Boek
Zij Lacht Psalmen
Hardcover
232 pagina's
Nederlands
2024
9789464251081
Zij Lacht Psalmen

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Dit koffietafelboek van Zij Lacht bevat alle 150 Psalmen (HSV). De eeuwenoude (lof)liederen en soms ook rauwe en eerlijke teksten zijn samengevoegd met prachtige beelden die de essentie van elke psalm vatten. Fotograaf Linda Blok heeft steeds een bijpassend beeld geschoten, om de lezer te prikkelen en aan te zetten tot dieper nadenken over de inhoud van de teksten. Een heerlijk boek om doorheen te bladeren, cadeau te geven, regelmatig iets uit te lezen en als eyecatcher in je huis te leggen.• Alle Psalmen in woord en beeld• Koffietafelboek met linnen omslagLinda Blok (Studio Lin Maakt) is fotograaf, stylist, kleurexpert en dochter van de Allerhoogste. Ze heeft de Psalmen gevangen in beelden die raken en verwonderen, of aanzetten tot nadenken.

ISBN
9789464251081
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
232 pagina's
Gewicht
902 g
Afmetingen
24,8 cm × 17,4 cm × 2,8 cm

Meer zoals dit

Zij Lacht gebedenboek
Zij Lacht gebedenboek
Gebed
9789464250350
In het Zij Lacht gebedenboek staan prachtige, uitgeschreven gebeden die raken. De onderwerpen van de gebeden zijn heel uiteenlopend, van een mooi ochtend- en avondgebed tot gebeden met specifieke thema’s als onrust, overgave, verdriet, perfectionisme en het leven van alledag. Het gebedenboek is 12 x 15 cm, waardoor het ook gemakkelijk in een (hand)tas past zodat je het gedurende de dag regelmatig kunt pakken.
Kom en zie
Kom en zie
Al eeuwenlang is de tijd rondom Pasen een tijd van bezinning. Dit veertigdagenboek helpt je hierbij en geeft woorden van verstilling, verscherping en vertroosting, om zo in deze veertigdagentijd je ogen te richten op Jezus. Het zien op Jezus doen we door te kijken door de ogen van de gelovige van vroeger en nu. Wat zagen zij van Jezus en wat zegt ons dat? Deze veertig dagen ga je op weg en kijk je naar Jezus door middel van overdenkingen, gedichten, vragen en opdrachten. Zo leer je in deze dagen zien wat het betekent dat Christus ons lief heeft gehad tot in de dood. Eén ding is zeker: we zullen nooit uitgekeken raken. Een prachtig cadeau voor jezelf of die ander in de 40dagentijd.
Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels