Nieuw binnen Bijbels

235 Bijbels
Kijkwoordenbijbel
Kijkwoordenbijbel
9789059991613
Eén van de leukste fases voor ouders van jonge kinderen is de fase dat je kinderen gaan leren praten. Dat ze iets gaan zien en kunnen benoemen wat het is. Deze kijkwoordenbijbel verbindt 46 korte bijbelverhalen met dit leerproces. Zo maken kinderen kennis met de bekende verhalen uit het woord van God en leren ze nieuwe woordjes. Een ideale bijbel voor een heerlijk moment samen met je kind of kleinkind.
Liedjesbijbel 1 -   Liedjesbijbel Nr. 1
Liedjesbijbel 1 - Liedjesbijbel Nr. 1
9789055605590
Twaalf jaar lang elke maand een bijbelverhaal én een nieuw lied; dat is de 'Liedjesbijbel'! Met de 'Liedjesbijbel' willen we met woord, lied en beeld de bijbelverhalen meegeven aan een nieuwe generatie. Maandelijks zal er een liedje over een bijbelverhaal uitkomen. Eén keer per jaar verschijnt er een boek met minimaal 12 geïllustreerde bijbelverhalen, bijbehorende liedjes en voorleesfilmpjes. In meer dan 150 maandafleveringen zullen zowel bekende als minder bekende delen uit de Bijbel worden behandeld, wat leidt tot een complete verzameling bijbelverhalen met liedjes! Het boek bevat originele bijbelverhalen, verrassende en toegankelijke liedteksten, moderne en speelse illustraties, extra's voor het onderlinge gesprek binnen gezin, school of kinderclub en een verwijzing naar een online platform met onder andere lied- en voorleesfilmpjes.
NBV21 - Standaardeditie
NBV21 - Standaardeditie
9789089124005
NBV21 is de Bijbel voor de 21e eeuw. Dit is de standaard uitvoering, een stijlvolle editie met linnen rug, titel in koperfolie en het eerste vers uit de Bijbel in het omslag gepreegd. De Bijbel is voor veel mensen het belangrijkste boek dat er is. De Bijbel heeft voor hen diepe betekenis als bron van hoop, troost, inspiratie en verbondenheid. De Bijbel is de bron van de Joodse en christelijke geloofstraditie en heeft bovendien grote en blijvende invloed op onze cultuur. In de Bijbel staan veel bekende verhalen. Verhalen over Adam en Eva, over Abraham en Mozes, over David en Goliat. En natuurlijk over Jezus. Al eeuwenlang lezen mensen deze mooie en bijzondere verhalen, en geven die aan elkaar door. Maar je kunt de verhalen ook zien: veel verhalen uit de Bijbel zijn afgebeeld op schilderijen. De Bijbel is beschikbaar in verschillende vertalingen, de NBV21 combineert al het goede van de Nieuwe Bijbelvertaling met alles wat er nog beter kon. Het resultaat: een vertaling die vertrouwd voelt en als nieuw. Dit is dé bijbel voor de 21e eeuw. Beter, scherper en krachtiger dan de eerste versie uit 2004, mede dankzij reacties van duizenden bijbellezers. De NBV21 brengt je dicht bij de bron. NBV21 standaardeditie Dit is de standaardeditie, een stijlvolle editie met linnen rug. Geschikt voor dagelijks gebruik. De linnen rug zorgt ervoor dat deze editie natuurlijk oogt en dat de bijbel lang mooi blijft, juist als je hem vaak gebruikt. Want de Bijbel is een boek dat je leven lang mee zou mogen gaan. Het bijzondere ontwerp van deze bijbel is meteen goed te zien. De titel is weergegeven in een warm koperfolie. Hierdoor krijgt het ontwerp een luxe en toegankelijke uitstraling. Op de voorkant van de Bijbel staan de eerste verzen van het bijbelboek Genesis, het eerste boek in de Bijbel, en op de achterkant staan verzen uit Openbaring, dat het laatste boek in de Bijbel is. Zo draagt de kaft niet alleen bladzijden, maar ook de inhoud van deze bijbel. Ook het formaat (145 x 220 mm) valt meteen op: deze standaardeditie is groter dan je gewend bent van bijvoorbeeld de NBV uit 2004. Veel bijbellezers hebben dit als wens aan ons meegegeven. De bijbel is wel groter, maar daardoor ook minder dik. Hierdoor ligt hij lekker in de hand.
Bijbel met uitleg hard. zwart 140x198mm
Bijbel met uitleg hard. zwart 140x198mm
9789462782419
De Bijbel met uitleg is een uniek project met het doel lezers vande Bijbel te bewaren bij de vertrouwde Statenvertaling. Vooralonder jongeren wordt nogal eens gezegd dat de Statenvertalingmoeilijk is. Zij, maar ook ouderen, gebruiken daarom soms anderevertalingen. De Statenvertaling is echter een zeer betrouwbarevertaling van de Hebreeuwse en Griekse grondtalen van het Oudeen Nieuwe Testament. Daarom is in de Bijbel met uitleg de onveranderdeBijbeltekst (GBS-versie) in de Statenvertaling opgenomen.Daarnaast biedt de Bijbel met uitleg een schat aan informatie�ver de Bijbeltekst. Om de Bijbelgedeelten heen zijn inleidingen te vindenop de verschillende Bijbelboeken, informatie over de tijd waarin eenBijbelgedeelte tot stand kwam, maar ook landkaartjes, foto's en illustratiesover de plaatsen waarover in de tekst geschreven wordt.De Bijbel met uitleg, met in de band ook opgenomen de berijmingvan de Psalmen (1773) en de formulieren, is uitermate geschiktvoor persoonlijk gebruik, maar ook voor gebruik bij catechese enverenigingswerk en op scholen. De Bijbel met uitleg is verkrijgbaar indiverse uitvoeringen (onder andere met een grotere tekstletter).In de verschillende uitgaven zijn naast de Statenvertaling ook deberijming (1773) van de Psalmen en de formulieren opgenomen.De verschijningsdatum is naar verwachting april/mei 2015.
Bijbel met uitleg, BMU midden formaat, 17 x 24 cm, goudsnede, antiekbruinleer
Bijbel met uitleg, BMU midden formaat, 17 x 24 cm, goudsnede, antiekbruinleer
9789462788763
De onveranderde Bijbeltekst in de Statenvertaling wordt op een beknopte manier uitgelegd door middel van een inleiding en samenvatting per Bijbelboek. Tal van foto’s, illustraties, landkaartjes en tijdschema’s maken de uitleg nog duidelijker. Naast de Statenvertaling is ook de berijming (1773) van de Psalmen en de Formulieren opgenomen. Midden formaat, 17 x 24 cm, goudsnede, antiekbruinleer en cassette
Verwijsbijbel
Verwijsbijbel
De Verwijsbijbel verlaagt de drempel tot het lezen van de hele Bijbel door het Oude en het Nieuwe Testament op een bijzondere manier bij elkaar te brengen, waardoor de samenhang en de eenheid van beide Testamenten versterkt wordt. Dit gebeurt doordat teksten uit het Nieuwe Testament naast teksten uit het Oude Testament worden gezet. Daardoor is de uiteindelijke impact en vervulling van wat in het Oude Testament geopenbaard wordt te zien. Ook worden teksten die geciteerd worden uit het Oude of Nieuwe Testament, in blauw weergegeven. Op dezelfde manier worden teksten uit het Oude Testament weergegeven naast teksten uit het Nieuwe Testament, zodat de lezer de achtergrond en het fundament van de nieuwtestamentische teksten kan zien. In totaal bevat de Bijbel met verwijsteksten 1800 verbindingen tussen de beide testamenten. De Verwijsbijbel helpt bij het opdiepen van inzichten tijdens het dagelijks bijbellezen en bijbelstudie. Een Bijbel die zeer bruikbaar is aan tafel. Inzichten nodigen uit tot persoonlijk gesprek en overdenking. Deze editie is fraai gebonden in een onderscheidend omslag.
Bijbel
Bijbel
Christendom
Religie
9789061731689
De vertrouwde Willibrordvertaling 1995 in een standaarduitvoering met een licht herziene tekst en in een nieuw ontwerp van Geert de Koning. Formaat: 14x21,5 cm
Bijbel (HSV) met Psalmen - hardcover blauw met schelpen
Bijbel (HSV) met Psalmen - hardcover blauw met schelpen
9789065394620
Bijbel in Herziene Statenvertaling met Psalmen. Deze uitgave heeft een hardcover petrol omslag. De bijbel wordt geleverd in koker en is 10x15 cm.
Bijbel (HSV) met psalmen - zwart leer met goudsnee, rits en duimgrepen
Bijbel (HSV) met psalmen - zwart leer met goudsnee, rits en duimgrepen
9789065394811
Bijbel in Herziene Statenvertaling met berijmde psalmen 1773. Deze uitgave heeft een zwart echt leren omslag met goudsnee, rits en duimgrepen. De Bijbel wordt geleverd in bijpassende koker, heeft twee leeslinten en is 12×18 cm. Een waardevolle en duurzame editie.
De Bijbel het boek van Jezus
De Bijbel het boek van Jezus
9789058813725
De Bijbel – het boek van Jezus vertelt Het Verhaal achter alle Bijbelverhalen. Het is prachtig geschreven en geïllustreerd en nodigt kinderen uit om zelf te ontdekken dat Jezus centraal staat – in Gods reddingsverhaal en in hun eigen levensverhaal.
De Levensbron
De Levensbron
9789065394460
Een gedeelte van het meest verkochte en meest vertaalde boek van de hele wereld: de Bijbel. De Levensbron bevat de Psalmen en het Nieuwe Testament in Herziene Statenvertaling. Deze uitgave is bij uitstek geschikt om uit de delen als evangelisatie.
De Bijbel voor jullie
De Bijbel voor jullie
9789065394972
De Bijbel voor jullie is een nauwkeurige navertelling van de bekende en onbekende bijbelse verhalen. In dit boek wordt verteld over het leven van bijna honderd personen uit de echte Bijbel. Mensen uit het Oude Testament die in heel verschillende tijden geleefd hebben, en mensen uit het Nieuwe Testament die allemaal in verbinding staan met Jezus Christus. Eigenlijk staat in ieder verhaal Jezus, Gods Zoon, centraal; alles gaat om Hem. De Bijbel voor jullie is een vervolg op De Bijbel voor jou en is geschikt voor kinderen in de leeftijd vanaf ca. 9 jaar. Een complete kinderbijbel, begrijpelijk en pakkend geschreven. Heel geschikt voor in het basisonderwijs, bij de zondagsschool/kindernevendienst en kinderclubs. Al meer dan 18.000 exemplaren verkocht!
God doet wat Hij belooft
God doet wat Hij belooft
9789033835582
Door de verhalen van onder anderen Adam en Eva, Abraham, Noach, Jozef, Petrus en Paulus doen kinderen kennis op over God én leren ze waarom ze Hem kunnen vertrouwen en hoe ze elke dag op Hem kunnen bouwen. Aan de hand van 25 beloften, bijbelverhalen, bijbelteksten en toepassingen leren kinderen dat God zich ook vandaag altijd aan zijn beloften houdt, ongeacht de situatie waarin ze zich bevinden. Een prachtig full colour gebonden boek. Bij ieder verhaal staan gerelateerde bijbelteksten en een gebed. De kinderen wordt gevraagd zelf ook een belofte aan God te doen. Het boek sluit nauw aan bij 'Onwankelbare hoop' van Max Lucado.
Bijbel (HSV) met Psalmen - hardcover zwart
Bijbel (HSV) met Psalmen - hardcover zwart
9789065394583
Bijbel in Herziene Statenvertaling met berijmde Psalmen 1773. Deze uitgave heeft een hardcover zwart omslag. De Bijbel wordt geleverd in een bijpassende koker en is 10x15 cm. Handzaam om mee te nemen.
Bijbel met Psalmen (ritmisch)
Bijbel met Psalmen (ritmisch)
Christendom
Religie
9789065392527
De psalmen in het handzame microformaat van de Statenvertaling hebben een nieuwe lay-out gekregen. Het zetsel is in dit kleine formaat met de psalmberijming van 1773 en 12 gezangen nog beter leesbaar geworden. Uiteraard blijft de niet-ritmische variant ook leverbaar. Statenvertaling met Psalmen, 12 gezangen en formulieren. Kunstleren zwarte band, goudtitel en kleursnede. Ritmisch.
Luister maar
Luister maar
9789023926948
Het verhaal van God met mensen. Arie van der Veer & Ellen Laninga vertellen het in hun eigen woorden na. En vertellen kunnen ze! Spannend, begrijpelijk, liefdevol, en dicht bij de belevingswereld van jonge kinderen. De schitterende kleurenillustraties van Rike Janssen brengen elk verhaal tot leven. 'Luister maar' is een kinderbijbel voor kinderen vanaf 4 jaar. Het bevat een royale keuze uit zowel bekende als minder bekende verhalen. De unieke vertelstemmen van Arie van der Veer & Ellen Laninga en de prachtige illustraties maken deze Bijbel tot een schat voor de hele familie. Arie van der Veer (1942) is - naast echtgenoot, vader en opa - predikant, schrijver, programmamaker en oud-voorzitter van de Evangelische Omroep. Ellen Laninga-van der Veer (1973) is getrouwd en heeft drie kinderen. Ze is dirigent, schrijver, componist, liedschrijver en directeur van Integraal Kind Centrum (IKC) De Paperclip in Zwolle.
Naardense bijbel
Naardense bijbel
Christendom
Religie
9789490708924
De veelgeprezen Naardense Bijbel nu eindelijk op groot zakformaat (13x18 cm) met het dunste papier. Dit formaat is in zes uitvoeringen beschikbaar. Dit formaat is in zes uitvoeringen beschikbaar. Deze uitvoering heeft een flexibele PU-vivella-omslag. Ze is voorzien van een beschermende koker/foedraal: ideaal om mee te nemen. De in 2014 herziene vertaling is nog dichter bij de grondtekst. De beeldende kracht van het originele Hebreeuws en Grieks komt daardoor nog beter naar voren. En nog preciezer worden eendere woorden of woordstammen in het origineel nu eender vertaald. Net als in de vorige edities is de tegenwoordige tijd de overwegende werkwoordsvorm en wordt de Godsnaam weergegeven door "de ENE". Voorbeeld van letterlijk vertalen: in de Naardense Bijbel "wandelt Henoch met God" ipv "Henoch leefde in nauwe verbondenheid met God" (NBV, Gen. 5,28). De Volkskrant: De Naardense Bijbel is een literaire prestatie van jewelste. Het nodigt uit tot verder lezen én tot nieuwe exegetische avonturen. Bijbelhuis Zevenkerken: Voor wie nog twijfelt: ook de gereviseerde Naardense Bijbel is een goudmijn voor iedereen die echt geïnteresseerd is in de Bijbel, in 'wat er staat'. Nederlands Dagblad: Wie heel dicht bij de grondtalen wil blijven en als taalliefhebber graag verrassingen tegenkomt, biedt deze uitgave veel stof tot overdenking. Het Parool: Zijn taal is geïnspireerd, zijn zinnen leven, hij is eigenzinnig, uitzinnig vaak. Het geheel is niet alleen een wonder, maar vooral grote literatuur.
Bijbel bmu KLEIN blauw
Bijbel bmu KLEIN blauw
9789462781580
De Bijbel met uitleg is een uniek project met het doel lezers vande Bijbel te bewaren bij de vertrouwde Statenvertaling. Vooralonder jongeren wordt nogal eens gezegd dat de Statenvertalingmoeilijk is. Zij, maar ook ouderen, gebruiken daarom soms anderevertalingen. De Statenvertaling is echter een zeer betrouwbarevertaling van de Hebreeuwse en Griekse grondtalen van het Oudeen Nieuwe Testament. Daarom is in de Bijbel met uitleg de onveranderdeBijbeltekst (GBS-versie) in de Statenvertaling opgenomen.Daarnaast biedt de Bijbel met uitleg een schat aan informatie�ver de Bijbeltekst. Om de Bijbelgedeelten heen zijn inleidingen te vinden op de verschillende Bijbelboeken, informatie over de tijd waarin een Bijbelgedeelte tot stand kwam, maar ook landkaartjes, foto's en illustraties over de plaatsen waarover in de tekst geschreven wordt. De Bijbel met uitleg,met in de band ook opgenomen de berijming van de Psalmen (1773) en de formulieren, is uitermate geschikt voor persoonlijk gebruik, maar ook voor gebruik bij catechese en verenigingswerk en op scholen. De Bijbel met uitleg is verkrijgbaar in diverse uitvoeringen (onder andere met een grotere tekstletter). In de verschillende uitgaven zijn naast de Statenvertaling ook de berijming (1773) van de Psalmen en de formulieren opgenomen. De verschijningsdatum is naar verwachting april/mei 2015.
Kom maar bij mij
Kom maar bij mij
Levi en Eva willen Jezus zien maar er staan veel grote mensen om Hem heen. Er is ook een boze meneer die hen telkens wegstuurt. Toch geven Eva en Levi niet op... Gebaseerd op het bijbelverhaal uit Marcus 10:13-16 Met vetgedrukte woordjes om samen te oefenen. Ook verkrijgbaar in deze serie: Veilig in de storm Dank U, lieve God Baby Jezus is geboren Schaapje is zoek
NBV21  -   Bijbel   NBV21 Compact Pastel
NBV21 - Bijbel NBV21 Compact Pastel
9789089124241
Dit is de compacte editie van de NBV21. De NBV21 combineert al het goede van de Nieuwe Bijbelvertaling met alles wat er nog beter kon. Het resultaat: een vertaling die vertrouwd voelt en als nieuw. Dit is dé Bijbel voor de 21e eeuw. Beter, scherper en krachtiger dan de eerste versie uit 2004, mede dankzij reacties van duizenden bijbellezers. De NBV21 brengt je dicht bij de bron. Dit is de compacte editie van de NBV21, voor als je graag een klein formaat bijbel gebruikt. Het kleine formaat, 100 x 150 mm, maakt dat je deze bijbel gemakkelijk meeneemt, naar de kerk of naar bijbelstudie. Deze pastel-variant heeft een zacht uiterlijk en geeft een zacht gevoel. De ton-sur-ton opbouw van de zachte pastelkleuren, het fijne materiaal, gecombineerd met de subtiele schittering van het folie, maakt van deze bijbel een prachtig sieraad.
Bijbel in strip
Bijbel in strip
9789033831058
De succesvolle Bijbel in strip is terug! Jeff Anderson en Mike Maddox hebben de verhalen uit de Bijbel meesterlijk weergegeven. Met respect voor de bijbelse geschiedenis en een subtiel gevoel voor humor komen de eeuwenoude verhalen tot leven voor jongeren van nu. Leuk voor mensen die misschien niet direct zelf de Bijbel lezen, maar wel geïnteresseerd zijn in de verhalen. De Bijbel in strip laat de verhalen uit het Oude en Nieuwe Testament zien als een lopende geschiedenis. De professionele uitstraling van de tekeningen en de eigentijdse vertaling maken dit product tot een succes. Zeer goed te gebruiken in kinder- en jeugdwerk, op basisscholen en natuurlijk in het gezin. Aanrader als afscheidsgeschenk voor basisscholen.
Mijn meeneembijbel
Mijn meeneembijbel
Christendom
9789026627064
‘Mijn meeneembijbel’ van Michael Berghof met illustraties van Gill Guile is een draagbare kartonnen kinderbijbel met bijbelverhalen voor de allerkleinsten. In dit boek worden de twintig bekendste bijbelverhalen uit het Oude en Nieuwe Testament op een eenvoudige manier verteld. De mooie, kleurrijke illustraties maken de bijbel aantrekkelijk voor jonge kinderen. Door de stevige uitvoering en het handvat is die geschikt voor peuter- en kleuterhandjes. ‘M?n meeneemb?bel’ is een mooie kinderbijbel om de kleintjes mee te nemen op hun weg met God.
NBV21 - Huisbijbel
NBV21 - Huisbijbel
9789089124036
Dit is de huisbijbel in de NBV21, een stijlvolle editie met linnen rug. Geschikt voor dagelijks gebruik. Deze huisbijbel heeft een grotere letter dan de standaardeditie. De NBV21 combineert al het goede van de Nieuwe Bijbelvertaling met alles wat er nog beter kon. Het resultaat: een vertaling die vertrouwd voelt en als nieuw. Dit is dé bijbel voor de 21e eeuw. Beter, scherper en krachtiger dan de eerste versie uit 2004, mede dankzij reacties van duizenden bijbellezers. De NBV21 brengt je dicht bij de bron. NBV21 huisbijbel Dit is de huisbijbel in de NBV21, een stijlvolle editie met linnen rug. Geschikt voor dagelijks gebruik. Deze huisbijbel heeft een grotere letter dan de standaardeditie. Dit zorgt voor een prettige leeservaring bij dagelijks gebruik. De donkergrijze linnen rug zorgt ervoor dat deze editie natuurlijk oogt en dat de bijbel lang mooi blijft, juist als je hem vaak gebruikt. Want de Bijbel is een boek dat je leven lang mee zou mogen gaan. Het bijzondere ontwerp van deze bijbel is meteen goed te zien. De titel is weergegeven in zilverfolie. Hierdoor krijgt het ontwerp een luxe en toegankelijke uitstraling. Op de voorkant van de Bijbel staan de eerste verzen van het bijbelboek Genesis, het eerste boek in de Bijbel, en op de achterkant staan verzen uit Openbaring, dat het laatste boek in de Bijbel is. Zo draagt de kaft niet alleen bladzijden, maar ook de inhoud van deze bijbel. Het formaat van deze huisbijbel, 145 x 220, is hetzelfde als het formaat van de standaardeditie van de Nieuwe Bijbelvertaling 2021. De bijbel is wel groter dan je gewend bent van bijvoorbeeld de standaardeditie van de NBV uit 2004. Veel bijbellezers hebben dit als wens aan ons meegegeven. Het verschil tussen de standaardeditie en de huisbijbel zit hem in de lettergrootte: de huisbijbel heeft een grotere letter. Hierdoor is deze editie erg geschikt om dagelijks uit (voor) te lezen.

Nieuw binnen Bijbels

Welkom bij onze christelijke online winkel, waar we een uitgebreid assortiment Bijbels aanbieden. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe Bijbel, dagelijkse broodkruimels of Gods Woord in het algemeen, wij hebben wat je nodig hebt.

Als gelovigen begrijpen we het belang van de Bijbel in ons dagelijks leven. Het is niet alleen een boek, maar het is Gods Woord dat ons inspireert, begeleidt en troost biedt. Daarom streven we ernaar om een breed scala aan Bijbels aan te bieden die aan de behoeften van elke gelovige voldoen.

Onze nieuw binnen gekomen collectie Bijbels is speciaal samengesteld om aan de groeiende vraag te voldoen. Of je nu op zoek bent naar een studiebijbel, een kinderbijbel, een huwelijksbijbel of een compacte Bijbel voor onderweg, we hebben verschillende uitvoeringen en vertalingen om uit te kiezen. We zijn er trots op dat we Bijbels van hoge kwaliteit kunnen aanbieden die zowel betrouwbaar als duurzaam zijn.

Naast Bijbels bieden we ook dagelijkse kruimels aan. Deze teksten zijn speciaal geselecteerd om je dagelijks te bemoedigen en te inspireren. Of je nu behoefte hebt aan een moment van reflectie, een bijbelvers om te delen met anderen, of gewoon een herinnering aan Gods liefde, onze dagelijkse teksten zijn een geweldige bron van spirituele voeding.

Onze christelijke winkel is de perfecte plek om te winkelen voor al je behoeften op het gebied van Bijbels en andere christelijke boeken. We hebben een toegewijd team van medewerkers die je graag helpen bij het vinden van het juiste boek of de juiste Bijbel die past bij jouw persoonlijke behoeften.

We zorgen ervoor dat je bestelling snel en zorgvuldig wordt verwerkt, zodat je snel kunt genieten van je nieuwe Bijbel.

Bij ons vind je niet alleen boeken, maar ook een gemeenschap van gelovigen die elkaar inspireren en ondersteunen op hun geloofsreis. We hopen je te helpen groeien in je relatie met God door middel van Zijn Woord.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels