Boek
De profetenschool
Paperback
256 pagina's
Nederlands
2019
9789490489298
De profetenschool

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Een onmisbaar handboek voor profeten God roept nog steeds mannen en vrouwen tot de profetische bediening. Hun taak wordt niet altijd begrepen, maar profeten zijn van essentieel belang voor de kerk. Zij roepen het enorme potentieel in mensen tevoorschijn, zodat zij tot de bestemming kunnen komen die God voor hen heeft. Deze vitale rol vereist wel een gedegen voorbereiding en de bereidheid om van meer ervaren profeten te leren. De auteur heeft tientallen jaren ervaring met het trainen van mannen en vrouwen voor de profetische bediening en deelt deze kennis in dit onmisbare handboek voor profeten. Voor wie wil groeien in het profetische bevat De profetenschool een schat aan informatie over thema’s als: • je roeping en gave; • de invloedssfeer en autoriteit die God je gegeven heeft; • de verschillende typen profeten; • profetische gedragscodes en protocollen; • de invloed van je kernwaarden op je profetieën; • weerbaarheid tegen veelvoorkomende geestelijke aanvallen

ISBN
9789490489298
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
256 pagina's
Gewicht
309 g
Afmetingen
21,5 cm × 13,6 cm × 1,7 cm

Meer zoals dit

Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
Als leven rouw is
Als leven rouw is
Dit boek is geschreven voor mensen die te maken hebben met verlies en verdriet. Wat is rouw eigenlijk? Wat komt er op je af? Waarom willen mensen zo graag jouw verdriet verzachten? Rouw doet pijn en kost veel energie. Dat is niet raar, dat is wat het is. Naast algemene inzichten over rouw geeft Marco van der Straten ook hoopvolle handreikingen vanuit christelijk perspectief. Een mooi vormgegeven (cadeau)boek dat inzicht en troost biedt.
God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
Zoals Jezus
Zoals Jezus
Wat is het christelijke antwoord op de vraag hoe je zou moeten leven? In 'Zoals Jezus' komt Marien Kollenstaart uit bij een even simpel als uitdagend antwoord: leven zoals Jezus. Wat is het christelijke antwoord op de vraag hoe je zou moeten leven? Volgens de Tien Geboden, of toch alle wetten van Mozes? Alleen volgens Jezus’ samenvatting ervan, het Grote Gebod, of naar wat de Geest ons ingeeft? In 'Zoals Jezus' neemt Marien Kollenstaart je mee op zijn ontdekkingstocht door de Bijbel en komt hij uit bij een even simpel als uitdagend antwoord: leven zoals Jezus. Prikkelende en schurende vragen komen voorbij, zoals: waarom is de levensstijl van Jezus onze stip aan de horizon? Is het eigenlijk wel haalbaar om zoals de Zoon van God te zijn? En wat betekent het lijken op Jezus voor ons persoonlijk leven, de kerk en de samenleving? Kollenstaart maakt op toegankelijke en inspirerende wijze duidelijk dat het lijken op Hem verre van makkelijk is, maar meer dan de moeite waard. Dit boekgeeft je daarnaast tools in handen om je geloof in de praktijk te brengen en de verbinding te leggen tussen de zondag en de maandag. ‘Een mooi boek, om inspiratie op te doen en toegerust te worden. Zeker als je ervaart dat ‘worden zoals Jezus’ niet meevalt.’ (Andries Knevel) ‘Marien Kollenstaart benadrukt in dit prachtige boek dat je bent voorbestemd om gelijkvormig te worden aan Jezus. Hij is de bestemming waar God ons naartoe wil leiden.’ (Els van Dijk)
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels