Dagboek
In Zijn kracht
Hardcover
200 pagina's
Nederlands
2022
9789058042019
In Zijn kracht

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Een dagboek voor moeders? Ja, moeders zijn druk en hebben weinig tijd om te lezen. Maar alle moeders hebben wél behoefte aan tijd met God, en aan behapbare bijbelse overdenkingen.

Een dagboek voor moeders? Daar hebben ze toch helemaal geen tijd voor! Ja, moeders zijn druk en hebben weinig tijd om te lezen. Maar alle moeders hebben wél behoefte aan tijd met God, en aan behapbare bijbelse overdenkingen. Juist om in verbinding met Hem vooruit te gaan, niet op eigen kracht maar in Zijn kracht. Dus ja, natuurlijk is er een dagboek! 182 bijbelse overdenkingen om op te kauwen, inclusief reflectievragen zoals de leden en volgers van Power to the Mama's gewend zijn in de online omgeving van het platform. En als je elke overdenking met reflectievragen nou verdeelt over twee dagen, kom je het hele jaar wel rond, in verbinding met Hem. In Zijn kracht. Want dat moedert en leeft toch echt het fijnst. De overkoepelende thema's waar Power to the Mama's over schrijft, zijn opvoeding, relatie, balans, geloof.

ISBN
9789058042019
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
200 pagina's
Gewicht
376 g
Afmetingen
21,7 cm × 13,7 cm × 2,2 cm

Meer zoals dit

Doelgericht leven
Doelgericht leven
Waarom leef ik hier op aarde? Dit is een uitdagend boek, vol hoop. Het heeft al miljoenen mensen wereldwijd aan het denken gezet. Er zijn bij God antwoorden op fundamentele levensvragen. Doelloze levens kunnen worden veranderd in doelgerichte levens. Het gaat daarbij onder andere hier om: - een visie vinden, die richting geeft aan je leven - echte vrienden leren kennen, met wie je alles kunt delen - levensverandering ervaren, om te worden als Jezus - werken en leven voor God en voor mensen, met alle kwaliteiten die jij hebt - ontdekken wat Gods Grote Opdracht is. Laat je door Rick Warren meenemen op een persoonlijke, geestelijke ontdekkingsreis van 42 dagen. Met als doel dat jij antwoord vindt op jouw allerbelangrijkste levensvraag: Waarom leef ik hier op aarde? Dit boek is eerder verschenen bij Uitgeverij Medema.
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God
Vrienden, vrijheid en het volgen van God. Dagboek voor jongens. Een eigentijds 365 dagendagboek bij de Bijbel voor jongens vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelend stukje tekst over thema's waar jongens dagelijks mee te maken hebben. Zo gaat het onder meer over vriendschap, pesten, keuzes maken, trouw, boosheid en vergeving. Dit bijbels dagboek moedigt jongens aan iedere dag tijd te nemen voor God en leert hun wat het betekent om God te volgen. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag in een stoere kleur en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
365x liefdestalen
365x liefdestalen
Hoe laat je je partner zien dat je van hem of haar houdt? De vijf liefdestalen zijn daarvoor een hulpmiddel: je kunt je liefde laten blijken door samen te zijn, bemoedigende woorden te spreken, cadeaus te geven, te dienen en door elkaar aan te raken. Wil je de vijf liefdestalen in praktijk leren brengen, om samen met je partner je relatie te versterken? Met dit dagboek krijgen jullie handreikingen om dichter naar elkaar toe te groeien. Je leert elkaar je liefde te tonen op een manier die overkomt. Dagelijks sta je even stil bij je relatie en werk je daar op een leuke en opbouwende manier aan. En dat loont! Deze korte en inspirerende overdenkingen zijn bedoeld om als stel samen te lezen. Het dagboek voor stellen. Elke overdenking bestaat uit een bijbeltekst, een praktische boodschap van Gary Chapman en een gebed.
Gewoon leven met God
Gewoon leven met God
Bijbelstudie
9789492831859
Dit dagboek voor vrouwen neemt je mee in het dagelijks leven van acht bijbelse personen. Gewone vrouwen en mannen die, net als wij, lachen, huilen, groeien, worstelen en loslaten. Door te ontdekken welke weg God met hen gaat, zul je steeds meer van God in je eigen leven zien. Je trekt steeds vijf dagen op met een bijbels persoon en elke dag is weer anders: je doet een bijbelstudie, je mediteert bij een sprekende afbeelding, je ontdekt een nieuw ritueel, je rust in stilte of leest een column uit het dagelijks leven van de auteurs. Daarnaast is er input voor groepsgesprekken, zodat het boek geschikt is voor persoonlijk gebruik én voor gesprekken met andere vrouwen. Door deze variatie is er altijd wel een vorm die jou aanspreekt.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels