Dagboek
Elke dag rekenen op God
Hardcover
384 pagina's
Nederlands
2022
9789033802799
Elke dag rekenen op God

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Of je nu bezorgd bent over vandaag, voor een nieuwe uitdaging staat of angst hebt voor de toekomst, ontdek in dit dagboek van Max Lucado hoe Gods beloften van trouw, kracht en troost je op de weg van rust en vrede kunnen brengen. Wat er ook gebeurt in deze steeds veranderende wereld, God nodigt ons uit om op Hem te rekenen, want Hij verandert nooit. Zijn trouw is eeuwig. Dit dagboek met 365 korte, inspirerende dagteksten en bijbelcitaten is een perfect cadeau voor iedereen die bemoediging zoekt in moeilijke tijden of God beter wil leren kennen.

ISBN
9789033802799
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
384 pagina's
Gewicht
533 g
Afmetingen
19,7 cm × 13,8 cm × 3,3 cm

Meer zoals dit

Gods liefde elke dag
Gods liefde elke dag
Ze zijn opbouwend en bemoedigend, praktisch en relevant - geen wonder dat Max Lucado's overdenkingen zo geliefd zijn. In dit 365-dagen-dagboek vind je bijbeloverdenkingen en gebeden die je elke dag aanmoedigen om te leven uit Gods liefde. In een prachtige gebonden uitgave met praktisch leeslint. Max Lucado is voorganger in Oak Hills Church in Texas (Amerika). Hij is getrouwd en heeft drie dochters. Lucado heeft 75 boeken op zijn naam staan, waaronder vele bestsellers in diverse landen. In Nederland is Max Lucado vooral bekend om zijn waardevolle boodschap in het prentenboek 'Niemand is zoals jij'.
Houd vol
Houd vol
Het leven is soms vol angst, zorgen en twijfels. Dat herken je wellicht, want bijna niemand ontkomt eraan. Maar hoe houd je het leven vol als je ermee te maken krijgt? Waar vind je de kracht en moed daarvoor? In de Bijbel! Want daarin staan talloze zekerheden die je kunnen helpen als je bang bent, je zorgen maakt en twijfelt. Beloften die je vertrouwen, moed en kracht geven. In dit dagboek zijn honderd bijbelteksten uitgewerkt in bemoedigende overdenkingen, beelden en quotes, die je eraan herinneren en doen ontdekken: God is groter dan je angst, zorgen en twijfels, en Hij is met je en wil je helpen. Houd vol!
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God. Dagboek voor jongens. Een eigentijds 365 dagendagboek bij de Bijbel voor jongens vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelend stukje tekst over thema's waar jongens dagelijks mee te maken hebben. Zo gaat het onder meer over vriendschap, pesten, keuzes maken, trouw, boosheid en vergeving. Dit bijbels dagboek moedigt jongens aan iedere dag tijd te nemen voor God en leert hun wat het betekent om God te volgen. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag in een stoere kleur en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
In de palm van Gods hand
In de palm van Gods hand
Gods Liefde
9789033802621
Het grote nieuws van de Bijbel is niet dat jij van God houdt, maar dat Hij van jou houdt; niet dat jij God kunt kennen, maar dat Hij jou al kent! Hij heeft jouw naam in de palm van zijn hand gegrift. Weinig bijbelboeken zijn zo geliefd als de psalmen. Ze spreken van verwondering, hoop, troost, blijdschap en kracht; ze bieden woorden voor moeilijke en mooie dagen. Max Lucado schreef korte overdenkingen bij deze prachtige bijbelteksten. Een mooi vormgegeven cadeauboek voor elke gelegenheid.
Samen leven uit genade
Samen leven uit genade
Geloofsopbouw
9789033802348
'Samen leven uit genade' is een praktisch gezinsdagboek van Max Lucado voor ouder en kind samen. Elk van de honderd dagboekteksten biedt een tekst voor ouders en een tekst voor kinderen over hetzelfde onderwerp. Zo kunnen ze elk hun eigen tekst lezen en er daarna samen over praten en bidden. Ook worden bij elk onderwerp vragen gesteld om verder over na te denken en te bespreken. De teksten in dit gezinsdagboek vormen een selectie uit eerdere dagboeken van Lucado. De teksten voor ouders komen uit 'Leven uit genade' en die voor kinderen uit 'Elke dag een nieuw begin', maar nu dus in deze unieke combinatie, waar talloze lezers al vaak om hebben gevraagd. Op deze manier kan je als volwassene samen met kinderen tussen ca. 8-11 jaar gebruikmaken van dit dagboek. Ga samen tijdens het avondeten of voor het slapengaan aan de slag met leven uit genade!
One god one plan one life
One god one plan one life
9789033800771
Eindelijk een dagboek voor jongeren vanaf 15 jaar van Max Lucado! Pakkende stukjes, korte zinnen en een heldere boodschap. Wat Lucado doet voor volwassenen en kinderen, kan hij ook voor jongeren. Het leven voor jongeren is lang niet altijd makkelijk. Lucado wil hen aansporen om leiding, troost en bemoediging voor hun leven te zoeken in de Bijbel. Dat doet hij op aansprekende, laagdrempelige wijze met overdenkingen over vertrouwen, gehoorzaamheid maar ook wijsheid, pesten, alcohol en zelfbeeld. Elke dag is hetzelfde opgebouwd; een bijbeltekst, een korte inspirerende overdenking die de nadruk legt op vertrouwen en de plannen die God voor de lezer heeft. Met handig leeslint. One God One Plan One Life helpt tieners bij het omgaan met de verleidingen, stress en keuzes die horen bij hun levensfase door te focussen op een van de basisdingen in het leven: hun relatie met God. Aantrekkelijk uitgevoerd met binnenwerk in 2 kleuren, leeslint en hardcover in handzaam formaat.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels