Boek
Sta stil & dank
Hardcover
200 pagina's
Nederlands
2022
9789464250497
Sta stil & dank

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Anna, de auteur, betrapt zich er vaak genoeg op: als ze bidt, dan vraagt ze vooral veel aan God. Ze is gefocust op alles wat ze zou willen krijgen, maar minder op wat ze al gekregen heeft. Misschien herken je dit wel. We vinden het soms lastig om God te danken. Pas wanneer we terugblikken, beseffen we dat God ons gegeven heeft waar we om gevraagd hadden. We komen dan vaak tot de conclusie dat we God daar niet voor bedankt hebben, terwijl Hij de Gever is van alles wat we ontvangen.

Sta stil en dank is daarbij een fijn hulpmiddel. Het is een dankbaarheidsboek dat kan helpen om stil te staan bij de dingen die God ons elke dag weer geeft. En dat hoeven geen grote dingen te zijn. De zon die door de ramen schijnt, een kopje koffie met een vriendin of een bijbelvers dat je gelezen hebt. Anna wil je op deze manier uitdagen om elke dag vier dankpunten op te schrijven. Om door het leven van alledag en misschien wel de diepe dalen je ogen gericht te houden op de dagelijkse zegeningen. Want de Gever mogen we niet uit het oog verliezen.

ISBN
9789464250497
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
200 pagina's
Gewicht
450 g
Afmetingen
21,7 cm × 14,7 cm × 2,1 cm

Meer zoals dit

Geloofshelden
Geloofshelden
Bijbelstudie
9789492831873
Dit 6-weekse bijbelstudieboek neemt je mee in vijf studies van geliefde sprekers. Elke bijbelstudie bestaat uit vijf dagen en is een combinatie van zelf de Bijbel bestuderen en onderwijs volgen via video’s. Geloofshelden behandelt vijf personen uit het Oude Testament: koningin Esther, Gideon, Hosea, Maleachi en Nehemia. Stuk voor stuk geloofshelden die God blijven volgen, ongeacht wat er op hun pad komt. Bestudeer hoe God het leven van eenvoudige mensen gebruikte voor zijn koninkrijk. En ontdek hoe Hij ook jouw leven kan gebruiken. Het boek bevat een inlogcode die je toegang geeft tot de online video’s. Ook staan er tips in voor groepsleiders, met extra informatie en gespreksvragen. ‘Deze geloofshelden moedigen je aan om God te gehoorzamen, ook als het spannend is. Je maakt kennis met de onderwijsstijl van vijf inspirerende internationale sprekers. Dit smaakt naar meer!’ - Annemarie Rietkerk, adviseur Beth Moore-studiegroepen
Sestra dagboek
Sestra dagboek
Gebed
9789492831897
Toen we in de coronapandemie vaak noodgedwongen binnen zaten, is er tegelijk een nieuwe waardering ontstaan voor de natuur – juist omdat die soms zo verrassend dichtbij te vinden is. Dit nieuwe 365 dagendagboek neemt christelijke vrouwen daarom mee op pad door allerlei landschappen. In elk landschap is iets te vinden wat raakt aan het leven van alledag én aan Gods aanwezigheid daarin. Elke weekdag biedt de lezer een bijbeltekst en een overdenking, en in het weekend wordt de week afgesloten met een praktische toepassing en een gebed. Een dagboek voor en door vrouwen die midden in het leven staan. Dit dagboek is geschreven door diverse auteurs: Coby Kremer, Jolanda Kromhout, Elsje van Ommen, Grace, Arenda Haasnoot, Sarianne van Dalen, Joyce de Jongh, Liza de Jonge, Erica Duenk, Kari Vermunt, Mira de Boer en Annelies van Poelgeest.
Zij Lacht dagboek
Zij Lacht dagboek
9789492831736
Dagelijks publiceert Zij Lacht een overdenking bij een bijbeltekst op de website. Meer dan 25.000 vrouwen lezen deze toegankelijke overdenkingen en worden zo elke dag aangevuurd om met God te leven. Zij Lacht heeft nu 300 overdenkingen uitgezocht om in een offline dagboek te publiceren. De overdenkingen zijn kort en eigentijds en daardoor geschikt om overal te lezen. Elke overdenking wordt afgesloten met een 'aan de slag', zodat de lezer wordt uitgedaagd de boodschap mee te nemen haar leven in.
Een moeder naar Gods hart
Een moeder naar Gods hart
Stille tijd
Bidden
9789077669617
God heeft jou, als moeder, vereerd met een geweldige roeping. Mogelijkheden te over om je qezin zo lief te hebben, te bemoedigen en te dienen als niemand anders dat kan. Maar er wordt wel enorm veel van een moeder gevraagd. Waar moet je naartoe om verfrist en opgeladen te worden, zodat je al je beziqheden weer aankunt? Het antwoord naar God en Zijn Woord. En dit dagboekje wil je daarbij helpen; het biedt je _ hulp om je te richten op prioriteiten en je leven eenvoudiger te maken; _ beloften van God voor alles wat je nodig hebt, zoals kracht, rust en vrede; _ inspiratie om het geloof van je kinderen te voeden; _ wijsheid voor de vele uitdagingen van het ouderschap. Met Gods hulp en leiding kun je de moeder zijn die je kinderen nodig hebben! Elizabeth George is de auteur van een aantal bestsellers, waaronder Een vrouw naar Gods hart. Ze is ook een veel qevraaqd spreekster op christelijke vrouwen bijeenkomsten. Elisabeth en haar man Jim hebben kinderen en kleinkinderen, en ze zijn al meer dan dertig jaar actief in christelijk werk.
Kracht van een biddende vrouw, De
Kracht van een biddende vrouw, De
Een praktisch en helpend boek over hoe jij als echtgenote voor je man kunt bidden. Je huwelijk wordt echt niet beter door erover te piekeren. Maar als je ervoor bidt, verandert er wat! Een gelukkig huwelijk lijkt veel mensen een onmogelijkheid. En toch kan het. God doet graag het onmogelijke als je Hem erom vraagt! Stormie Omartian vertelt hoe God haar moeilijke huwelijk sterker maakte, sinds zij voor haar man begon te bidden. En ze bad heel gericht. Bijvoorbeeld voor: _ zijn geestelijk leven _ zijn emoties _ zijn rol als echtgenoot en vader _ zijn gezondheid _ zijn omgang met geld _ zijn werk Iedere vrouw die naar een intiemere relatie met haar man verlangt, zal gesterkt worden door deze frisse kijk op de kracht van het gebed. Door levensechte voorbeelden, modelgebeden en toepasselijke bijbelteksten laat de schrijfster zien dat vrouwen kunnen rusten in Gods bemoedigende en zekere beloften voor hun huwelijk. Stormie Omartian schreef onder andere ook de boeken De kracht van een biddende man en het Gebedenboek voor echtparen. Ze is al meer dan veertig jaar getrouwd met Michael Omartian.
Gewoon leven met God
Gewoon leven met God
Bijbelstudie
9789492831859
Dit dagboek voor vrouwen neemt je mee in het dagelijks leven van acht bijbelse personen. Gewone vrouwen en mannen die, net als wij, lachen, huilen, groeien, worstelen en loslaten. Door te ontdekken welke weg God met hen gaat, zul je steeds meer van God in je eigen leven zien. Je trekt steeds vijf dagen op met een bijbels persoon en elke dag is weer anders: je doet een bijbelstudie, je mediteert bij een sprekende afbeelding, je ontdekt een nieuw ritueel, je rust in stilte of leest een column uit het dagelijks leven van de auteurs. Daarnaast is er input voor groepsgesprekken, zodat het boek geschikt is voor persoonlijk gebruik én voor gesprekken met andere vrouwen. Door deze variatie is er altijd wel een vorm die jou aanspreekt.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels