Boek
Kleuterbijbel
Hardcover
420 pagina's
Nederlands
2024
9789033830549
Kleuterbijbel

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

De Kleuterbijbel laat kinderen vanaf 4 jaar op een aantrekkelijke manier kennismaken met de verhalen uit de Bijbel. In begrijpelijke zinnen en met aansprekende illustraties vertelt de Kleuterbijbel meer dan 200 verhalen uit het Oude en Nieuwe Testament. De rijke hoeveelheid aan verhalen maakt deze Kleuterbijbel onderscheidend. De bijbelverwijzingen geven aan waar het verhaal in de bijbel te vinden is. De Kleuterbijbel heeft als extra een interactief element: ieder verhaal eindigt met een vraag of opmerking om over door te praten. Dit zal kinderen meer bij het verhaal betrekken en helpen om de betekenis beter te begrijpen. Een complete gezinsbijbel om keer op keer samen uit te lezen! In 2020 verscheen alweer de 6e druk. Willemijn de Weerd heeft deze Kleuterbijbel vertaald. Eerder vertaalde ze ook de Peuterbijbel. Verder is ze bekend als succesvol kinderboekenschrijfster. Willemijn werkt als lerares in het basisonderwijs.

ISBN
9789033830549
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
420 pagina's
Gewicht
1.160 g
Afmetingen
20,8 cm × 17,9 cm × 3,3 cm

Meer zoals dit

HSV Bijbel in een jaar
HSV Bijbel in een jaar
9789065394941
Met deze HSV Bijbel in een jaar heb je een complete Bijbel in handen, verdeeld in 365x drie passages. Het lezen van deze drie passages per dag zorgt ervoor dat je de hele Bijbel in één jaar kunt doorlezen. Deze editie in de Herziene Statenvertaling biedt een frisse kijk en nieuwe inzichten door haar unieke opzet. Elke dagelijkse lezing bestaat uit: - een vertellend/verhalend gedeelte (weergegeven in drie kolommen) - een onderwijzend gedeelte (weergegeven in twee kolommen) - een gedeelte uit de poëzie- of wijsheidsboeken (weergegeven in één kolom) Een prachtige stimulans om de oude gewoonte van regelmatig de gehele Bijbel te lezen weer nieuw leven in te blazen! Formaat: 15x23 cm
Ik beloof het je
Ik beloof het je
9789033832291
'Ik beloof het je' is prachtig prentenboek van Max Lucado voor kinderen van ongeveer 4-8 jaar. Het is een hulpmiddel voor ouders om hun kind een blijvende boodschap mee te geven: wij houden van je en God is er altijd! Dit prentenboek vertelt het verhaal van een vader en een kind, waarin de vader uitlegt wat het kind betekent voor de ouders én voor God. Een erg bemoedigende boodschap die blijvend is. Daardoor zeer geschikt als cadeau bij geboorte/doop en opdragen. Mooi geïllustreerd door Esther Leeuwrik, die in 2012 haar debuut maakte met het zeer succesvolle actieprentenboek 'Ik stuur je de zon'.
Verwijsbijbel
Verwijsbijbel
De Verwijsbijbel verlaagt de drempel tot het lezen van de hele Bijbel door het Oude en het Nieuwe Testament op een bijzondere manier bij elkaar te brengen, waardoor de samenhang en de eenheid van beide Testamenten versterkt wordt. Dit gebeurt doordat teksten uit het Nieuwe Testament naast teksten uit het Oude Testament worden gezet. Daardoor is de uiteindelijke impact en vervulling van wat in het Oude Testament geopenbaard wordt te zien. Ook worden teksten die geciteerd worden uit het Oude of Nieuwe Testament, in blauw weergegeven. Op dezelfde manier worden teksten uit het Oude Testament weergegeven naast teksten uit het Nieuwe Testament, zodat de lezer de achtergrond en het fundament van de nieuwtestamentische teksten kan zien. In totaal bevat de Bijbel met verwijsteksten 1800 verbindingen tussen de beide testamenten. De Verwijsbijbel helpt bij het opdiepen van inzichten tijdens het dagelijks bijbellezen en bijbelstudie. Een Bijbel die zeer bruikbaar is aan tafel. Inzichten nodigen uit tot persoonlijk gesprek en overdenking. Deze editie is fraai gebonden in een onderscheidend omslag.
Samen leven uit genade
Samen leven uit genade
Geloofsopbouw
9789033802348
'Samen leven uit genade' is een praktisch gezinsdagboek van Max Lucado voor ouder en kind samen. Elk van de honderd dagboekteksten biedt een tekst voor ouders en een tekst voor kinderen over hetzelfde onderwerp. Zo kunnen ze elk hun eigen tekst lezen en er daarna samen over praten en bidden. Ook worden bij elk onderwerp vragen gesteld om verder over na te denken en te bespreken. De teksten in dit gezinsdagboek vormen een selectie uit eerdere dagboeken van Lucado. De teksten voor ouders komen uit 'Leven uit genade' en die voor kinderen uit 'Elke dag een nieuw begin', maar nu dus in deze unieke combinatie, waar talloze lezers al vaak om hebben gevraagd. Op deze manier kan je als volwassene samen met kinderen tussen ca. 8-11 jaar gebruikmaken van dit dagboek. Ga samen tijdens het avondeten of voor het slapengaan aan de slag met leven uit genade!
Bijbel in vertellingen
Bijbel in vertellingen
9789088973123
De Bijbel in vertellingen is weer beschikbaar! Decennialang is deze Bijbel aangeduid als ‘De Bijbel van Ingwersen’ of ‘de blauwe Bijbel’. Deze Bijbel is vanwege de zuivere inhoud al meer dan zestig jaar een begrip in kerkelijk Nederland. Oorspronkelijk werd de Bijbel in kleine boekjes uitgegeven. In 1946 worden de boekjes als één geheel uitgegeven door de Bijbel Kiosk Vereniging. Door de jaren heen zijn er duizenden exemplaren verkocht. De dertigste druk verscheen in 2007. Deze 31e druk van de Bijbel in vertellingen is geheel herzien, zodat de inhoud weer goed leesbaar is voor jong en oud. "Vanaf het moment dat de kinderbijbel voor onze kinderen te eenvoudig werd, begonnen wij te lezen uit de Bijbel van Ingwersen. Dit deed ik in ieder geval op zondagmiddag als de stof van de preek ook door Ingwersen werd behandeld. Mijn man en ik hebben ons steeds weer verbaasd hoe zuiver Ingwersen de stof dan toepast. Ze blijft ver van ieder moralisme. De toepassing is de toepassing die de tekst zelf aanreikt." - Dr. R. van Kooten en Ineke van Kooten-Coster
De liefdestalen van God
De liefdestalen van God
Gods Liefde
9789492831156
God houdt van mensen. En toch lijkt het wel of sommige mensen niet door die Goddelijke liefde bereikt worden. Het doel van dit boek is mensen dichter bij God te brengen, zodat ze zijn grenzeloze liefde kunnen verstaan. Want Hij communiceert op zijn eigen Goddelijke wijze in alle talen die voor ons verstaanbaar kunnen zijn. 'De liefdestalen van God' is een herziene uitgave van 'De taal van Gods liefde'. Het boek bevat een nieuw hoofdstuk en is geheel herzien en up-to-date gemaakt.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels