Boek
Bidden
Paperback
240 pagina's
Nederlands
2020
9789043529532
Bidden

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Aan de hand van de vier Evangeliën neemt 'Bidden' van Theo van den Heuvel je mee in wat wij van Jezus zelf kunnen leren over bidden.

Wat zei Jezus over bidden? Hoe gaf Hij zijn eigen gebedsleven vorm? Wanneer bad Hij en waar? En waarom is het zo belangrijk om zijn uitnodiging om te bidden van harte te omarmen? Aan de hand van de vier Evangeliën neemt 'Bidden' van Theo van den Heuvel je mee in wat wij van Jezus zelf kunnen leren over bidden. Kenmerkend is dat Jezus geen stappenplan geeft, maar een uitnodiging doet om te komen, te kijken en te leren.

ISBN
9789043529532
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
240 pagina's
Gewicht
353 g
Afmetingen
21,6 cm × 14,1 cm × 2,2 cm
Thema's

Meer zoals dit

Het Meesterwerk van God
Het Meesterwerk van God
Henk Binnendijk onthult een schitterend vergezicht: het onovertroffen Meesterwerk waar God aan werkt en waarvan de mens alleen nog maar kan dromen. In 'Het meesterwerk van God' schrijft Henk Binnendijk over het laatste Bijbelboek: Openbaring. Al schrijvend brengt hij vele onderwerpen samen: leven, Bijbel, geloof, prediking en geschiedenis. Al deze thema's komen uit bij het hart van het evangelie. Waar loopt alles op uit en waar gaat het leven om? Henk Binnendijk onthult een schitterend vergezicht: het onovertroffen meesterwerk waar God aan werkt en waar de mens alleen nog maar van kan dromen. Want: 'als God de schepper is van een grenzeloos groot heelal met volgens de laatste schattingen 70 triljoen sterren [...] en Hij een plan heeft waar Hij al bijna zes millennia aan werkt, dan moet dat een grenzeloos groot plan zijn, een Meesterwerk!' Henk Binnendijk is een geliefde auteur, die o.a. 'Dichtbij God', 'Het verlangen van God' en 'Hier en daar'.
Gebed
Gebed
Bidden
Gebed
9789060675229
Als kind wist ik zeker dat Jezus een lid van ons gezin was,' zegt Corrie ten Boom. Daarom was bidden voor haar vanzelfsprekend. En dat bleef het, ook toen zij in het concentratiekamp zat, en later toen ze over de wereld zwierf. In dit boekje draagt ze die geest van gebed aan ons over.
Rijmpjes en gebedjes  -   Praten met God
Rijmpjes en gebedjes - Praten met God
Bidden
Gebed
9789060676592
Rijmpjes en Gebedjes - Een serie van vier kostelijke boekjes om kleine kinderen te helpen bij het bidden. De andere titels in deze serie: _ Bidden voor het eten _ Bidden voor het slapen \* Gebedjes voor kinderen
Vurig
Vurig
Als je de film War Room gezien hebt, en de boodschap hiervan graag wilt toepassen, moet je dit boek echt lezen. Je wordt geholpen om een plan te maken om je leven aan gebed toe te wijden, voor jezelf en voor degenen om je heen. Wanneer je bij het einde van het boek bent gekomen, zul je je in staat voelen om de moeilijke dingen in het leven op je knieën te tegemoet te gaan. De vijand is eropuit is om je leven te ontwrichten en je geloof in God te ondermijnen. Gebed is een krachtig wapen om zijn aanvallen te kunnen pareren. Dit boek geeft je een strijdplan voor serieus, specifiek en strategisch gebed. Priscilla, die zelf een hoofdrol speelde in de film War Room, behandelt de 10 meest voorkomende strategieën van de duivel, onder meer je identiteit, je familie, je verleden en je relaties. Ze laat zien hoe je kunt bidden om jezelf hiertegen te beschermen.
Bidden brengt je hart tot rust
Bidden brengt je hart tot rust
Bemoedigen
Bidden
9789077669822
Trouwe Heere, omdat U vandaag naast me gaat, kan ik iedere situatie aan met een rustig hart. En morgen zal ik weer op U vertrouwen. Puttend uit eigen ervaringen deelt Elizabeth George haar inzichten, oprechte gebeden en favoriete Bijbelverzen met je, om je te helpen de meest moeilijke dingen van het leven aan te kunnen. Breng haar adviezen in praktijk en ontdek dat het mogelijk is om de dag met een hart vol vrede tegemoet te zien. De thema's in dit boekje: _ Ga je gebukt onder verantwoordelijkheden? _ Ben je bang voor wat er zou kunnen gebeuren? _ Zie je op tegen het nemen van beslissingen? _ Ben je bezorgd over je familie? _ Maak je je zorgen over je gezondheid? _ Ben je ongerust over je financiën? _ Maak je je druk over wat anderen van je denken? _ Ben je terneergedrukt door zonde? Elizabeth George is een veelgelezen auteur. Van haar boeken zijn meer dan 6.5 miljoen exemplaren verkocht. Een van haar bestsellers is 'Een vrouw naar Gods hart' (9789077669068). Met prachtige illustraties van Susan Winget
Ik bid de Psalmen
Ik bid de Psalmen
Gebed
Bidden
9789033835766
Een kindergebed voor elke dag en elke situatie, geïnspireerd door de veelzijdigheid van de Psalmen. Bij elke Psalm uit de Bijbel is er een vraag om te bespreken, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed dat past bij de leefwereld van het kind. De Psalmen helpen kinderen om veelzijdig te leren bidden. God bedanken, je blijdschap uiten, vertellen dat je je eenzaam voelt, vragen om hulp, het verdriet van de wereld benoemen... al die aspecten vind je in de Psalmen en in dit gebedendagboek. Een waardevol hulpmiddel voor een afwisselende en intieme communicatie tussen kinderen en God. Voor kinderen van ongeveer 8-12 jaar.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels