Kracht

9 Kruimels
Poster - 1 Petrus 5:10 - God Zal U Sterk en Krachtig Maken
Poster - 1 Petrus 5:10 - God Zal U Sterk en Krachtig Maken
Christelijke poster aan de hand van 1 Petrus 5:10 "God Zal U Sterk en Krachtig Maken." gedrukt op duurzaam en stevig 350 grams papier met een matte look. Het papierformaat van de poster is A4 (29,7 cm × 21 cm × 0,1 cm). De poster wordt plat verzonden in een op maat gemaakte verpakking die extra bescherming geeft. Als de poster toch beschadigd raakt tijdens de verzending sturen wij kosteloos een nieuwe naar je op. Op de achterkant van de poster staat het logo van DagelijkseBroodkruimels en een kleine streepjescode. De achterkant is verder volledig blanco. Tip: Het papier van de poster is stevig genoeg om deze zonder hulpmiddel tegen een wand of ander voorwerp te laten staan. De poster wordt dan ook los geleverd, dus zonder eventueel afgebeelde klemborden en hangers. Toch iets leuks kopen om kaarten mee neer te zetten of op te hangen? Bekijk dan onze [klemborden](/producten/klemborden) en [posterhouders](/producten/hangers-en-houders).
Maak van je imperfectie je kracht
Maak van je imperfectie je kracht
Onzekerheid
Kracht
9789464250251
'Jij bent GE-HAN-DI-CAPT.' Deze woorden werden tegen Evelyn gezegd toen ze vier jaar oud was. Er werd een deur geopend en ze werd gedwongen om er doorheen te stappen. Een andere wereld in. Een onveilige, eenzame wereld. Een wereld waarin zij niet wilde zijn. In 'Maak van je imperfectie je kracht' beschrijft Evelyn Koelewijn haar indrukwekkende levensverhaal waarin zij zich altijd minder voelde dan een ander en niets liever wilde dan 'normaal' zijn. Totdat zij de kracht van haar imperfecties ontdekte. Evelyn legt uit hoe je in vijf stappen van je imperfectie je kracht kunt maken. Je zult ontdekken hoe God ook juist jouw imperfecties en gebrokenheid wil gebruiken in jouw leven. Je hoeft jezelf niet te bewijzen. Je mag stoppen met streven. Jij bent geliefd, precies zoals je bent!
Hebreeën
Hebreeën
Hebreeën
Kracht
Hoop
9789083230245
Michael Eaton neemt ons vers voor vers mee door het Bijbelboek Hebreeën. Zijn uitleg is bedoeld voor predikanten, studenten, Bijbelgroepen en elke geïnteresseerde Bijbellezer. We leven in verwarrende tijden, waarin alle zekerheden op losse schroeven staan. Hoe zal onze toekomst eruitzien? In de Brief aan de Hebreeën (en aan ons!) lezen we over een anker dat niet afhankelijk is van de golven van de tijd, omdat het vastligt in de hemel. We moeten verbonden blijven met de hemel, om niet te wankelen bij alles wat er op ons af komt ... zodat alleen blijft wat onwankelbaar is. Hebreeën richt onze aandacht op de hemel. Daar is Jezus, die met Zijn bloed voor ons instaat en voor ons bidt. We worden aangemoedigd om te volharden in het geloof, want er ligt een beloning voor ons klaar. Die hoop is onze kracht. De Brief aan de Hebreeën is niet gemakkelijk te doorgronden. Maar wordt hij ontsloten, dan ontdekken we een boek waarmee we de toekomst in kunnen. Michael Eaton neemt ons vers voor vers mee door dit Bijbelboek. Hij heeft daarvoor de 13 hoofdstukken van de Brief opgedeeld in 80 korte studies. Zijn uitleg is bedoeld voor predikanten, studenten, Bijbelgroepen en elke geïnteresseerde Bijbellezer. Verwerkingsvragen bij alle 80 studies zijn gratis verkrijgbaar via de webshop van The Grace Factory.
Elke dag rekenen op God
Elke dag rekenen op God
Of je nu bezorgd bent over vandaag, voor een nieuwe uitdaging staat of angst hebt voor de toekomst, ontdek in dit dagboek van Max Lucado hoe Gods beloften van trouw, kracht en troost je op de weg van rust en vrede kunnen brengen. Wat er ook gebeurt in deze steeds veranderende wereld, God nodigt ons uit om op Hem te rekenen, want Hij verandert nooit. Zijn trouw is eeuwig. Dit dagboek met 365 korte, inspirerende dagteksten en bijbelcitaten is een perfect cadeau voor iedereen die bemoediging zoekt in moeilijke tijden of God beter wil leren kennen.
Je bent niet alleen
Je bent niet alleen
Je bent sterker dan je denkt, omdat God dichterbij is dan je denkt. In dit bemoedigende boek laat Max Lucado zien dat de levende, liefdevolle God die wonderen doet, jou niet alleen laat. Als je geconfronteerd wordt met verdriet, pijn, eenzaamheid of angst, aarzelt Hij geen moment om je troost en kracht te geven. God is nabij, ook in tijden van moeite en eenzaamheid. Centraal in Je bent niet alleen staan de wonderen die in het evangelie van Johannes worden beschreven. De wonderen laten niet alleen Gods macht zien, maar zeggen ook: 'Ik ben er en Ik zorg voor je.'
Wat ik houden wil
Wat ik houden wil
In Wat ik houden wil neemt de bijna dertiger Anne Marije je mee in haar zoektocht. Minder controle en meer zichzelf worden is haar missie. Ze heeft het voor het oog prima voor elkaar: afgestudeerd als theoloog, influencer via Instagram voor ruim 25000 volgers, getrouwd en mama van een lieve dochter. Maar achter de perfecte plaatjes worstelt ze met burn-outs en depressies. Totdat ze de diagnose autisme krijgt en steeds meer gaat ontdekken dat ze juist als zichzelf mooi is. Dat in kwetsbaarheid kracht te vinden is, ook al doet het soms pijn en moet je spullen en mensen laten gaan, die niet langer meer passen bij wie jij bent. Lees mee, over haar zoektocht naar authenticiteit en hoe minimalisme hierbij kan helpen.
Nader tot U
Nader tot U
Gebed en meditatie vormden de kracht van de puriteinen. Echte spiritualiteit en oprecht geloof werden voor hen gekenmerkt door voortdurend innerlijk gebed. Een biddende geest beschouwden ze als de beste vorm van gebed. Gebeden worden echter ook uitgesproken en soms opgeschreven. Deze gebeden en meditaties uit de puriteinse traditie vormen een bezielend geheel, een schat van ware vroomheid. Onze eigen gebeden zijn vaak eentonig, ongestructureerd en niet zo concreet. Een van de redenen daarvan is dat we ons gebed nauwelijks voorbereiden. Hierbij mogen we ons echter laten helpen door geloofsgenoten die met zorgvuldig doordachte, diep bijbelse gebeden tot God naderden. Dit boek wil ons niet zomaar woorden op de lippen leggen, maar de christen opwekken tot een vertrouwelijke omgang met onze God. Mag het dienen om het vuur van ons gebedsleven aan te wakkeren.
Bergbeklimmers
Bergbeklimmers
Afgelopen week mocht ik voor de vierde keer vader worden. Deze keer van een zoon met de naam Aron (wat betekent: bergbeklimmer en berg van kracht). Eigenlijk wilde ik helemaal geen vierde meer. De vorige bevallingen waren erg spannend geweest, zelfs bijna
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels