Boek
De weg volgen
Paperback
336 pagina's
Nederlands
2024
9789033809699
De weg volgen

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Jezus roept ons om gevormd te worden naar zijn beeld en nodigt ons uit om het leven te ervaren ‘in al zijn volheid’. Maar soms voelt het alsof God ver weg is, je karakter zit je in de weg of je bent bang dat je geloof niet zoveel voorstelt. Hoe kun je leven naar Gods plan? Door bij Jezus in opleiding te gaan; door de Weg te volgen. Comer schetst in dit boek zijn hoopvolle visie op geestelijke groei. Hij zet de schijnwerper op onze cultuur en legt die naast inzichten uit de Bijbel over bijvoorbeeld de rustdag, eenvoud en de waarde van sociale verbanden. Ga bij Jezus in de leer en ontwikkel nieuwe leefregels. Ontdek wat het leven voor je in petto heeft door bij Jezus te zijn, van Jezus te leren en op Jezus te gaan lijken. John Mark Comer (1985) is momenteel een van de bekendste voorgangers in de VS. Hij schreef eerder de internationale bestseller De radicale uitbanning van haast, dat in ons land al in korte tijd een 3e druk beleefde.

ISBN
9789033809699
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
336 pagina's

Meer zoals dit

Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Reflect  -   Reflections
Reflect - Reflections
Discipelschap
9789033835865
Dit dagboek helpt jongeren om elke dag met Jezus Christus te leven en daarin te groeien. De dagboekstukjes worden afgewisseld met getuigenissen van jongeren. Ook is er schrijfruimte, zodat de jongeren hun eigen 'reflections' kunnen opschrijven. De onderwerpen sluiten aan bij het materiaal 'Reflect', maar het dagboek is ook los goed te lezen. Met Reflect worden tieners uitgedaagd om zelf na te denken over de Bijbel en om in hun eigen leven te weerspiegelen wat ze van Jezus zien. Vanuit het Nieuwe Testament maken ze kennis met het leven dat Jezus voor hen heeft, leren ze hoe ze een levende relatie met God kunnen onderhouden en worden ze aangespoord om alledaagse keuzes te maken die passen bij een leven met Hem. Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Een hart als Jezus
Een hart als Jezus
Compleet vernieuwde uitgave van de succesvolle titel 'Een hart als Jezus', van de bekende schrijver Max Lucado. God houdt van je zoals je bent, maar Hij wil je niet laten zoals je bent. Hij wil dat je een hart als Jezus krijgt. Als wij Hem volgen, worden we steeds meer zoals Hij. We mogen zijn goedheid, trouw en liefde uitdelen. Niet omdat wij perfecte christenen zijn, maar omdat Hij in ons woont. Zeer geschikt om cadeau te doen bij belijdenis of volwassendoop.
Paradijs Stad
Paradijs Stad
Alles wat we doen, heeft waarde voor God. Dit boek helpt je om te begrijpen waarom jij op aarde bent en wat dat betekent voor de rest van je leven. Waarom bestaan we? Wat betekent het om mens te zijn? Je hebt vast weleens iemand horen zeggen: het gaat erom wie je bent, niet om wat je doet. Echt? Waar staat dat in de Bijbel? Want de Bijbel leert ons vanaf de allereerste bladzijde dat de mens bedoeld is om over de aarde te heersen, de ongekende mogelijkheden van de aarde te ontdekken en een samenleving te creëren. Paradijs Stad is een theologisch onderbouwd, praktisch en ontnuchterend boek. Het gaat over meer voldoening en plezier halen uit je dagelijks leven, uit je werk en uit je vrije tijd. Alles wat we doen, heeft waarde voor God. Dit boek helpt je om te begrijpen waarom jij hier op aarde bent en wat dat betekent voor de rest van je leven.
God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
De radicale uitbanning van haast
De radicale uitbanning van haast
‘Wie ben ik aan het worden?’ Dat was de vraag die John Mark Comer bezighield. Zijn leven leek succesvol, maar vanbinnen zag het er heel anders uit. Tot een mentor hem confronteerde met deze woorden: ‘Ban meedogenloos de haast uit je leven. Haast is de grote vijand van het geestelijke leven.’ Het was niet het antwoord dat hij verwachtte, maar wel het antwoord dat hij nodig had en nog steeds heeft. Te vaak bestrijden we alleen de symptomen van de onrust van onze moderne wereld in plaats van te proberen de oorzaak ervan te achterhalen. In dit boek geeft Comer een roadmap om emotioneel en geestelijk fit te blijven in de chaos van deze moderne wereld. De radicale uitbanning van haast is een indringend, overtuigend pleidooi tégen haast en vóór een langzamere, eenvoudigere manier van leven. Een bestseller in de Verenigde Staten! John Mark Comer is een jonge predikant en auteur uit de VS die actuele thema’s in het perspectief van het christelijk geloof beschrijft. Zijn stijl is populair en voor breed publiek toegankelijk.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels