Boek
Vrucht dragen
Paperback
320 pagina's
Nederlands
2020
9789492831699
Vrucht dragen

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

In Vrucht dragen schrijft Beth Moore over een vruchtbaar leven dat God verheerlijkt. Ze doet dat door teksten uit de Bijbel te verbinden met de hedendaagse praktijk van het verbouwen van druiven en natuurlijk door haar vele persoonlijke voorbeelden. Centraal in het boek staan de woorden geduld, volgroeidheid en vertrouwen, die ons als gelovigen karakteriseren. Beth Moore onderwijst de lezer de vreugde van het vrucht dragen en het leven vanuit Gods plan: het leiden van een vruchtbaar, overvloedig, betekenisvol leven. In dit boek is er zeker aandacht voor alles wat het leven moeilijk maakt, maar tegelijk is het geschreven vanuit de overtuiging dat je in Christus altijd vruchtbaar kunt zijn.

ISBN
9789492831699
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
320 pagina's
Gewicht
435 g
Afmetingen
21 cm × 14 cm × 1,9 cm

Meer zoals dit

Onnoembaar aanwezig
Onnoembaar aanwezig
Na het succes van Ontroerend dichtbij verschijnt er opnieuw een dagboek voor vrouwen bij de Herziene Statenvertaling. Vijf vrouwen schreven elk twintig stukjes over de vrucht van de Geest, waarover Paulus schrijft in zijn brief aan de Galaten. Dit dagboek kan dagelijks gebruikt worden, maar omdat er geen datum bij de stukjes staat, is het geen probleem om een dag over te slaan. Dagelijks staat er een bijbelgedeelte centraal. De teksten zijn concreet en praktisch, met elke dag een bemoediging of een opdracht. Dit dagboek helpt vrouwen om in de dagelijkse praktijk christen te zijn en tot zegen te zijn voor hun omgeving. In volledige overgave, levend vanuit de kracht van de Heilige Geest.
Houd vol
Houd vol
Het leven is soms vol angst, zorgen en twijfels. Dat herken je wellicht, want bijna niemand ontkomt eraan. Maar hoe houd je het leven vol als je ermee te maken krijgt? Waar vind je de kracht en moed daarvoor? In de Bijbel! Want daarin staan talloze zekerheden die je kunnen helpen als je bang bent, je zorgen maakt en twijfelt. Beloften die je vertrouwen, moed en kracht geven. In dit dagboek zijn honderd bijbelteksten uitgewerkt in bemoedigende overdenkingen, beelden en quotes, die je eraan herinneren en doen ontdekken: God is groter dan je angst, zorgen en twijfels, en Hij is met je en wil je helpen. Houd vol!
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U
Maar ik vertrouw op U is geschreven voor gelovige vrouwen die te maken hebben met de gebrokenheid van het leven. Aan de hand van verschillende thema's wordt de lezer uitgenodigd om met haar eigen verhaal in te stappen tijdens het lezen en verwerken. Thema's die onder andere aan bod komen zijn: 'De angel van de angst', 'Loslaten', 'Stil staan bij verlies', 'Verdriet en vrede', 'Vertrouwen'. Het Woord van God is uitgangspunt, waarbij de auteur ook haar persoonlijke ervaringen deelt. Aan het eind van elk hoofdstuk wordt de lezer gevraagd om, aan de hand van een aantal vragen, een brief aan God te schrijven. Deze verwerking helpt om de onderwerpen te verbinden aan haar eigen leven.
God zal je helpen
God zal je helpen
De bekende auteur Max Lucado laat in dit pastorale boek zien hoe God helpt in situaties waarin hulp afwezig lijkt te zijn. Lucado schrijft over tegenslagen, teleurstelling, eenzaamheid en verlammende angst. Het lijkt soms alsof niets helpt. Lucado moedigt ons aan om te vertrouwen op de God die wonderen verricht. Hij komt ons midden in de storm tegemoet. Voor God is geen enkele tegenslag te groot om op te lossen, en geen gebed blijft onopgemerkt. God werkt nog steeds, door grote en kleine wonderen. Elk hoofdstuk eindigt met vragen om over na te denken, bemoedigende bijbelteksten en een gebed.
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God
De wapenrusting van God is een bijbelstudieboek geschreven door de succesvolle auteur Priscilla Shirer, bekend van het boek Vurig en de bijbehorende film War Room. Op elk moment van de dag woedt er een strijd om je heen, die je niet kunt zien of horen, maar die je wel kunt voelen in elk aspect van je leven. De vijand wil alles in je leven vernielen: je hart, je gedachten, je huwelijk, je kinderen, je relaties, je veerkracht, je dromen, je toekomst. Maar zijn strijdplan werkt alleen als je erdoor wordt verrast. Deze bijbelstudie zorgt ervoor dat je de wapenrusting van God aantrekt, zodat je klaar bent om ten strijde te trekken. Deze bijbelstudie volg je als groep. Het boek biedt zes weken lang elke dag een bijbelstudie om thuis te doen. Daarnaast krijg je toegang tot zeven online videostudies van 40 minuten, die je als groep bekijkt. Het boek bevat ook tips voor de groepsleider en extra vragen en informatie om te bespreken.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels