Boek
10-serie - Leven met een doel
Paperback
112 pagina's
Nederlands
2019
9789033801785
10-serie  -   Leven met een doel

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Sta je weleens stil bij de zin van je leven? En welke rol speelt geloven daarbij? Het is mooi om te zien hoe de Bijbel ruimte geeft aan alledaagse zinervaringen, zoals vriendschap, natuur, liefde of werk. Maar ook laat de Bijbel zien hoe ervaringen van pijn en verdriet onze zingeving belagen. Ontdek in deze tien bijbelstudies hoe al deze ervaringen kunnen bijdragen aan het vinden van het doel van je leven.

ISBN
9789033801785
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
112 pagina's
Gewicht
289 g
Afmetingen
23 cm × 17 cm × 1,4 cm

Meer zoals dit

Reflect  -   Kracht
Reflect - Kracht
Reflect biedt een totaalpakket voor tienerwerk. Deze handleiding bevat materiaal voor tien avonden, met toerusting, informatie en inspiratie voor jeugdwerkers. Met Reflect worden tieners uitgedaagd om zelf na te denken over de Bijbel en om in hun eigen leven te weerspiegelen wat ze van Jezus zien. Vanuit het Nieuwe Testament maken ze kennis met het leven dat Jezus voor hen heeft, leren ze hoe ze een levende relatie met God kunnen onderhouden en worden ze aangespoord om alledaagse keuzes te maken die passen bij een leven met Hem. - afwisselend programma - gekke spellen - inspirerend onderwijs - eerlijke gespreksonderwerpen - radicale toewijdingsmomenten - filmpjes Uitgaven van Reflect: Handleiding LEVEN (ISBN 9789085434146) Handleiding KRACHT (ISBN 9789085434191) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Tien vrouwen uit de Bijbel
Tien vrouwen uit de Bijbel
Bijbelstudie
9789492831538
Tien vrouwen uit het Oude en Nieuwe Testament – elk speelde een belangrijke rol in Gods plan met de wereld. In de verhalen van deze vrouwen ontdekken we dat er een God is die ons kent en van ons houdt. Hij spreekt tot ons door de Bijbel, vormt levens, redt harten, geneest ziekten, brengt leven. Hij roept en gebruikt iedereen die Hem volgt en in Hem gelooft. Voor elk van de tien vrouwen bevat dit boek: _ Vijf dagelijkse diepgravende bijbelstudies _ Hoofdpunten om te onthouden _ Dagelijkse gebeden _ Wekelijkse memorisatieverzen Max Lucado is voorganger in Oak Hills Church in Texas (Amerika). Hij is getrouwd en heeft drie dochters. Lucado heeft 75 boeken op zijn naam staan, waaronder vele bestsellers in diverse landen. Jenna Lucado Bishop is schrijver en spreker. Bij Ark Media verschenen eerder haar boeken Mooi! en Nooit meer saai: stoer geloven. Ze is getrouwd en heeft een jonge dochter. Jenna is Max Lucado's oudste dochter.
Reflect  -   Geloof
Reflect - Geloof
Reflect biedt een totaalpakket voor tienerwerk, met vrolijke spellen, inspirerende vlogs, eerlijke gespreksonderwerpen en radicale toewijdingsmomenten. De handleiding bevat materiaal voor tien avonden, met toerusting, informatie en inspiratie voor jeugdwerkers. Met Reflect worden tieners uitgenodigd om zelf na te denken over de Bijbel, en uitgedaagd Jezus in hun leven te weerspiegelen. In dit deel volgen tieners de verhalen van de geloofshelden uit het Oude Testament, zoals die zijn samengevat in Hebreeën 11. Geloof richt zich op het onzichtbare, maar het heeft een enorme invloed op ons dagelijks leven. De tien uitgewerkte programma's geven het geloof in God betekenis voor tieners. www.reflectjeugdwerk.nl Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Mediteren met de Bijbel
Mediteren met de Bijbel
De bekende illustratrice Marijke ten Cate ontdekte hoe een stille, meditatieve omgang met de Bijbel een verdieping kan geven aan het bijbellezen. In dit boek laat ze zien hoe zij zelf werd geïnspireerd en geeft ze praktische aanwijzingen om zelf met een bijbeltekst, pen/penseel en papier aan de slag te gaan. Het boek bevat naast 40 bijbelteksten 10 platen met vrij werk, gemaakt na het lezen van een bijbeltekst, met daarbij een inleiding in lectio divina en veel praktisch materiaal. Marijke ten Cate laat hiermee zien dat deze creatieve manier van lectio divina iets is wat iedereen kan doen.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God is een bijbelstudieboek geschreven door de succesvolle auteur Priscilla Shirer, bekend van het boek Vurig en de bijbehorende film War Room. Op elk moment van de dag woedt er een strijd om je heen, die je niet kunt zien of horen, maar die je wel kunt voelen in elk aspect van je leven. De vijand wil alles in je leven vernielen: je hart, je gedachten, je huwelijk, je kinderen, je relaties, je veerkracht, je dromen, je toekomst. Maar zijn strijdplan werkt alleen als je erdoor wordt verrast. Deze bijbelstudie zorgt ervoor dat je de wapenrusting van God aantrekt, zodat je klaar bent om ten strijde te trekken. Deze bijbelstudie volg je als groep. Het boek biedt zes weken lang elke dag een bijbelstudie om thuis te doen. Daarnaast krijg je toegang tot zeven online videostudies van 40 minuten, die je als groep bekijkt. Het boek bevat ook tips voor de groepsleider en extra vragen en informatie om te bespreken.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels