Boek
Leven voor God
Hardcover
64 pagina's
Nederlands
2019
9789033826832
Leven voor God

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Een mooi cadeauboek met prachtige foto's. In de verhalen over tien vrouwen uit de Bijbel ontdek je dat er een God is die je kent en van je houdt. Hij spreekt tot je door de Bijbel, vormt levens, redt harten en geneest zieken. Bemoedigende en hoopvolle teksten en quotes die vrouwen laten zien dat er een hoge roeping voor hen klaar ligt als ze ervoor kiezen Jezus te volgen en op Hem te vertrouwen.

ISBN
9789033826832
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
64 pagina's
Gewicht
284 g
Afmetingen
17,9 cm × 17,9 cm × 1,3 cm
Thema's

Meer zoals dit

Tien vrouwen uit de Bijbel
Tien vrouwen uit de Bijbel
Bijbelstudie
9789492831538
Tien vrouwen uit het Oude en Nieuwe Testament – elk speelde een belangrijke rol in Gods plan met de wereld. In de verhalen van deze vrouwen ontdekken we dat er een God is die ons kent en van ons houdt. Hij spreekt tot ons door de Bijbel, vormt levens, redt harten, geneest ziekten, brengt leven. Hij roept en gebruikt iedereen die Hem volgt en in Hem gelooft. Voor elk van de tien vrouwen bevat dit boek: _ Vijf dagelijkse diepgravende bijbelstudies _ Hoofdpunten om te onthouden _ Dagelijkse gebeden _ Wekelijkse memorisatieverzen Max Lucado is voorganger in Oak Hills Church in Texas (Amerika). Hij is getrouwd en heeft drie dochters. Lucado heeft 75 boeken op zijn naam staan, waaronder vele bestsellers in diverse landen. Jenna Lucado Bishop is schrijver en spreker. Bij Ark Media verschenen eerder haar boeken Mooi! en Nooit meer saai: stoer geloven. Ze is getrouwd en heeft een jonge dochter. Jenna is Max Lucado's oudste dochter.
Oerbrood
Oerbrood
‘OERBROOD is geschreven om jou te helpen in je keuze voor een leven zonder schijn. Daar is volgens ons meer voor nodig dan het simpelweg regelmatig bezoeken van een kerkdienst of het aangesloten zijn bij een kerkelijke gemeente. Het is ons verlangen dat dit boek je helpt te groeien in geloof én als persoon, waardoor jij een leven leeft dat geloof handen en voeten geeft. Een leven dat Jezus bekendmaakt.’ OERBROOD raakt de grote thema’s van ieder mensenleven aan: van vergeving tot loslaten en van vechten voor je gelijk tot het leven in vreugde. Geest, ziel en lichaam worden betrokken in het proces van groei dwars door deze thema’s heen. Groei in geloof én als persoon. OERBROOD bevat zestien hoofdstukken die je stuk voor stuk aan het denken zetten, die soms schuren, maar altijd als doel hebben jou op te bouwen. De 3 letters OER staan voor: O: Opschrijven & Observeren E: Erkennen & Eerlijk zijn R: Repeteren & Reflecteren
Nerflanders-Serie  -   Speciaal voor jou
Nerflanders-Serie - Speciaal voor jou
Talenten
Gaven
9789033830013
Als de Nerflanders op een ochtend wakker worden, ontdekken zij dat ze elk een geschenk hebben gekregen. Wout maakt zijn pakje open en ziet dat hij een hamer heeft gekregen, Lucia heeft een verfkwast en verf gekregen en Dick de Bakker een lepel. Niemand weet wie de geschenken heeft gegeven, maar elke Nerflander krijgt het perfecte geschenk; Wout is gek op bouwen, Lucia vindt het fijn om te schilderen en Dick houdt van koken. Als een Nerflandersgezin hulp nodig heeft, proberen Wout en zijn vrienden ze te helpen. Helaas mislukt alles wat ze doen. Pas als ze zich realisteren dat Eli hun elk een speciaal geschenk heeft gegeven, zijn ze in staat die geschenken op een goede manier te gebruiken. Dit verhaal laat kinderen zien dat God hun een speciale gave heeft gegeven; een gave die ze kunnen gebruiken om Hem te dienen.
Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Sterren en stippen
Sterren en stippen
Zelfbeeld
9789033833366
Sterren en stippen. Alle verhalen over Wout en de Nerflanders. Al ruim 10 jaar staat Niemand is zoals jij in de top 10-lijsten van de christelijke boekhandel. De aansprekende parabel over zelfbeeld en eigenwaarde heeft al vele harten geraakt. Ook de andere prentenboeken van Max Lucado waren succesvol, maar helaas zijn ze niet allemaal meer los verkrijgbaar in de boekhandel. Juist daarom is er nu deze prachtige bundel met alle verhalen over Wout en de Nerflanders. Zorgvuldig uitgevoerd met stofomslag en goudfolie en inclusief de sfeervolle illustraties uit de geliefde prentenboeken, waardoor het een geschenk wordt voor iedereen. Deze Nerflanders-omnibus bevat de volgende verhalen: - Niemand is zoals jij - Je hoort bij mij - Had ik maar een groene neus - Een fantastisch geschenk - De beste - Speciaal voor jou Bij het bekende en geliefde verhaal van 'Niemand is zoals jij' is een vertel-voorstelling ontwikkeld. Meer informatie: www.niemandiszoalsjij.nl
Een hart als Jezus
Een hart als Jezus
Compleet vernieuwde uitgave van de succesvolle titel 'Een hart als Jezus', van de bekende schrijver Max Lucado. God houdt van je zoals je bent, maar Hij wil je niet laten zoals je bent. Hij wil dat je een hart als Jezus krijgt. Als wij Hem volgen, worden we steeds meer zoals Hij. We mogen zijn goedheid, trouw en liefde uitdelen. Niet omdat wij perfecte christenen zijn, maar omdat Hij in ons woont. Zeer geschikt om cadeau te doen bij belijdenis of volwassendoop.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels