Boek
Hot news
Paperback
184 pagina's
Nederlands
2022
9789033835759
Hot news

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Weinig kinderen pakken uit zichzelf de Bijbel. Er zijn wel leukere dingen te bedenken als je tussen de 9 en de 13 jaar bent. Toch wil je dat jouw kind de Bijbel leert kennen, en zelf gaat lezen. Dat hij of zij gaat zien wie God is, wie Jezus is. Dat je kind een persoonlijke band met Jezus krijgt. Corien Oranje brengt de Bijbel in 149 overdenkingen heel dicht bij het leven van je kind. Met inleidingen die aansluiten bij de belevingswereld van kinderen van nu, interessante weetjes, hilarische voorbeelden, quizzen, nadenkvragen, korte gebeden.

ISBN
9789033835759
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
8
Aantal pagina's
184 pagina's
Gewicht
293 g
Afmetingen
20,2 cm × 14,2 cm × 1,5 cm

Meer zoals dit

Dwars door het dak!
Dwars door het dak!
9789033834264
- Hoe zou jij het vinden om een weekje op stap te gaan met Bear Grylls? - Wat voor superkracht zou jij willen hebben? - Hoe lang kun jij je adem inhouden? In dit bijbelse dagboek ga je vier maanden lang met Marcus op avontuur. Elke dag lees je een klein stukje uit het evangelie dat hij geschreven heeft. Aan de hand van vragen, weetjes, filmpjes en quizjes ga je op onderzoek uit in je eigen leven, maar ook in de Bijbel. Je ontdekt meer over Jezus en wat hem zo bijzonder maakt. Een ontdekkingsreis om nooit te vergeten! Geschikt om samen aan tafel te lezen en over door te praten, of om in je eentje te lezen voor het naar bed gaan.
Mijn preek van de week
Mijn preek van de week
Schrijven
9789033834189
Verveel jij je wel eens tijdens de kerkdienst? Blijf wakker en actief met jouw eigen preek van de week-boek. Vul in wie de preek houdt, welke zin je wilt onthouden en geef de preek een cijfer. Maak een tekening, schrijf een miniverhaaltje of streep woorden door op je bingokaart. De kerkdienst wordt er een stuk leuker door!
Yeaaah! Brugklaspower
Yeaaah! Brugklaspower
Pesten
9789033835742
Zit jij in groep 8 en wil je alles weten over De Brugklas? Of zit je al in de brugklas en kun je wel wat Overlevingstips gebruiken? Dan is dit hét boek dat je nodig hebt! Met: - Do's en Don'ts - Leuke afscheidsliedjes en raps - Ervaringen van (ex-)brugklassers - Wat verandert er in je brein? - Brugklasquiz - Bijbelrooster - informatie over o.a. cyberpesten en sexting En heel veel leuke cartoons van Willeke Brouwer!
Geliefd en gedoopt
Geliefd en gedoopt
Dopen
9789033835711
De doop van je zoon of dochter is iets om te vieren. Wat een rijkdom als je mag weten dat God jouw kind als het zijne beschouwt.De tekeningen en teksten in dit boekje drukken Gods koesterende en beschermende liefde op een prachtige manier uit. Een heerlijk boekje om samen met je kind door te bladeren, en om uit voor te lezen. Met versjes en teksten waarmee je je kind Gods zegen kunt meegeven. Corien Oranje is schrijver en theoloog. Ze heeft tientallen kinderboeken op haar naam staan. De trendy zwart-witillustraties zijn van Marieke ten Berge. Samen met Corien maakte ze ook Geliefd en opgedragen (ISBN 9789033835728) en het kijk- en ontdekboek Neushoorn en narwal (ISBN 9789085433750).
God is altijd bij mij
God is altijd bij mij
Psalm 139:5
9789033835919
Dit dagboekje (150 dagen) is voor kinderen van ongeveer 6-8 jaar. Vanuit het gewone alledaagse leven is er elke keer een inkijkje naar een bijbelgedeelte of een geloofsthema. Bij elke dag staat een vraag waardoor ouders of andere opvoeders een gesprekje kunnen aangaan met het kind. Heel geschikt om elke avond uit voor te lezen of te gebruiken aan tafel. De opzet van dit dagboekje is uniek: het gaat niet uit van de voor veel kinderen bekende bijbelverhalen, maar is juist geschreven vanuit vragen van kinderen en geloofsthema’s.
Sterren en stippen
Sterren en stippen
Zelfbeeld
9789033833366
Sterren en stippen. Alle verhalen over Wout en de Nerflanders. Al ruim 10 jaar staat Niemand is zoals jij in de top 10-lijsten van de christelijke boekhandel. De aansprekende parabel over zelfbeeld en eigenwaarde heeft al vele harten geraakt. Ook de andere prentenboeken van Max Lucado waren succesvol, maar helaas zijn ze niet allemaal meer los verkrijgbaar in de boekhandel. Juist daarom is er nu deze prachtige bundel met alle verhalen over Wout en de Nerflanders. Zorgvuldig uitgevoerd met stofomslag en goudfolie en inclusief de sfeervolle illustraties uit de geliefde prentenboeken, waardoor het een geschenk wordt voor iedereen. Deze Nerflanders-omnibus bevat de volgende verhalen: - Niemand is zoals jij - Je hoort bij mij - Had ik maar een groene neus - Een fantastisch geschenk - De beste - Speciaal voor jou Bij het bekende en geliefde verhaal van 'Niemand is zoals jij' is een vertel-voorstelling ontwikkeld. Meer informatie: www.niemandiszoalsjij.nl
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels