. 1
Liedjesbijbel 1 - Liedjesbijbel Nr. 1
9789055605590
Twaalf jaar lang elke maand een bijbelverhaal én een nieuw lied; dat is de 'Liedjesbijbel'! Met de 'Liedjesbijbel' willen we met woord, lied en beeld de bijbelverhalen meegeven aan een nieuwe generatie. Maandelijks zal er een liedje over een bijbelverhaal uitkomen. Eén keer per jaar verschijnt er een boek met minimaal 12 geïllustreerde bijbelverhalen, bijbehorende liedjes en voorleesfilmpjes. In meer dan 150 maandafleveringen zullen zowel bekende als minder bekende delen uit de Bijbel worden behandeld, wat leidt tot een complete verzameling bijbelverhalen met liedjes! Het boek bevat originele bijbelverhalen, verrassende en toegankelijke liedteksten, moderne en speelse illustraties, extra's voor het onderlinge gesprek binnen gezin, school of kinderclub en een verwijzing naar een online platform met onder andere lied- en voorleesfilmpjes.
Kijkwoordenbijbel
Kijkwoordenbijbel
9789059991613
Eén van de leukste fases voor ouders van jonge kinderen is de fase dat je kinderen gaan leren praten. Dat ze iets gaan zien en kunnen benoemen wat het is. Deze kijkwoordenbijbel verbindt 46 korte bijbelverhalen met dit leerproces. Zo maken kinderen kennis met de bekende verhalen uit het woord van God en leren ze nieuwe woordjes. Een ideale bijbel voor een heerlijk moment samen met je kind of kleinkind.
Bijbel in gewone taal voor jou
Bijbel in gewone taal voor jou
9789089122346
De 'Bijbel in Gewone Taal voor jou' is speciaal voor kinderen uit de bovenbouw van de basisschool. Deze Bijbel is aangevuld met extra thema’s en opdrachten en neemt kinderen mee op ontdekkingstocht. Zo komt de Bijbel dichtbij voor kinderen. Deze Bijbel ook extra materiaal om zelf aan de slag te gaan met relevante thema's en bevat o.a. leuke weetjes over populaire Bijbelse namen.Deze uitgave van de BGT is een Bijbel voor kinderen uit de groepen 6, 7 en 8 en is ook bijzonder geschikt als een waardevol afscheidscadeau van groep 8.
Samenleesbijbel Junior 52 stappen
Samenleesbijbel Junior 52 stappen
Een kinderbijbel voor leuke gezinsmomenten met de Bijbel. De Samenleesbijbel Junior is een bijzondere kinderbijbel. In dit boek ga je namelijk in 52 stappen door de Bijbel. Je wordt meegenomen langs de bekende verhalen over Noach, Jozef en Jezus, maar ook minder bekende verhalen krijgen aandacht. Zo zijn er een paar psalmen, een verhaal over Job en een brief van Paulus. Elke stap is opgebouwd uit de volgende bouwstenen: • Een bijbelverhaal om samen te lezen. • Kernzinnen in eenvoudige taal geschikt voor kinderen vanaf circa 6 jaar om zelf te lezen. • Gespreksvragen die aansluiten bij de belevingswereld van kinderen van 4 tot 7 jaar. • Bijbelse weetjes. • Een idee voor een activiteit om samen te doen.
Tienerbijbel
Tienerbijbel
9789065394521
De Bijbel is het meest gelezen boek ter wereld. Het is ook een heel bijzonder boek - met een groot geheim. Maar ja, denk jij, de Bijbel is zo dik en ingewikkeld! Daarom is deze speciale bijbel voor tieners gemaakt. In dit boek staan bijzondere, spannende en mysterieuze verhalen. Tweehonderdvijftig in totaal, dus je kan er even mee vooruit. Met prachtige illustraties die je meenemen in het verhaal. Lees het zelf en leer beroemde helden zoals Abraham, Jozef en Daniël kennen. Lees de wijze spreuken uit de Bijbel, ontdek de spectaculaire wonderen die Jezus deed en probeer de geheime tekens in de illustraties te ontcijferen. Ontdek zelf het mysterie waar het in de Bijbel om gaat!
Blije Baby Bijbel
Blije Baby Bijbel
Groot kartonboek voor baby's vanaf 4 maanden In de Blije Baby Bijbel staan tien mooie verhalen uit de Bijbel. De verhalen zijn kort en op rijm, geschikt voor baby’s en makkelijk te onthouden. Deze Bijbel bevat mooie illustraties (zwart-wit, aangevuld met veel zachte kleuren) die uitnodigen om samen te kijken en dingen aan te wijzen. Zo kun je met je baby genieten en hem of haar spelenderwijs vertrouwd laten worden met de Bijbel. In de Blije Baby Bijbel staan de volgende verhalen: 1. God maakte alles Genesis 1 2. De boot van Noach Genesis 6-9 3. De baby in het mandje Exodus 2:3-6 4. Jona en de vis Jona 1-2 5. Zingen voor God Psalm 150 6. Baby Jezus Lucas 2:1-21 7. Jezus en de storm Lucas 8:22-25 8. De jongen met het eten Lucas 9:12-17 9. De goede herder Johannes 10:11-14 10. Praat maar met God Lucas 11:1-13 Ook bij Buddy Books verschenen van Irma Moekestorm: Lieve Lief - Samen van 1 tot 10 tellen Precies goed (kartonboekje)
Bijbel infographics voor kids
Bijbel infographics voor kids
9789033835964
Een boek met kleurrijke infographics over de Bijbel is natuurlijk verrassend en geweldig! Dit is een fantastisch boek voor kinderen die niet zoveel van lezen houden, maar wel gek zijn op weetjes en informatie! De meest vreemde bijbelverhalen staan uitgetekend, maar ook de meest bijzondere personen (ooit gehoord van de ninja skills van Ehud?) en natuurlijk lees je informatie over de maat van de ark, de tabernakel en het nieuwe Jeruzalem.
De Bijbel op tafel
De Bijbel op tafel
9789033833441
Gezinsdagboek vol bijbelverhalen voor bijna elke dag. Gezinnen met kinderen van 6-11 jaar. Ruim 170 gezinsmomenten. In een jaar tijd de hele Bijbel door. Sluit aan bij kerkelijk jaar. Korte, afgeronde verhalen. Met bijbelverwijzingen, doorpraatvragen en gebed. Met handig leeslint. Niet gedateerd. De verhalen in dit gezinsdagboek verschenen eerder in de Overblijfbijbel. Nu met extra verhalen. Joyce de Jongh-Foekema is getrouwd en moeder van twee zoons. Ze woont in Moordrecht en is freelance tekstschrijver voor Optimataal. Van haar hand verscheen eerder de Overblijfbijbel en Megamama's en superzonen (Royal Jongbloed). 'Joyce is erin geslaagd om met haar manier van vertellen kinderen aansprekend duidelijk te maken wie God voor hen wil zijn en wat dit betekent in hun leven.' Henk Mackloet - lid college van bestuur van SPCO Groene Hart Woerden
Mijn Peuterbijbel
Mijn Peuterbijbel
9789089121950
Mijn Peuterbijbel is een interactief kijk- en voorleesboek dat de aandacht van je peuter vasthoudt, met 50 bijbelverhalen. Geschikt voor kinderen vanaf 2 jaar. Peuters zijn puur, grappig, ondeugend, leergierig en ze snappen meer dan je denkt! En precies dat zijn de uitgangspunten van Mijn Peuterbijbel. In deze kinderbijbel vind je meer dan vijftig verhalen uit het Oude en het Nieuwe Testament, speciaal geschreven voor peuters. Met aandacht voor herkenbare emoties, invalshoeken die aansluiten bij de belevingswereld van jonge kinderen en vragen die leuke gesprekjes opleveren. Mijn Peuterbijbel is een interactief kijk- en voorleesboek dat de aandacht van je peuter vasthoudt. Door de illustraties vol grappige details, de korte zinnen, leuke zoekopdrachtjes en de eenvoudige vragen die in elk verhaal anders zijn. Trek net als Mozes je schoenen uit bij de brandende struik en help Petrus met zijn volle netten vis. Zoek alle dieren die kwijt zijn of die zich hebben verstopt en oefen samen de gebaren bij het Onzevader.
Luikjesbijbel
Luikjesbijbel
9789033835933
De Luikjesbijbel laat kinderen al op jonge leeftijd kennismaken met de Bijbel. Dertien van de meest geliefde verhalen uit het Oude en Nieuwe Testament worden naverteld, waaronder het kerst- en het paasverhaal. Dankzij de vrolijke illustraties en de speelse luikjes zullen peuters deze kinderbijbel keer op keer willen lezen.
Mijn doopbijbel
Mijn doopbijbel
Deze doopbijbel met 20 bijbelverhalen voor de allerkleinsten is een mooi cadeau bij geboorte en doop. ‘Mijn doopbijbel’ van Martina Steinkühler bevat 20 bijbelverhalen voor de allerkleinsten en is een mooi cadeau bij geboorte en doop. Met gedichtjes, gebeden en geloofsthema’s. Een baby wordt gedoopt, wat een bijzonder moment! Er zijn in het leven van alledag veel momenten om over God te vertellen en zijn aanwezigheid te zien. Deze doopbijbel neemt kinderen mee in de wereld van het christelijk geloof, aan de hand van meer dan twintig bijbelverhalen. Lees bijvoorbeeld over Noach en de regenboog, de tien geboden en de verloren zoon. Ook de christelijke feestdagen worden uitgelegd aan jonge kinderen.
Op weg met Jezus
Op weg met Jezus
Jezus
Christendom
9789026625602
‘Op weg met Jezus’ van Bill Johnson en Eugene Luning is een prachtige kinderbijbel om Jezus nog beter te leren kennen. In deze kinderbijbel ontmoeten kinderen Jezus, de man die wonderen deed, hoop verspreidde en kinderen vol vreugde zegende. Ze zullen zich voor kunnen stellen hoe het was om de Zoon van God, de mensenzoon, te ontmoeten. Een persoonlijke vertelstijl wordt gecombineerd met wonderschone illustraties, waardoor Jezus heel dichtbij komt. De vragen bij elk verhaal helpen om er met kinderen in gesprek over te gaan. Met prachtige illustraties en eigentijds vertaald door Corien Oranje.
De Bijbel het boek van Jezus
De Bijbel het boek van Jezus
9789058813725
De Bijbel – het boek van Jezus vertelt Het Verhaal achter alle Bijbelverhalen. Het is prachtig geschreven en geïllustreerd en nodigt kinderen uit om zelf te ontdekken dat Jezus centraal staat – in Gods reddingsverhaal en in hun eigen levensverhaal.
De Bijbel voor jullie
De Bijbel voor jullie
9789065394972
De Bijbel voor jullie is een nauwkeurige navertelling van de bekende en onbekende bijbelse verhalen. In dit boek wordt verteld over het leven van bijna honderd personen uit de echte Bijbel. Mensen uit het Oude Testament die in heel verschillende tijden geleefd hebben, en mensen uit het Nieuwe Testament die allemaal in verbinding staan met Jezus Christus. Eigenlijk staat in ieder verhaal Jezus, Gods Zoon, centraal; alles gaat om Hem. De Bijbel voor jullie is een vervolg op De Bijbel voor jou en is geschikt voor kinderen in de leeftijd vanaf ca. 9 jaar. Een complete kinderbijbel, begrijpelijk en pakkend geschreven. Heel geschikt voor in het basisonderwijs, bij de zondagsschool/kindernevendienst en kinderclubs. Al meer dan 18.000 exemplaren verkocht!
God doet wat Hij belooft
God doet wat Hij belooft
9789033835582
Door de verhalen van onder anderen Adam en Eva, Abraham, Noach, Jozef, Petrus en Paulus doen kinderen kennis op over God én leren ze waarom ze Hem kunnen vertrouwen en hoe ze elke dag op Hem kunnen bouwen. Aan de hand van 25 beloften, bijbelverhalen, bijbelteksten en toepassingen leren kinderen dat God zich ook vandaag altijd aan zijn beloften houdt, ongeacht de situatie waarin ze zich bevinden. Een prachtig full colour gebonden boek. Bij ieder verhaal staan gerelateerde bijbelteksten en een gebed. De kinderen wordt gevraagd zelf ook een belofte aan God te doen. Het boek sluit nauw aan bij 'Onwankelbare hoop' van Max Lucado.
Luister maar
Luister maar
9789023926948
Het verhaal van God met mensen. Arie van der Veer & Ellen Laninga vertellen het in hun eigen woorden na. En vertellen kunnen ze! Spannend, begrijpelijk, liefdevol, en dicht bij de belevingswereld van jonge kinderen. De schitterende kleurenillustraties van Rike Janssen brengen elk verhaal tot leven. 'Luister maar' is een kinderbijbel voor kinderen vanaf 4 jaar. Het bevat een royale keuze uit zowel bekende als minder bekende verhalen. De unieke vertelstemmen van Arie van der Veer & Ellen Laninga en de prachtige illustraties maken deze Bijbel tot een schat voor de hele familie. Arie van der Veer (1942) is - naast echtgenoot, vader en opa - predikant, schrijver, programmamaker en oud-voorzitter van de Evangelische Omroep. Ellen Laninga-van der Veer (1973) is getrouwd en heeft drie kinderen. Ze is dirigent, schrijver, componist, liedschrijver en directeur van Integraal Kind Centrum (IKC) De Paperclip in Zwolle.
Kom maar bij mij
Kom maar bij mij
Levi en Eva willen Jezus zien maar er staan veel grote mensen om Hem heen. Er is ook een boze meneer die hen telkens wegstuurt. Toch geven Eva en Levi niet op... Gebaseerd op het bijbelverhaal uit Marcus 10:13-16 Met vetgedrukte woordjes om samen te oefenen. Ook verkrijgbaar in deze serie: Veilig in de storm Dank U, lieve God Baby Jezus is geboren Schaapje is zoek
Mijn meeneembijbel
Mijn meeneembijbel
Christendom
9789026627064
‘Mijn meeneembijbel’ van Michael Berghof met illustraties van Gill Guile is een draagbare kartonnen kinderbijbel met bijbelverhalen voor de allerkleinsten. In dit boek worden de twintig bekendste bijbelverhalen uit het Oude en Nieuwe Testament op een eenvoudige manier verteld. De mooie, kleurrijke illustraties maken de bijbel aantrekkelijk voor jonge kinderen. Door de stevige uitvoering en het handvat is die geschikt voor peuter- en kleuterhandjes. ‘M?n meeneemb?bel’ is een mooie kinderbijbel om de kleintjes mee te nemen op hun weg met God.
De kleine kijkbijbel
De kleine kijkbijbel
9789089121783
De Kijkbijbel met illustraties van Kees de Kort is een klassieker. Nu is er ook 'De Kleine Kijkbijbel', met 10 verhalen van de serie 'Wat de Bijbel ons vertelt': In het begin De ark van Noach Abraham Koning David Jona Jezus is geboren Jezus en de storm Bartimeüs De verloren zoon Jezus is opgestaan Nederlands Bijbelgenootschap
Kinderbijbel
Kinderbijbel
9789065394385
Het geven van een kinderbijbel bij de geboorte of doop van een (klein)kind is een waardevol gebaar. Deze uitgave is extra bijzonder door de uitzonderlijk fraaie illustraties van Marjolein Hund. In de drukte van het gezinsleven is de gezamenlijke bijbellezing een belangrijk en waardevol rustpunt. Een goede kinderbijbel met mooie illustraties en passende verhalen helpt jonge kinderen aandacht te hebben voor Gods Woord. De verhalen van deze kinderbijbel liggen dichtbij de Herziene Statenvertaling en zijn prettig om voor te lezen. De warme sfeervolle illustraties van Marjolein Hund brengen de tijd van de Bijbel prachtig tot leven. Naast de verhalen vind je ook bijbelteksten om te leren, vragen om over door te praten en kernwoorden die uitleg geven. Bij elk verhaal: - Een tekst uit de Herziene Statenvertaling om te lezen en aan te leren - Vragen om samen over door te praten - Warme en sfeervolle illustratie Het geheel van deze kinderbijbel kenmerkt zich door aandacht voor de doorgaande lijn van de heilsgeschiedenis. Bij een aantal verhalen wordt een kernwoord uit de geloofsleer uitgelegd, zoals hoop, bekering, wonder.

Kinderbijbels

Kinderbijbels zijn een geweldige manier om kinderen te introduceren in de wereld van de Bijbel. Door de verhalen in een kinderbijbel kunnen kinderen op een toegankelijke manier kennismaken met de personages, de verhalen en de lessen uit de Bijbel. Er zijn veel verschillende soorten kinderbijbels beschikbaar, van eenvoudige verhalenboeken tot prachtig geïllustreerde Bijbels met extra uitleg en achtergrondinformatie. Een kinderbijbel is niet alleen een leuke manier om kinderen kennis te laten maken met de Bijbel, het kan ook helpen om hen te stimuleren om te lezen en te leren over het geloof. Het kan hen helpen om te begrijpen wat het betekent om een christen te zijn en hen de basisprincipes van het geloof bijbrengen. Er zijn verschillende soorten kinderbijbels beschikbaar, van verhalenboeken voor de allerkleinsten tot Bijbels die speciaal zijn ontworpen voor kinderen van een bepaalde leeftijd. Sommige kinderbijbels bevatten alleen de meest bekende verhalen uit de Bijbel, terwijl andere juist meer diepgang bieden en extra uitleg geven over de betekenis van de verhalen. Naast de traditionele gedrukte kinderbijbels, zijn er ook digitale kinderbijbels beschikbaar. Deze zijn ideaal voor kinderen die graag op een tablet of e-reader lezen, of voor ouders die hun kinderen graag verhalen voorlezen via een luisterboek. Kinderbijbels zijn niet alleen een geweldig cadeau voor kinderen, maar ook voor bijvoorbeeld doopsels, communies of andere speciale gelegenheden. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende prijsklassen, dus er is voor elk budget wel een geschikte kinderbijbel te vinden. Kortom, kinderbijbels zijn een geweldige manier om kinderen kennis te laten maken met de Bijbel. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende soorten en maten, van eenvoudige verhalenboeken tot prachtig geïllustreerde Bijbels met extra uitleg en achtergrondinformatie. Of je nu op zoek bent naar een kinderbijbel voor je eigen kind of als cadeau voor een speciale gelegenheid, er is altijd wel een geschikte kinderbijbel te vinden. Door een kinderbijbel te geven aan een kind, help je hen om op een toegankelijke manier te leren over het geloof en de Bijbel.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels