W Visscher

Nog geen informatie beschikbaar.
4 Kruimels
Woorden van wijsheid
Woorden van wijsheid
Religie
9789462788855
Deel 7 serie Woorden van wijsheid Door het sterven van geliefden wordt het hele leven anders. Herinneringen blijven over. Rouwverwerking is voor ieder mens verschillend. Ook in Gods Woord komen we mensen tegen die worstelen met gemis en sterven. De Bijbel wijst ook op troost. Christus heeft de dood overwonnen. Door het geloof is deze troost de balsem voor het hart. Ook voor bedroefde mensen in onze tijd!
Crisis?
Crisis?
9789033125683
Het was in ons welvarende land al sinds jaren vanzelfsprekend geworden: de grote welvaart hoorde bij ons leven. Geld moet rollen en weláten het rollen. En toen was daar in 2008 plotseling een financiële crisis. De gewaande zekerheden bleken er niet te zijn. Inmiddels is duidelijk dat we in de komende jaren allemaal een flinke stap terug moeten doen. Wat is er precies aan de hand? Hoe heeft het zo ver kunnen komen? En wat is in deze omstandigheden de roeping van christenen en van de kerk? Aan de hand van de Bijbel zoekt ds. Visscher naar concrete antwoorden. Onze bestemming ligt niet op aarde, of in geld en goederen. Gods kinderen zijn pelgrims die begeren naar Gods wil en tot nut van hun naaste te leven. Dit boekje wil daartoe een eenvoudige handreiking zijn.
Christen zijn
Christen zijn
9789033121555
Als christen word je steeds meer een uitzondering. Het christelijke geloof roept daarom vragen op. Waarom bidden we eigenlijk? Waarom gaan we zondags naar de kerk? Wat is de inhoud van het geloof? Allemaal vragen die mensen kunnen stellen. En welk antwoord geef je dan? Wat mooi als het gedrag van een christen op zich al een antwoord is. Als je probeert bijbels te leven en mensen aan je kunnen zien hoe waardevol en heilzaam Gods geboden zijn. In dit boekje geeft ds. Visscher vanuit de Bijbel antwoorden op allerlei vragen rond het thema 'christen-zijn vandaag'. Ds. W. Visscher is predikant van de Gereformeerde Gemeente in Amersfoort.
Bijbels belijnd 3 -   De onzienlijke dingen
Bijbels belijnd 3 - De onzienlijke dingen
We geloven dat God de hemel en de aarde heeft geschapen. We noemen dit de zichtbare wereld. Er is echter ook een geestelijke wereld. God heeft ook die wereld van engelen, gevallen engelen, machten en krachten geschapen. Wij zien die wereld niet, maar in de Bijbel komen we haar op vrijwel elke bladzijde tegen. De wereld van de geestelijke machten heeft invloed op alles wat er op de aarde gebeurt. Denk maar eens aan de kwade invloed van de satan. De engelen zijn echter gedienstige geesten die tot zaligheid van Gods kinderen worden uitgezonden. Ook vandaag de dag vervullen ze hun dienst tot eer van God en tot heil van Gods kerk. Het is van groot belang om in onze tijd vast te houden aan de realiteit van de door God geschapen geestelijke wereld. Doelgroep: Jongeren
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3956 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels