Boek
Naar het ziekenhuis
Hardcover
36 pagina's
Nederlands
2022
9789493200562
Naar het ziekenhuis

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Pim heeft pijn in zijn buik. Hij moet naar het ziekenhuis. De dokter daar gaat hem opereren. Maar Pim wil niet geopereerd worden. Hij is bang dat het zeer doet. Gelukkig mogen papa en zijn knuffel mee. Alles gaat goed en in het ziekenhuis is het veel leuker dan hij dacht. Een verhaal om jonge kinderen voor te bereiden op een operatie, met achterin een uitleg over alle instrumenten die ze tegen kunnen komen.

ISBN
9789493200562
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
36 pagina's
Gewicht
311 g
Afmetingen
21,6 cm × 21,5 cm × 0,8 cm

Meer zoals dit

In de kruising
In de kruising
Voetbal
9789059991248
Voor jongens en meiden die gek zijn op voetbal én op Jezus! Je houdt van voetbal en je droomt ervan om profvoetballer te zijn. Stel je eens voor, jij bij zo’n grote club…! Dit boek staat vol met voetbalverhalen waar je van zult genieten; grappige, domme, verrassende en soms heftige gebeurtenissen uit het voetbal. De grote sterren komen allemaal aan bod: Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar, Cruijff, Sneijder, Memphis Depay, en nog veel meer. Maar dit boek gaat niet alleen over voetbal. Het gaat ook over geloven in Jezus. Je zult ontdekken dat er heel veel overeenkomsten zijn tussen achter de bal aan rennen en achter Jezus aan gaan. En de Heilige Geest wil jouw Coach zijn. Van voetbal kun je veel leren; niet alleen als sporter, maar ook als opgroeiende tiener. Bijvoorbeeld: - Wat is mijn talent en hoe zet ik dat in? - Hoeveel heb ik ervoor over om mijn doel te bereiken? - Ik doe niet mee aan onrecht en oneerlijkheid - Ben ik een mopperaar of een bemoediger? - Door te trainen word ik een beter mens Op basis van de leukste voetbalverhalen leer je meer over jezelf en over Jezus. Dit boek maakt je een goede voetballer en een sterke christen. Met medewerking van Bert Konterman, oud-international, kampioen met Feyenoord en de huidige bondscoach van Oranje -18. Hij geeft in dit boek tips en adviezen over voetbaltechniek en mentaliteit.
Duik in de Bijbel!
Duik in de Bijbel!
Dit dagboek is voor alle ouders die graag willen dat hun kinderen God leren kennen en met Hem gaan leven. Over wie gaat het in de Bijbel? Hoe ontdek je met elkaar wat God door al deze verhalen heen te vertellen heeft? Samen met je kinderen leer je de weg te vinden in de Bijbel en hoor je steeds weer de boodschap van Gods ongelooflijke trouw en liefde. Duik in de Bijbel! is zo geschreven dat ouders en kinderen samen de hele Bijbel doorlezen, zodat de grote lijn van Gods verhaal duidelijk wordt. De bijbelteksten worden helder uitgelegd, met een praktische toepassing of een doe-opdracht. De auteurs Janneke Burger, Hans Mijnders, Nieske Selles en Willemijn de Weerd zijn allen bekende schrijvers en sprekers rond kinderen, gezinnen en geloofsopvoeding. Ze weerspiegelen een brede doelgroep.
Noach en de supergrote boot
Noach en de supergrote boot
Ark van Noach
9789033835643
Dit prachtig geïllustreerde prentenboek vertelt het bekende verhaal van Noach en zijn ark. Dit boek weet zich tussen alle andere Noachboeken te onderscheiden door het verhaal in zijn compleetheid te vertellen. De schrijver vertelt het verhaal van Noach vanuit Gods grote scheppingsverhaal. De vrolijke illustraties en de humoristische vertelstijl zal kinderen van 3-6 jaar aanspreken. Om samen te lezen.
Beleef de Bijbel
Beleef de Bijbel
9789085434177
- Had koning Salomo huisdieren? - Wat zijn de meest bizarre wapens uit de tijd van de rechters? - Waarom moesten profeten gekke opdrachten uitvoeren? - Wat at Jezus tijdens zijn laatste maaltijd met zijn leerlingen? Ga mee op reis vanaf de schepping, langs de oerverhalen, de tijd van de aartsvaders, rechters en koningen naar de tijd van Jezus, de zendingsreizen en de eerste gemeenten. De prachtige illustraties brengen de informatie tot leven en de landkaarten en tijdbalken tonen de bijbelverhalen in het grotere geheel. Samen met de foto's van historische plaatsen en vondsten biedt het kinderen een goed tijdsbeeld. Zo komen de verhalen dichterbij dan ooit!
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels