Boek
God zal je helpen
Paperback
192 pagina's
Nederlands
2021
9789033802591
God zal je helpen

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.

ISBN
9789033802591
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
192 pagina's
Gewicht
280 g
Afmetingen
21 cm × 13,9 cm × 1,9 cm

Meer zoals dit

Als leven rouw is
Als leven rouw is
Dit boek is geschreven voor mensen die te maken hebben met verlies en verdriet. Wat is rouw eigenlijk? Wat komt er op je af? Waarom willen mensen zo graag jouw verdriet verzachten? Rouw doet pijn en kost veel energie. Dat is niet raar, dat is wat het is. Naast algemene inzichten over rouw geeft Marco van der Straten ook hoopvolle handreikingen vanuit christelijk perspectief. Een mooi vormgegeven (cadeau)boek dat inzicht en troost biedt.
Dit is jouw moment
Dit is jouw moment
Sta je voor een uitdaging in je leven of zit je in een situatie die uitzichtloos lijkt? Laat het verhaal van Ester je dan hoop geven: er komt verlossing! Koningin Ester verborg haar Joodse identiteit. Voor iedereen was ze puur Perzisch. Maar toen nam de koning een besluit dat Esters volk zou vernietigen. Ze moest moeilijke keuzes maken. Zou ze zwijgen of zou ze spreken? Zou ze naar de koning gaan of niet? Ester had kunnen weigeren. Ze had versteend van angst kunnen blijven staan. Maar ze sprak. Ze ging. En God gebruikte haar om een volk te redden. Het is niet overdreven om te zeggen dat Esters moed de loop van de geschiedenis heeft veranderd. Het is ook niet overdreven om te zeggen dat God hetzelfde met jou kan doen. De bemoedigende boodschap in dit boek helpt je om uitdagingen aan te gaan en om je plek en verantwoordelijkheid in deze wereld te vinden.
Je bent niet alleen
Je bent niet alleen
Je bent sterker dan je denkt, omdat God dichterbij is dan je denkt. In dit bemoedigende boek laat Max Lucado zien dat de levende, liefdevolle God die wonderen doet, jou niet alleen laat. Als je geconfronteerd wordt met verdriet, pijn, eenzaamheid of angst, aarzelt Hij geen moment om je troost en kracht te geven. God is nabij, ook in tijden van moeite en eenzaamheid. Centraal in Je bent niet alleen staan de wonderen die in het evangelie van Johannes worden beschreven. De wonderen laten niet alleen Gods macht zien, maar zeggen ook: 'Ik ben er en Ik zorg voor je.'
Elke dag rekenen op God
Elke dag rekenen op God
Of je nu bezorgd bent over vandaag, voor een nieuwe uitdaging staat of angst hebt voor de toekomst, ontdek in dit dagboek van Max Lucado hoe Gods beloften van trouw, kracht en troost je op de weg van rust en vrede kunnen brengen. Wat er ook gebeurt in deze steeds veranderende wereld, God nodigt ons uit om op Hem te rekenen, want Hij verandert nooit. Zijn trouw is eeuwig. Dit dagboek met 365 korte, inspirerende dagteksten en bijbelcitaten is een perfect cadeau voor iedereen die bemoediging zoekt in moeilijke tijden of God beter wil leren kennen.
God Liefhebben Met Heel Je Verstand
God Liefhebben Met Heel Je Verstand
Voel jij je gefrustreerd, maak je je zorgen of worstel je met depressieve gevoelens? Ben je onzeker over wat je in bepaalde omstandigheden zou moeten doen? Vraag je je af of God werkelijk alles onder controle heeft? Waar je je ook bevindt en wat je omstandigheden ook zijn, God weet ervan en Hij is bij je. Hoe beter je Hem leert kennen, hoe meer hoop, bemoediging en vrede je zult ervaren. Ga mee op reis met Elizabeth George als ze zes leerzame Bijbelverzen onderzoekt die je zullen helpen… Gods doel voor je leven te ontdekken… en je daarnaar uit te strekken; de Heere in alles te vertrouwen… ook in dingen die je niet begrijpt; te denken aan wat waar en echt is… over God en over je leven; één dag tegelijk te leven… zonder angst of bezorgdheid; je weg te vinden in de doolhof van het leven… en daarin succesvol te zijn. Door het aanreiken van Bijbelse wijsheden en persoonlijke ervaring, helpt Elizabeth je om te gaan met het dagelijks leven, met situaties die moeilijk te begrijpen zijn en met lastige emoties. Ze nodigt je uit tot God te naderen en je te realiseren hoe groot Zijn liefde en genade zijn, ook in jouw leven! Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van een aantal bestsellers, w.o. Een vrouw naar Gods hart. Samen met haar man Jim schrijft ze christelijke boeken voor het hele gezin. Wereldwijd zijn van dit echtpaar ruim 12 miljoen boeken verkocht. Elizabeth is een veel gevraagd spreekster op christelijke vrouwenbijeenkomsten. Jim en Elizabeth hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Troost
Troost
Dit boekje is speciaal gemaakt voor iedereen die teleurgesteld is of pijn lijdt. Er is een Trooster die vastbesloten is om naast je te blijven staan in je moeite en verdriet. Dit boekje is speciaal gemaakt voor iedereen die teleurgesteld is of pijn lijdt. Soms worstelen we met boosheid en verdriet. Lopen we met vragen rond waarop geen antwoorden mogelijk lijken. Maar we kunnen wel onze moeite onder ogen zien en bemoedigende woorden toelaten. Om te beginnen kunnen we troost toelaten. Iemand die je bemoedigt en vastbesloten is om naast je te blijven staan. Iemand die met je meeleeft. In dit boekje vind je woorden die je zullen bemoedigen. En ook 31 Bijbelmeditaties over het lijden van Jezus en van Job. Willem de Vink is spreker, schrijver en illustrator. Dit boekje is de neerslag van de steun die hij vond bij God in momenten van teleurstelling, verdriet en pijn en de processen die daarop volgden. Met 31 meditaties.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels