Boek
Franciscaans leiderschap
Paperback
120 pagina's
Nederlands
2014
9789025903510
Franciscaans leiderschap

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Wat kan paus Franciscus leren van het gedachtegoed van zijn naamgever? In dit boek vormen de gedachten en wijsheden van de spirituele grootmeester Franciscus van Assisi een bron van inspiratie voor leidinggevenden. Deze herziene editie is uitgebreid op basis van lezingen en workshops die de auteur sinds de eerste uitgave van het boek gaf.

ISBN
9789025903510
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
4
Aantal pagina's
120 pagina's
Gewicht
210 g
Afmetingen
21,5 cm × 13,5 cm × 1,2 cm

Meer zoals dit

Belijden is doen
Belijden is doen
Je hebt belijdenis gedaan, en dan? Wat betekent dit voor de praktijk van je leven? Daarover ben je natuurlijk nog niet uitgedacht. De artikelen in Belijden is doen gaan onder andere over geloof en bekering, moeite bij het geloven, geloven in de praktijk, samen geloven, het geloof delen en de afhankelijkheid van de Heilige Geest. Het boekje is een afwisselend geheel van artikelen en mooi vormgegeven quotes.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God is een bijbelstudieboek geschreven door de succesvolle auteur Priscilla Shirer, bekend van het boek Vurig en de bijbehorende film War Room. Op elk moment van de dag woedt er een strijd om je heen, die je niet kunt zien of horen, maar die je wel kunt voelen in elk aspect van je leven. De vijand wil alles in je leven vernielen: je hart, je gedachten, je huwelijk, je kinderen, je relaties, je veerkracht, je dromen, je toekomst. Maar zijn strijdplan werkt alleen als je erdoor wordt verrast. Deze bijbelstudie zorgt ervoor dat je de wapenrusting van God aantrekt, zodat je klaar bent om ten strijde te trekken. Deze bijbelstudie volg je als groep. Het boek biedt zes weken lang elke dag een bijbelstudie om thuis te doen. Daarnaast krijg je toegang tot zeven online videostudies van 40 minuten, die je als groep bekijkt. Het boek bevat ook tips voor de groepsleider en extra vragen en informatie om te bespreken.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Je bent waardevol
Je bent waardevol
Je bent waardevol, want God zelf heeft jou bedacht! Het grootste gebod dat Jezus ons gaf was God lief te hebben boven alles en je naaste als jezelf. Maar vooral het 'als jezelf' blijkt voor veel vrouwen in de praktijk niet zo makkelijk te zijn. Met 'Je bent waardevol' laat christentherapeut Carianne Ros zien hoe een slecht zelfbeeld kan ontstaan – en hoe je een gezond, op Gods liefde gebaseerd zelfbeeld kunt krijgen. Door de tips, vragen en opdrachten in dit boek, maar vooral door de helende kracht van de heilige Geest ontdek je hoe waardevol je bent. Een ervaring die je leven kan veranderen!
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels