Boek
Regency bruiden 1 - De eigenzinnige juffrouw Ellison
Paperback
320 pagina's
Nederlands
2018
9789029728126
Regency bruiden 1 -   De eigenzinnige juffrouw Ellison

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

'De eigenzinnige juffrouw Ellison' van Carolyn Miller: als je van Jane Austen houdt, zul je dit boek geweldig vinden! Juffrouw Lavinia Ellison heeft geen hoge pet op van de nieuwe graaf, Nicholas Stamford. Hij is vast net zo roekeloos en arrogant als zijn broer, die verantwoordelijk is voor de dood van haar moeder. Als ze elkaar tegenkomen botsen ze, maar toch lijkt het erop dat ze elkaar ook iets te bieden hebben. Kunnen Lavinia en Nicholas voorbij het pijnlijke verleden en de vooroordelen kijken naar de toekomst? En wat gebeurt er als Lavinia een familiegeheim ontdekt dat alles op zijn kop zet? 'De eigenzinnige juffrouw Ellison' is het eerste deel in de nieuwe serie 'Regency bruiden'.

ISBN
9789029728126
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
320 pagina's
Gewicht
459 g
Afmetingen
21,5 cm × 14 cm × 2,8 cm

Meer zoals dit

Samen is...
Samen is...
'Samen is...' is een invulboek voor elke dag, waarin je als man en vrouw wordt uitgedaagd om gestalte te geven aan 'samen'. Je leert elkaar (nog) beter kennen met de vragen en opdrachten die je allebei met je eigen antwoord invult. Wat wordt bedoeld met dit Bijbelvers? Wat is je mooiste jeugdherinnering? Hoe breng jij een probleem bij God? Henk en Ruth Stoorvogel hebben dit boek geschreven vanuit hun eigen ervaringen als man en vrouw die samen God willen dienen. Zij hebben voor een heel jaar invulvragen en opdrachten bedacht die je relatie verdiepen en verrijken.
De wederopbouw van Jeruzalem 2 -   Ezra, leid mijn volk
De wederopbouw van Jeruzalem 2 - Ezra, leid mijn volk
9789029723541
In de bijbels-historische roman 'Ezra, leid Mijn volk' brengt bestsellerauteur Lynn Austin de geloofsstrijd uit het Oude Testament weer tot leven. Van de een op andere dag zijn de Joodse ballingen hun leven niet meer zeker. Een decreet van de koning gebiedt de Babyloniërs om op de dertiende dag van Adar alle Joodse mannen, vrouwen en kinderen om te brengen. Ezra, een Joodse geleerde, wordt plotseling voor de taak gesteld om zijn wanhopige volk te leiden als het zich afvraagt wat de reden is voor deze ramp. Waar is hun God? Ezra overleeft de strijd, maar veel van zijn volksgenoten niet. Bedroefd vraagt hij God of Hij de weg vrij wil maken voor de ballingen om eens en voor altijd terug te keren naar Jeruzalem. Als zijn gebeden worden verhoord, en de laatste ballingen terugkeren om de aanbiddingsdienst in de tempel in ere te herstellen, ontdekt Ezra dat het ook in Jeruzalem nooit makkelijk is om Gods wet na te leven. Na al de jaren van ellende keren steeds meer Joden God nu de rug toe. Algauw ontspint zich een nieuwe strijd: de strijd voor Gods verbond en degenen die Hem trouw zijn. Lynn Austin wordt geroemd om haar historische en haar bijbels-historische romans. Eerder schreef ze onder andere series over de bijbelse koningen Hizkia en Manasse. 'Ezra, leid Mijn volk' is het tweede deel in de serie 'De wederopbouw van Jeruzalem' over de profeten Zacharia, Ezra en Nehemia.
De familie Baxter  -   Voor het leven
De familie Baxter - Voor het leven
9789029795869
In dit slot van de serie over het gezin Baxter draait alles om een familiereünie. Bijna iedereen heeft wel iets te vieren – maar het geluk wordt overschaduwd door één hartverscheurend bericht. Terwijl langzaam doordringt welke zware tijd voor hen ligt, moet ieder voor zichzelf bepalen wat echt belangrijk is in het leven. Te midden hiervan worstelen John en Elizabeth met een geheim dat ze nooit eerder met iemand hebben gedeeld. Is er een uitweg uit deze diepe dalen?
Het verlangen van God
Het verlangen van God
Gods Plan
9789029723312
Het verlangen van God: een hartverwarmende blik op oneindig. Hoe ziet Gods toekomst eruit? En hoe ziet onze toekomst eruit? Die vragen zijn het uitgangspunt van 'Het verlangen van God'. Henk Binnendijk gelooft dat God grote plannen met ons heeft. Groter dan ons verlossen van onze zonden en verwelkomen in de hemel. Onze toekomst is een hemel op aarde. Met gespreksvragen. Televisiepresentator, programmamaker, spreker en evangelist Henk Binnendijk is een geliefde en veelgelezen auteur van geloofsboeken. In 'Het verlangen van God' getuigt hij van zijn geloof in een grootse toekomst en in Gods plan dat in de Bijbel wordt ontvouwd.
De wederopbouw van Jeruzalem 3 -   Nehemia, bouw op Mij
De wederopbouw van Jeruzalem 3 - Nehemia, bouw op Mij
9789029724487
In de bijbels-historische roman 'Nehemia, bouw op Mij' vertelt bestsellerauteur Lynn Austin het verhaal van Jeruzalem: van een ruïne tot een prachtig bloeiende stad. Als hij hoort dat de muren van Jeruzalem zijn afgebroken en dat de poorten zijn verbrand, raakt dat Nehemia, de schenker van koning Artaxerxes in Perzië, diep. Hij bidt tot God om hulp en wordt gehoord: de koning geeft hem toestemming om naar Jeruzalem te reizen en de muren van zijn stad weer op te bouwen. Maar Nehemia heeft geen idee van de gevaren die hem wachten. De leiders van de omringende volken tonen zich brute vijanden, die samenspannen en aanslagen beramen om hem te vermoorden en de wederopbouw zo een halt toe te roepen. Lynn Austin wordt geroemd om haar historische en haar bijbels-historische romans. Eerder schreef ze onder andere series over de bijbelse koningen Hizkia en Manasse. 'Nehemia, bouw op Mij' is deel 3 in de serie 'De wederopbouw van Jeruzalem' over de profeten Zacharia, Ezra en Nehemia.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels