Boek
Jouw leugens, Gods waarheid
Hardcover
112 pagina's
Nederlands
2023
9789464250831
Jouw leugens, Gods waarheid

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Welke leugens geloof jij? En hoe hebben die leugens jouw beeld van God, jezelf en de wereld vervormd? In Jouw leugens, Gods waarheid worden leugens ontkracht door bijbelse waarheden. Zo leert de lezer haar denken te vernieuwen aan de hand van het Woord van God. Een lange tijd heeft de auteur zelf ook veel leugens leven geloofd. Onbewust had dit grote invloed op hoe ze naar God, zichzelf en de wereld om haar heen keek. Des te meer ze zich verdiepte in de Bijbel, des te meer leugens ze begon te herkennen en des te sterker de waarheid de overhand nam in haar leven. Het resultaat: vreugde, rust en vertrouwen. Een praktisch boekje dat de lezeres helpt om het principe van het vernieuwen van je denken te oefenen. Er worden 60 leugens besproken die je als vrouw zou kunnen geloven. Tegenover elke leugen staat een waarheid vanuit de Bijbel. Ook is er ruimte om zelf je persoonlijke leugens en Gods waarheid daarover toe te voegen. Romely Hannah is een christelijke content maker op social media. Hier deelt ze haar haar zoektocht naar wat het inhoudt om Jezus te volgen als 23-jarige vrouw.

ISBN
9789464250831
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
112 pagina's
Gewicht
180 g
Afmetingen
15,8 cm × 12,5 cm × 1,4 cm

Meer zoals dit

Zij Lacht dagboek
Zij Lacht dagboek
9789492831736
Dagelijks publiceert Zij Lacht een overdenking bij een bijbeltekst op de website. Meer dan 25.000 vrouwen lezen deze toegankelijke overdenkingen en worden zo elke dag aangevuurd om met God te leven. Zij Lacht heeft nu 300 overdenkingen uitgezocht om in een offline dagboek te publiceren. De overdenkingen zijn kort en eigentijds en daardoor geschikt om overal te lezen. Elke overdenking wordt afgesloten met een 'aan de slag', zodat de lezer wordt uitgedaagd de boodschap mee te nemen haar leven in.
Je bent waardevol
Je bent waardevol
Je bent waardevol, want God zelf heeft jou bedacht! Het grootste gebod dat Jezus ons gaf was God lief te hebben boven alles en je naaste als jezelf. Maar vooral het 'als jezelf' blijkt voor veel vrouwen in de praktijk niet zo makkelijk te zijn. Met 'Je bent waardevol' laat christentherapeut Carianne Ros zien hoe een slecht zelfbeeld kan ontstaan – en hoe je een gezond, op Gods liefde gebaseerd zelfbeeld kunt krijgen. Door de tips, vragen en opdrachten in dit boek, maar vooral door de helende kracht van de heilige Geest ontdek je hoe waardevol je bent. Een ervaring die je leven kan veranderen!
Gezegend is zij
Gezegend is zij
Gezegend is zij is een boek voor jonge vrouwen die in het dagelijks leven keuzes willen maken voor Jezus, maar zich soms afvragen: 'Hoe dan?' 'Laat niemand u minachten vanwege uw jeugdige leeftijd, maar wees een voorbeeld voor de gelovigen in woord, in wandel, in liefde, in geest, in geloof en in reinheid.' - 1 Timotheüs 4:12 Met deze tekst als drijfveer behandelt Jolien allerlei thema's die spelen in het leven van jonge vrouwen die voor God willen gaan. Jolien beantwoordt jouw vragen over jongens en seksualiteit, vertelt over haar struggles met social media en het volgen van je roeping en deelt haar gedachten over een persoonlijke relatie met Jezus. In ieder hoofdstuk motiveert ze waarom jij gezegend bent als je kiest voor Hem. Jolien (22) studeerde Human Resource Management en wil mensen graag helpen om hun talenten te benutten en het beste in hen naar boven te halen. Naast schrijven fotografeert ze graag - al meerder bruiloften werden door haar camera vastgelegd. Ook denkt ze graag mee over de PR & Communicatie voor o.a. een christelijke boekwinkel.
Geloofshelden
Geloofshelden
Bijbelstudie
9789492831873
Dit 6-weekse bijbelstudieboek neemt je mee in vijf studies van geliefde sprekers. Elke bijbelstudie bestaat uit vijf dagen en is een combinatie van zelf de Bijbel bestuderen en onderwijs volgen via video’s. Geloofshelden behandelt vijf personen uit het Oude Testament: koningin Esther, Gideon, Hosea, Maleachi en Nehemia. Stuk voor stuk geloofshelden die God blijven volgen, ongeacht wat er op hun pad komt. Bestudeer hoe God het leven van eenvoudige mensen gebruikte voor zijn koninkrijk. En ontdek hoe Hij ook jouw leven kan gebruiken. Het boek bevat een inlogcode die je toegang geeft tot de online video’s. Ook staan er tips in voor groepsleiders, met extra informatie en gespreksvragen. ‘Deze geloofshelden moedigen je aan om God te gehoorzamen, ook als het spannend is. Je maakt kennis met de onderwijsstijl van vijf inspirerende internationale sprekers. Dit smaakt naar meer!’ - Annemarie Rietkerk, adviseur Beth Moore-studiegroepen
Worden wie ik écht ben
Worden wie ik écht ben
Worden wie ik écht ben is misschien wel het meest openhartige boek dat Stasi Eldredge tot nu toe heeft geschreven. In het boek schrijft ze over haar eigen worstelingen met overgewicht, haar zelfbeeld en haar verleden. Toch is het een hoopvol boek. Juist omdat het boek niet bouwt op het fundament dat het leven in ons heeft gelegd, maar op het fundament van het Woord en de liefde van God. Misschien worstel jij met dezelfde dingen. Misschien wil je dolgraag veranderen, maar heb je geen idee hoe je dat kunt bereiken. Stasi spoort je aan om je eigen gedachten los te laten. Je kunt jezelf immers niet genezen. En jezelf oppeppen tot je eindelijk tevreden bent met jezelf is niet de weg. Je hoeft het niet alleen te doen. God heeft dromen voor jouw leven en wil je helpen om te worden zoals jij bedoeld bent. Met hulp van God en door Zijn liefde, kun jij als vrouw worden wie je écht bent en je bestemming bereiken. Het geheim? Hoe meer jij van Hem wordt, hoe meer jij jezelf wordt. John en Stasi Eldredge hebben unieke inzichten in de bestemming die God voor mannen en vrouwen heeft. Zij schreven daarover bekende boeken als De ongetemde man, De fascinerende vrouw, Echte mannen en Ik heb je lief voor het leven (een huwelijksboek). Je zou Worden wie ik écht ben het vervolg op De fascinerende vrouw kunnen noemen...
Altijd in Gods hand
Altijd in Gods hand
Bemoedigen
9789029728621
Een prachtig boek vol levenswijsheid ‘Altijd in Gods hand’ van Lynn Austin is een prachtig boek vol levenswijsheid. Want hoe rijk is je leven als je het volledig in de handen van God kunt leggen? Dat is wat schrijfster Lynn Austin je wil laten beleven met dit bemoedigende boek. In 40 korte hoofdstukken vertelt ze over haar eigen ervaringen met Gods eindeloze trouw en de bijzondere uitwerking daarvan in haar eigen leven en dat van anderen. Tussendoor geeft ze tips over o.a. stille tijd, creativiteit en jezelf weer opladen. Deze luxe uitgave is een must have voor alle fans van Lynn Austin. Het perfecte cadeau voor je dochter, je moeder of je schoonmoeder. Lynn Austin wordt geroemd om haar historische en bijbels-historische romans, waarvan er in Nederland inmiddels meer dan 450.000 exemplaren verkocht zijn. Eerder schreef ze ook het lovend ontvangen verslag van haar reis door Israël, ‘Lopen op het water’.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels