Boek
Gods smokkelaar
Hardcover
320 pagina's
Nederlands
2023
9789058041975
Gods smokkelaar

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

In 'Gods smokkelaar' lees je het bijzondere verhaal van Anne van der Bijl. Anne nam grote risico’s om Bijbels en bemoediging te brengen naar vervolgde christenen in gesloten gebieden.

In 'Gods smokkelaar' lees je het bijzondere verhaal van Anne van der Bijl. Hij vertelt hoe hij opgroeide in een klein dorp, maar door Gods stem te volgen op de meest onverwachte plekken terechtkwam. Anne nam grote risico’s om Bijbels en bemoediging te brengen naar vervolgde christenen in gesloten gebieden. Zijn missie was gevaarlijk, vol geloof en doorspekt met wonderen. Anne’s vertrouwen op de Here God en zijn radicale toewijding om het onmogelijke te doen, moedigen je aan om stevige stappen te zetten op jouw geloofsreis.

ISBN
9789058041975
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
320 pagina's
Gewicht
657 g
Afmetingen
19,7 cm × 17,6 cm × 3,3 cm

Meer zoals dit

In zijn voetspoor
In zijn voetspoor
Discipelschap
Jezus
9789060672587
De geschiedenis speelt zich af rond het jaar 1890. Na een schokkende ervaring ontdekt dominee Maxwell dat zijn preken niet in overeenstemming zijn met het dagelijkse leven van hem en zijn gemeenteleden. Hij en een kleine groep uit zijn kerk besluiten een jaar lang niets anders te doen dan wat Jezus in een bepaalde situatie zou doen. Vanaf dat moment vinden er zeer bijzondere gebeurtenissen plaats. Dit boek werd voor het eerst gepubliceerd in 1896. Vele uitgevers over de gehele wereld volgden dit voorbeeld. Het is in meer dan twintig talen vertaald. Deze "christelijke klassieker" wordt ook in Nederland en Vlaanderen gretig gelezen.
Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Een hart als Jezus
Een hart als Jezus
Compleet vernieuwde uitgave van de succesvolle titel 'Een hart als Jezus', van de bekende schrijver Max Lucado. God houdt van je zoals je bent, maar Hij wil je niet laten zoals je bent. Hij wil dat je een hart als Jezus krijgt. Als wij Hem volgen, worden we steeds meer zoals Hij. We mogen zijn goedheid, trouw en liefde uitdelen. Niet omdat wij perfecte christenen zijn, maar omdat Hij in ons woont. Zeer geschikt om cadeau te doen bij belijdenis of volwassendoop.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Reflect  -   Liefde
Reflect - Liefde
Reflect biedt een totaalpakket voor tienerwerk, met vrolijke spellen, inspirerende vlogs, eerlijke gespreksonderwerpen en radicale toewijdingsmomenten. De handleiding bevat materiaal voor tien avonden, met toerusting, informatie en inspiratie voor jeugdwerkers. Met Reflect worden tieners uitgenodigd om zelf na te denken over de Bijbel, en uitgedaagd Jezus in hun leven te weerspiegelen. In dit deel staat de liefde van God centraal. Wanneer tieners weten hoe geliefd zij zijn door God, kunnen ze ook leren om van anderen te houden. In tien avonden gaan de tieners aan de hand van de Bijbel eerlijk met elkaar in gesprek over Gods liefde en de liefde voor hun naaste. www.reflectjeugdwerk.nl Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Groeien In Geestkracht - Martin Koornstra
Groeien In Geestkracht - Martin Koornstra
Ontdek hoe de kracht van de Geest op je leven kan toenemen De afgelopen jaren is de kracht van de Heilige Geest op mijn leven en onze teams enorm toegenomen. Het is overweldigend om te zien dat we meer en vooral grotere genezings- en bevrijdingswonderen meemaken, dat we specifiekere woorden van kennis ontvangen en mensen vaker overweldigd worden door Gods heerlijkheid. Na vijfentwintig jaar fulltime bediening is het opvallend dat we plots in zo’n geestelijke versnelling zitten. Het verlangen om deze nieuwe ervaringen en de geleerde lessen door te geven is groot. We voelen de opdracht om anderen mee te nemen in dit veranderingsproces, zodat het zich nog meer vermenigvuldigt. Toch is dit boek geen simpele lijst met tips en trucs om snel meer wonderen mee te maken. Groeien in Geestkracht heeft ook alles met de transformatie van je hart en je karakter te maken. Een pijnlijk en langzaam proces. Maar juist daardoor gaan we steeds meer op Jezus lijken en precies daaraan wil God zijn kracht graag verbinden. We dromen van een nieuwe beweging van Gods Geest over mensen zoals jij, zodat uiteindelijk de hele kerk door de hemel in vuur en vlam gezet wordt. Aanbevelingen Zou jij meer impact willen hebben op de mensen die jij ontmoet? Dit fantastische boek wakkert niet alleen je verlangen aan naar meer Geestkracht op je leven, maar beantwoordt ook de vraag hoe je daarin kunt groeien. Martin neemt je mee in openhartige, persoonlijke getuigenissen en Bijbelse voorbeelden. Jij bent bestemd samen met Jezus te regeren en wie gelooft, zal dezelfde werken doen als Jezus, zelfs grotere (Johannes 14:12). Astrid Feddes – Stichting Destined to Reign en Credo Ministries Sinds mijn studententijd bid ik dagelijks dat de kerk van Nederland weer gevuld wordt met Gods glorie en Gods Geestkracht. Bij het lezen van dit prachtige boek proef ik op elke bladzijde hetzelfde diepe verlangen. De afgelopen jaren zag ik van dichtbij hoe Martin zich vol overgave door God laat leiden in zijn leven, gezin en roeping. Ik ben blij dat hij in dit boek zijn levenslessen met ons deelt! Wim Hoddenbagh – Spreker
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels