Boek
Hoe vergeving schenken je leven verandert
Hardcover
224 pagina's
Nederlands
2020
9789490254841
Hoe vergeving schenken je leven verandert

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Uit eigen ervaring weet ik dat ik vergeef je misschien wel de moeilijkste woorden
zijn om uit te spreken. – Wilkin van de Kamp

Vergeving schenken is niet gemakkelijk. Het is makkelijker om je bitterheid te koesteren en wraak te zoeken. Maar wraak kan niet ongedaan maken wat jou is aangedaan. Bitterheid kan je niet teruggeven wat je bent kwijtgeraakt. Vergeving schenken is de keuze om los te laten. Waar woede en pijn je verbinden aan de dader, zal vergeving schenken je losmaken van de pijn én de dader. Vergeven is niet vergeten, vergeven is verwerken. Dit boek met aangrijpende levensverhalen kan je helpen om stap voor stap los te komen van wat je is aangedaan en het leven weer te omarmen. Jij hebt de vrijheid om te kiezen de ander te vergeven. Die vrijheid kan niemand je ontnemen. Die kun je hoogstens jezelf onthouden. Vergeving schenken is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven.

  • Vergeven is de sleutel tot vrijheid
  • Vergeven is de sleutel tot vrede
  • Vergeven is de sleutel tot genezing
  • Vergeven is de sleutel tot een hoopvolle toekomst
ISBN
9789490254841
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
224 pagina's
Gewicht
417 g
Afmetingen
20,7 cm × 14,7 cm × 2,5 cm
Thema's

Meer zoals dit

Wat seks met je doet
Wat seks met je doet
Seksualiteit
9789490254506
Seks is fascinerend, spannend, prachtig en belangrijk. Dit boek heb ik geschreven om je te laten zien hoe mooi God het bedoeld heeft en wat ‘het’ met je doet. Seks is niet neutraal. Als je het hebt, doet het wat met je. Daarom is seks ook heilig. Je hebt het niet met iedereen. Je bewaart het voor de meest bijzondere persoon in je leven, degene met wie je je leven wilt delen en aan wie je jezelf mag geven. Daarmee is seks kostbaar. Als je jezelf weggeeft, geef je iets bijzonder waardevols uit handen. Met het verlangen dat je ook op een kostbare manier ontvangen wordt. Daarom daag ik je uit dit boekje te lezen.
Begin je dag met God
Begin je dag met God
9789490254797
Elke dag behandelt Wilkin van de Kamp een tekst uit de Bijbel die je inspireert om de nieuwe dag die God je geeft vol verwachting in te gaan. Een dagboek met 365 levenslessen en waardevolle pareltjes uit de Bijbel. Laat je een jaar lang onderdompelen in het onderwijs over identiteit, vrijheid en eenheid in Christus. Om je hart te raken en je leven te veranderen.
Vergeving
Vergeving
Vergeving
9789060675090
Vergeven ... hoe moeilijk hebben we het daarmee, als iemand ons iets heeft aangedaan! En toch is dat de enige weg tot bevrijding, zegt Corrie ten Boom. Vergeving is de sleutel die de deur van de wrok en de boeien van de haat opent. Maar vergeven kunt u alleen als u de Heer Jezus vraagt het in u te doen.
Zwerfster voor God
Zwerfster voor God
Met nauwelijks bij haar leeftijd passende energie reisde zij de wereld rond. Zij heeft in meer dan zestig landen en in de meest uiteenlopende situaties over de liefde van God en de opstandingskracht van Jezus Christus verteld. Zij was al over de vijftig, toen zij haar missie begon. Omdat ze een schuilplaats bood aan de Joden, kwam ze tijdens de Tweede Wereldoorlog in een concentratiekamp terecht. Ze beloofde de Heer de rest van haar bestaan in zijn dienst te stellen, als ze het kamp zou overleven. Ze hield zich aan die belofte en werd een "Zwerfster voor God". In meer dan zestig landen heeft ze mensen verteld over de liefde van God en de opstandingskracht van Jezus Christus. Dit boek geeft een indruk van de bijzondere taak die God haar had gegeven. Zij vertelt over mensen in uiteenlopende situaties, wier leven veranderde door de lessen uit de Bijbel ter harte te nemen. Op haar reizen bracht zij troost, hoop en nieuw perspectief in het leven van duizenden. Op een dag ontmoette zij haar voormalig kampbewaker, die om vergeving vroeg. De Heer gaf haar de kracht hem vergevend de hand te reiken. "Zwerfster voor God" is een vervolg op de bestseller "De Schuilplaats".
Kan een christen gebonden zijn?
Kan een christen gebonden zijn?
Een christen kan niet gebonden zijn, wordt soms gezegd. In dit boek laat Wilkin van de Kamp zien dat we nergens in de Bijbel lezen dat Jezus de discipelen leert dat alle aanwezige demonen automatisch hun biezen pakken en vertrekken als mensen tot geloof komen. Integendeel. Hij leert hen het evangelie te prediken en de demonen waarmee ze geconfronteerd worden uit te drijven! Zoals onze zonden niet automatisch vergeven worden als wij tot geloof komen, zo worden we ook niet automatisch bevrijd van de boze als wij een kind van God worden. Op heldere wijze legt Wilkin uit dat een christen vervuld kan zijn met de Heilige Geest en toch nog gebieden in zijn leven kan hebben waar hij niet totaal vrij is en die hij nog niet heeft overgegeven aan de heerschappij van Jezus Christus. De inhoud van dit boek heeft duizenden mensen geholpen om hun vrijheid in Christus te ontvangen. De Bijbel leert ons dat ieder mens is geboren om vrij te zijn. Vrijheid is het geboorterecht van elk kind van God! God heeft hemel en aarde bewogen om ons deze vrijheid te schenken. De vraag is niet of een christen gebonden kan zijn, maar of hij gebonden hoeft te zijn. Dit boek laat ons zien dat we op vier manieren gebonden kunnen zijn, maar bovenal hoe wij het kostbare geschenk van vrijheid in Christus kunnen ontvangen!
Groeien in geloof
Groeien in geloof
Geloofsopbouw
9789490254773
Moet je werkelijk je geloof oppompen om wonderen te zien gebeuren? Maar wat moet je dan met de woorden van Jezus dat als je geloof hebt als een mosterdzaadje je tegen een berg kan zeggen: ‘Verplaats je van hier naar daar’? In dit boekje laat Wilkin van de Kamp je aan de hand van de Bijbel en persoonlijke ervaringen het verschil zien tussen de vrucht van geloof (die kan groeien) en de gave van geloof (die in zichzelf volmaakt is) waardoor de kracht van God wordt vrijgezet en het onmogelijke mogelijk kan worden. Een heldere uitleg die je helpt om op een gebalanceerde en ontspannen manier de bediening van Jezus voort te zetten.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels