Bijbels Bijbel in Gewone Taal

13 Bijbels
Bijbel in Gewone Taal
Bijbel in Gewone Taal
9789089121387
De paperbackeditie van de Bijbel in Gewone Taal (BGT). De Bijbel in Gewone Taal is een vertaling van de Bijbel in duidelijke taal. Deze vertaling maakt de Bijbel voor iedereen begrijpelijk. Het gebruik van gewone taal brengt de tekst dichtbij. Zo kan iedereen ervaren wat de Bijbel mensen van nu te zeggen heeft. De Bijbel in Gewone Taal is gemaakt door het Nederlands Bijbelgenootschap.
Bijbel in gewone taal voor jou
Bijbel in gewone taal voor jou
9789089122346
De 'Bijbel in Gewone Taal voor jou' is speciaal voor kinderen uit de bovenbouw van de basisschool. Deze Bijbel is aangevuld met extra thema’s en opdrachten en neemt kinderen mee op ontdekkingstocht. Zo komt de Bijbel dichtbij voor kinderen. Deze Bijbel ook extra materiaal om zelf aan de slag te gaan met relevante thema's en bevat o.a. leuke weetjes over populaire Bijbelse namen.Deze uitgave van de BGT is een Bijbel voor kinderen uit de groepen 6, 7 en 8 en is ook bijzonder geschikt als een waardevol afscheidscadeau van groep 8.
Bijbel in Gewone Taal
Bijbel in Gewone Taal
9789089120007
De meest duidelijke bijbel van Nederland. En betrouwbaar, want vertaald vanuit de brontekst. De Bijbel in Gewone Taal (BGT) uit 2014 is een bijbelvertaling in duidelijke taal. Het is een bijbel in de taal die we allemaal kennen en gebruiken. Zo kan iedereen ervaren wat de Bijbel mensen van nu te zeggen heeft.
Jongerenbijbel
Jongerenbijbel
9789089121943
De nieuwe Jongerenbijbel BGT is dé bijbel voor en door tieners. Via panels hebben jongeren zelf meegedacht over de inhoud en het design. Het resultaat? Een echte doebijbel die je helpt om de tekst te lezen en ook te begrijpen, én direct toe te passen in jouw dagelijks leven. Opvallend zijn alle creatieve opdrachten die naast de bijbelteksten staan. Door te tekenen, na te denken, iets te doen of te bidden word je op allerlei manieren uitgedaagd om de tekst dicht bij je eigen leven te brengen. Dit vind je in de Jongerenbijbel BGT: De complete bijbeltekst van de Bijbel in Gewone Taal, dus begrijpelijk voor iedereen. Inleidingen op de Bijbel en de bijbelboeken. Dat zijn allerlei interessante weetjes over de Bijbel, maar ook tips hoe jongeren de Bijbel kunnen lezen en opdrachten waarmee ze gelijk aan de slag kunnen. Opdrachten bij de bijbeltekst. Je kunt bijvoorbeeld tekenen, bidden of gewoon iets doen; op allerlei manieren worden jongeren uitgedaagd om te ontdekken wat de bijbelteksten betekenen voor hun leven. 22 themapagina's over Big Issues. Social media, identiteit, keuzes maken? Allemaal thema's die belangrijk zijn in hun leven. De Jongerenbijbel is een uitgave van het Nederlands Bijbelgenootschap, in samenwerking met Youth for Christ en de Evangelische Omroep. De Bijbel is geschikt voor tieners tot ongeveer 16 jaar. Dit vinden tieners: 'Ik vind dat door de opdrachten de tekst meer gaat leven, zo onthoud ik de informatie ook beter.' Jens (16) 'De opdrachten hebben alles te maken met mijn leven. Ik herken me erin!' Lente (13)
Bijbel in gewone taal
Bijbel in gewone taal
9789089120403
De Bijbel in Gewone Taal is een nieuwe vertaling van de Bijbel vanuit de grondteksten, gemaakt door het Nederlands Bijbelgenootschap (NBG). Voor iedereen die behoefte heeft aan een duidelijke en toegankelijke Bijbel.
Belle Bijbel
Belle Bijbel
9789089121325
Belle Bijbel 1e druk is een boek van Diverse auteurs uitgegeven bij Nederlands Bijbelgenootschap. ISBN 9789089121325 De Belle Bijbel is dé bijbel voor tienermeiden en zal meiden tussen de 11 en 16 jaar helpen te ontdekken wat er voor hen in de Bijbel staat. Deze speciale editie van de Bijbel in Gewone Taal is ontwikkelt in samenwerking met Huis van Belle. De Belle Bijbel staat vol met praktische tips die antwoord geven op de vraag 'Hoe kan ik de Bijbel lezen?' Daarnaast zoomt de Belle Bijbel in op thema's die belangrijk zijn in het leven van meiden.
Bijbel in gewone taal dagboek
Bijbel in gewone taal dagboek
9789089122582
Elke dag een tekst In dit bijbels dagboek vind je voor elke dag een gedeelte uit de Bijbel in Gewone Taal. In een jaar lees je iets uit alle bijbelboeken. Een vraag of een korte gedachte helpen je om nog verder over de bijbeltekst na te denken. Dit dagboek brengt de Bijbel heel dichtbij.
BGT compact zwart
BGT compact zwart
9789089121479
Stijlvolle zwarte en compacte uitgave van de Bijbel in Gewone Taal. Moleskine look.
Bijbel+
Bijbel+
9789089121424
De Bijbel in Gewone Taal ( BGT) plus een handige infogids bij de Bijbel
BGT Compact hout
BGT Compact hout
9789089121622
Mooie stijlvolle uitvoering van de Bijbel in Gewone Taal. Compacte editie, PU omslag met houtnerven in blinddruk.
BGT Compact roze
BGT Compact roze
9789089121486
Prachtige stijlvolle roze editie van de Bijbel in Gewone Taal. Compacte editie met roze omslag met blinddruk en groen kleursnede.
Bijbel in gewone taal
Bijbel in gewone taal
9789089120885
De Bijbel in Gewone Taal als Huwelijksbijbel. De Bijbel in Gewone Taal is er nu ook in een huwelijkseditie, inclusief goudkleurig bedrukte schutbladen met woordenlijst en familieregister. De bijbel is een slag groter en heeft een stijlvol wit omslag met gouden letters. De Bijbel in Gewone Taal is een nieuwe vertaling van de Bijbel vanuit de grondteksten, gemaakt door het Nederlands Bijbelgenootschap (NBG). Het is een duidelijke bijbel voor iedereen. Door de begrijpelijke taal komen bijbelverhalen dichtbij.
Startbijbel
Startbijbel
Dit is de Startbijbel. Voor iedereen die eraan toe is om zelf de Bijbel te lezen. Maak kennis met alle verschillende soorten teksten die in de Bijbel staan. Verhalen over het ontstaan van de aarde, over de stamvaders en over hoe hun familie uitgroeide tot het volk van Israël. Poëtische teksten uit de bijbelboeken Psalmen, Spreuken en Hooglied. En de bijzondere woorden van profeten over de toekomst van het volk Israël. Ontdek de verschillende beschrijvingen over het leven van Jezus en kom meer te weten over de eerste christenen door te lezen in de brieven van de apostelen. In de Startbijbel lees je de Bijbel in Gewone Taal. Daardoor zijn de teksten goed te begrijpen. En de ruim 180 illustraties van Irene Goede maken deze bijbel tot een leesboek waar je helemaal in opgaat.

Bijbels Bijbel in Gewone Taal

Welkom bij onze website! Bent u op zoek naar een Bijbel in Gewone Taal? Dan bent u hier aan het juiste adres! Wij bieden een uitgebreide collectie Bijbels in Gewone Taal, zorgvuldig geselecteerd om aan al uw behoeften te voldoen.

De Bijbel in Gewone Taal is een moderne vertaling van de Bijbel die de oude teksten op een duidelijke en begrijpelijke manier overbrengt. Deze vertaling is speciaal ontworpen voor mensen die de Bijbel willen lezen in heldere en toegankelijke taal, zonder dat de diepgang en rijkdom van de boodschap verloren gaan.

Onze website biedt een ruim assortiment aan Bijbels in Gewone Taal. Of u nu op zoek bent naar een compacte pocketeditie, een studiebijbel met uitgebreide toelichtingen, of een kinderbijbel om uw kinderen kennis te laten maken met de Bijbelverhalen, wij hebben voor elk wat wils.

Naast de standaarduitgaven bieden wij ook Bijbels in Gewone Taal met extra functies, zoals leesplannen, verwijzingen en illustraties. Deze functies maken het lezen en bestuderen van de Bijbel nog eenvoudiger en interessanter. U kunt gemakkelijk de verschillende opties vergelijken en de Bijbel kiezen die het beste bij uw voorkeuren past.

Onze website maakt het winkelen voor een Bijbel in Gewone Taal eenvoudig en plezierig. U kunt de producten filteren op basis van uw specifieke voorkeuren en behoeften. Daarnaast bieden wij gedetailleerde productbeschrijvingen en klantbeoordelingen om u te helpen bij het maken van een weloverwogen keuze.

Bestel vandaag nog uw Bijbel in Gewone Taal op onze website en begin met het ontdekken van de rijke inhoud en boodschap van de Bijbel. Onze snelle en betrouwbare levering zorgt ervoor dat u uw nieuwe Bijbel binnen de kortste keren in handen heeft.

Wacht niet langer en laat de Bijbel in Gewone Taal een bron van inspiratie en wijsheid zijn in uw leven. Bestel nu en ervaar zelf de kracht van deze moderne vertaling!

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels