Janneke Burger

Nog geen informatie beschikbaar.
3 Kruimels
Duik in de Bijbel!
Duik in de Bijbel!
Dit dagboek is voor alle ouders die graag willen dat hun kinderen God leren kennen en met Hem gaan leven. Over wie gaat het in de Bijbel? Hoe ontdek je met elkaar wat God door al deze verhalen heen te vertellen heeft? Samen met je kinderen leer je de weg te vinden in de Bijbel en hoor je steeds weer de boodschap van Gods ongelooflijke trouw en liefde. Duik in de Bijbel! is zo geschreven dat ouders en kinderen samen de hele Bijbel doorlezen, zodat de grote lijn van Gods verhaal duidelijk wordt. De bijbelteksten worden helder uitgelegd, met een praktische toepassing of een doe-opdracht. De auteurs Janneke Burger, Hans Mijnders, Nieske Selles en Willemijn de Weerd zijn allen bekende schrijvers en sprekers rond kinderen, gezinnen en geloofsopvoeding. Ze weerspiegelen een brede doelgroep.
Zegen hen
Zegen hen
Bidden voor je kind is een van de belangrijkste dingen die je als moeder kunt doen. Maar soms heb je geen woorden voor je gebed. Dit gebedenboek wil daarbij helpen: het is geschreven door moeders en voor moeders. Het biedt gebeden voor de gewone momenten en voor de bijzondere momenten, waarbij de moeilijke dingen niet uit de weg worden gegaan. Je vindt in Zegen hen gebeden gebaseerd op Bijbelteksten over allerlei onderwerpen: of het nu gaat om de bevalling en kraamtijd, eerste schooldag, een kind dat bang is, een overlijden van opa of oma of het begin van de vakantie. Ook zijn er gebeden voor moeders zelf in verschillende situaties. Heel geschikt als (kraam)cadeau! Met gebeden van onder meer Sifra Bekx, Janneke Burger, Sarianne van Dalen, Hanna Holwerda, Esther van Lunteren, Annelies van Poelgeest, Carianne Ros, Nadine de Vos en Willemijn de Weerd. Redactie door Hannah Zandbergen, eindredacteur van Sestra mama
Op reis met Jezus
Op reis met Jezus
Jezus
9789085433682
Op reis met Jezus is een leuk dagboekje voor gezinnen op vakantie. Lees over de reis van Jezus, over de mensen met wie Hij optrok en de wonderlijke dingen die Hij meemaakte. Praat er samen over door aan de hand van gespreksvragen. En teken, schrijf of plak je eigen vakantieavonturen ernaast. De teksten en opdrachten zijn geschikt voor gezinnen met kinderen in verschillende leeftijden.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels