Boek
Onwankelbaar in Hem
Paperback
224 pagina's
Nederlands
2023
9789033803321
Onwankelbaar in Hem

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Je gebeden zullen de wereld om je heen raken terwijl je geloof onwankelbaar zal blijven. In dit boek laten Sally Burke en Cyndie Claypool de Neve zien hoe je een krachtig gebedsleven kunt opbouwen. Ontdek de vier stappen van gebed, waarmee je vol vertrouwen voor jezelf en je dierbaren kunt bidden. Als je bidt tot God, mag je zonder twijfel het schijnbaar onmogelijke vragen. Je zult zien hoe een dagelijkse gebedspraktijk jouzelf en de wereld om je heen verandert. Lees ook de verhalen van vrouwen die in de meest moeilijke omstandigheden hebben ervaren dat hun gebed werd verhoord. Dit is een uitgave in samenwerking met Moeders in Gebed Nederland en België (onderdeel van Moms in Prayer International), een interkerkelijk gebedsnetwerk in Nederland en België van moeders, grootmoeders en andere vrouwen die een hart hebben voor kinderen en scholen.

ISBN
9789033803321
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
224 pagina's
Gewicht
306 g
Afmetingen
21,6 cm × 13,9 cm × 1,9 cm

Meer zoals dit

Een moeder naar Gods hart
Een moeder naar Gods hart
Stille tijd
Bidden
9789077669617
God heeft jou, als moeder, vereerd met een geweldige roeping. Mogelijkheden te over om je qezin zo lief te hebben, te bemoedigen en te dienen als niemand anders dat kan. Maar er wordt wel enorm veel van een moeder gevraagd. Waar moet je naartoe om verfrist en opgeladen te worden, zodat je al je beziqheden weer aankunt? Het antwoord naar God en Zijn Woord. En dit dagboekje wil je daarbij helpen; het biedt je _ hulp om je te richten op prioriteiten en je leven eenvoudiger te maken; _ beloften van God voor alles wat je nodig hebt, zoals kracht, rust en vrede; _ inspiratie om het geloof van je kinderen te voeden; _ wijsheid voor de vele uitdagingen van het ouderschap. Met Gods hulp en leiding kun je de moeder zijn die je kinderen nodig hebben! Elizabeth George is de auteur van een aantal bestsellers, waaronder Een vrouw naar Gods hart. Ze is ook een veel qevraaqd spreekster op christelijke vrouwen bijeenkomsten. Elisabeth en haar man Jim hebben kinderen en kleinkinderen, en ze zijn al meer dan dertig jaar actief in christelijk werk.
Kracht van een biddende vrouw, De
Kracht van een biddende vrouw, De
Een praktisch en helpend boek over hoe jij als echtgenote voor je man kunt bidden. Je huwelijk wordt echt niet beter door erover te piekeren. Maar als je ervoor bidt, verandert er wat! Een gelukkig huwelijk lijkt veel mensen een onmogelijkheid. En toch kan het. God doet graag het onmogelijke als je Hem erom vraagt! Stormie Omartian vertelt hoe God haar moeilijke huwelijk sterker maakte, sinds zij voor haar man begon te bidden. En ze bad heel gericht. Bijvoorbeeld voor: _ zijn geestelijk leven _ zijn emoties _ zijn rol als echtgenoot en vader _ zijn gezondheid _ zijn omgang met geld _ zijn werk Iedere vrouw die naar een intiemere relatie met haar man verlangt, zal gesterkt worden door deze frisse kijk op de kracht van het gebed. Door levensechte voorbeelden, modelgebeden en toepasselijke bijbelteksten laat de schrijfster zien dat vrouwen kunnen rusten in Gods bemoedigende en zekere beloften voor hun huwelijk. Stormie Omartian schreef onder andere ook de boeken De kracht van een biddende man en het Gebedenboek voor echtparen. Ze is al meer dan veertig jaar getrouwd met Michael Omartian.
Ik bid de Psalmen
Ik bid de Psalmen
Gebed
Bidden
9789033835766
Een kindergebed voor elke dag en elke situatie, geïnspireerd door de veelzijdigheid van de Psalmen. Bij elke Psalm uit de Bijbel is er een vraag om te bespreken, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed dat past bij de leefwereld van het kind. De Psalmen helpen kinderen om veelzijdig te leren bidden. God bedanken, je blijdschap uiten, vertellen dat je je eenzaam voelt, vragen om hulp, het verdriet van de wereld benoemen... al die aspecten vind je in de Psalmen en in dit gebedendagboek. Een waardevol hulpmiddel voor een afwisselende en intieme communicatie tussen kinderen en God. Voor kinderen van ongeveer 8-12 jaar.
Tien vrouwen uit de Bijbel
Tien vrouwen uit de Bijbel
Bijbelstudie
9789492831538
Tien vrouwen uit het Oude en Nieuwe Testament – elk speelde een belangrijke rol in Gods plan met de wereld. In de verhalen van deze vrouwen ontdekken we dat er een God is die ons kent en van ons houdt. Hij spreekt tot ons door de Bijbel, vormt levens, redt harten, geneest ziekten, brengt leven. Hij roept en gebruikt iedereen die Hem volgt en in Hem gelooft. Voor elk van de tien vrouwen bevat dit boek: _ Vijf dagelijkse diepgravende bijbelstudies _ Hoofdpunten om te onthouden _ Dagelijkse gebeden _ Wekelijkse memorisatieverzen Max Lucado is voorganger in Oak Hills Church in Texas (Amerika). Hij is getrouwd en heeft drie dochters. Lucado heeft 75 boeken op zijn naam staan, waaronder vele bestsellers in diverse landen. Jenna Lucado Bishop is schrijver en spreker. Bij Ark Media verschenen eerder haar boeken Mooi! en Nooit meer saai: stoer geloven. Ze is getrouwd en heeft een jonge dochter. Jenna is Max Lucado's oudste dochter.
Sestra dagboek
Sestra dagboek
Gebed
9789492831897
Toen we in de coronapandemie vaak noodgedwongen binnen zaten, is er tegelijk een nieuwe waardering ontstaan voor de natuur – juist omdat die soms zo verrassend dichtbij te vinden is. Dit nieuwe 365 dagendagboek neemt christelijke vrouwen daarom mee op pad door allerlei landschappen. In elk landschap is iets te vinden wat raakt aan het leven van alledag én aan Gods aanwezigheid daarin. Elke weekdag biedt de lezer een bijbeltekst en een overdenking, en in het weekend wordt de week afgesloten met een praktische toepassing en een gebed. Een dagboek voor en door vrouwen die midden in het leven staan. Dit dagboek is geschreven door diverse auteurs: Coby Kremer, Jolanda Kromhout, Elsje van Ommen, Grace, Arenda Haasnoot, Sarianne van Dalen, Joyce de Jongh, Liza de Jonge, Erica Duenk, Kari Vermunt, Mira de Boer en Annelies van Poelgeest.
Een zegenwens voor jou
Een zegenwens voor jou
Zegen
Bemoedigen
9789033802751
Een zegenwens voor jou is een fris, eigentijds cadeauboek dat je openslaat en open láát. De verrassende quotes, gedichten en korte overdenkingen zijn stuk voor stuk echte woordschatten en vormen een prachtig samenspel met de full colour afbeeldingen. Het boek is opgebouwd rondom zes bijbelse thema’s: Schitter in Zijn licht, aan Zijn voeten, kind van God, kom tot Mij, vieren en glansrijk. De teksten en beelden nodigen uit om er langere tijd over na te denken en de Bijbel erbij open te slaan. Zo worden de woorden écht van betekenis voor je leven. Een prachtig vormgegeven cadeauboek om eindeloos doorheen te struinen! Een zegenwens voor jou is een uitgave in samenwerking met DagelijkseBroodkruimels.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels