Boek
Mindful met Jezus
Paperback
144 pagina's
Nederlands
2013
9789043522472
Mindful met Jezus

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

In Mindful met Jezus laat Philip Troost zien dat ook christenen heel goed profijt kunnen hebben van een mindfulness-training. Als pastoraal therapeut weet Philip Troost christen-zijn en mindfulness met elkaar te verbinden: een vruchtbare combinatie die het mens-zijn verdiept en een nieuwe dimensie geeft aan de relatie met God. In Mindful met Jezus legt Troost uit wat mindfulness is en hoe het kan worden toegepast. Met ervaringsverhalen, meditatieve teksten en praktische opdrachten.

ISBN
9789043522472
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
144 pagina's
Gewicht
206 g
Afmetingen
21,5 cm × 13,3 cm × 1,4 cm

Meer zoals dit

Het Meesterwerk van God
Het Meesterwerk van God
Henk Binnendijk onthult een schitterend vergezicht: het onovertroffen Meesterwerk waar God aan werkt en waarvan de mens alleen nog maar kan dromen. In 'Het meesterwerk van God' schrijft Henk Binnendijk over het laatste Bijbelboek: Openbaring. Al schrijvend brengt hij vele onderwerpen samen: leven, Bijbel, geloof, prediking en geschiedenis. Al deze thema's komen uit bij het hart van het evangelie. Waar loopt alles op uit en waar gaat het leven om? Henk Binnendijk onthult een schitterend vergezicht: het onovertroffen meesterwerk waar God aan werkt en waar de mens alleen nog maar van kan dromen. Want: 'als God de schepper is van een grenzeloos groot heelal met volgens de laatste schattingen 70 triljoen sterren [...] en Hij een plan heeft waar Hij al bijna zes millennia aan werkt, dan moet dat een grenzeloos groot plan zijn, een Meesterwerk!' Henk Binnendijk is een geliefde auteur, die o.a. 'Dichtbij God', 'Het verlangen van God' en 'Hier en daar'.
Energie van de Geest
Energie van de Geest
Heilige Geest
9789043531276
In ‘Energie van de Geest’ herijkt Philip Troost de kernwoorden van het christelijk geloof. We zijn verlost, maar echt vrij leven is een ander verhaal. We gaan voor onderlinge gemeenschap, maar je verbinden met elkaar, hoe doe je dat? Philip Troost laat zien hoe deze kloof tussen ideaal en werkelijkheid geen bron van frustratie hoeft te zijn maar een boeiend avontuur kan worden, vol beweging, groei en vitaliteit. Hiervoor hebben we de ogen te openen voor wat misschien wel het belangrijkste is van hoe Gods Geest werkt: energie. Troost ontdoet het woord energie van zijn oosters jasje en haalt het terug binnen het christelijke verhaal: energie is schepping van God. ‘Als de Heilige Geest ons in beweging wil zetten, dan is daar energie voor nodig.’
De uitnodiging
De uitnodiging
Een boek vol zingevingsvragen dat je opnieuw laat nadenken over wat Gods liefde nu werkelijk inhoudt. Deze luxe jubileumuitgave van W. Paul Young’s ‘De uitnodiging’ is uitgebreid met een persoonlijke terugblik van de auteur. In een wereld waar religie steeds minder betekenis lijkt te krijgen, worstelt ‘De uitnodiging’ met de tijdloze vraag: waar is God in deze wereld vol onbeschrijflijke pijn en verdriet? De antwoorden die hoofdpersoon Mack krijgt, zullen je verbazen en wellicht net zo veranderen als ze hem hebben gedaan. W. Paul Young schreef ‘De uitnodiging’ oorspronkelijk als kerstgeschenk voor zijn kinderen, maar het werd voor meer dan 20 miljoen mensen ter wereld een van de schokkendste en tegelijk meest liefdevolle boeken over God die zij zouden lezen. ‘Het is een boek dat ik iedereen die ik ken aanraad. Het daagt je uit om alles waarvan je dacht dat het een zekerheid was, opnieuw te bekijken.’ – Sylvana Simons
Verwijsbijbel
Verwijsbijbel
De Verwijsbijbel verlaagt de drempel tot het lezen van de hele Bijbel door het Oude en het Nieuwe Testament op een bijzondere manier bij elkaar te brengen, waardoor de samenhang en de eenheid van beide Testamenten versterkt wordt. Dit gebeurt doordat teksten uit het Nieuwe Testament naast teksten uit het Oude Testament worden gezet. Daardoor is de uiteindelijke impact en vervulling van wat in het Oude Testament geopenbaard wordt te zien. Ook worden teksten die geciteerd worden uit het Oude of Nieuwe Testament, in blauw weergegeven. Op dezelfde manier worden teksten uit het Oude Testament weergegeven naast teksten uit het Nieuwe Testament, zodat de lezer de achtergrond en het fundament van de nieuwtestamentische teksten kan zien. In totaal bevat de Bijbel met verwijsteksten 1800 verbindingen tussen de beide testamenten. De Verwijsbijbel helpt bij het opdiepen van inzichten tijdens het dagelijks bijbellezen en bijbelstudie. Een Bijbel die zeer bruikbaar is aan tafel. Inzichten nodigen uit tot persoonlijk gesprek en overdenking. Deze editie is fraai gebonden in een onderscheidend omslag.
Rijmpjes en gebedjes  -   Praten met God
Rijmpjes en gebedjes - Praten met God
Bidden
Gebed
9789060676592
Rijmpjes en Gebedjes - Een serie van vier kostelijke boekjes om kleine kinderen te helpen bij het bidden. De andere titels in deze serie: _ Bidden voor het eten _ Bidden voor het slapen \* Gebedjes voor kinderen
Je Bijbel Ontdekken, Leidraad Voor Een Jonge Vrouw - Elizabeth George
Je Bijbel Ontdekken, Leidraad Voor Een Jonge Vrouw - Elizabeth George
Bijbelstudie
9789077669983
Gods raad over de dingen die jij echt belangrijk vindt Wat zegt God over de onderwerpen die een jonge vrouw bezighouden – dingen zoals geaccepteerd worden, eenzaamheid, vriendschappen? En over relaties in het gezin? Of je doel en je plek vinden in het leven? Dit alles – en nog veel meer – ontdek je wanneer je Gods Woord tot je persoonlijke gids maakt bij alles wat je doet. Je vindt de hulp die je nodig hebt om alles aan te kunnen. En bovendien maak je kennis met andere jonge vrouwen die een geweldig voorbeeld zijn – tienermeisjes en jonge vrouwen die hun problemen onder ogen zagen en het juiste deden. In dit boek vind je gemakkelijk te onthouden stappen om zo veel mogelijk van de Bijbel te leren. Dat zal je dichter bij God brengen en boeiende veranderingen op gang brengen in je leven. Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is een veelgelezen auteur. Van haar boeken zijn meer dan 8 miljoen exemplaren verkocht. Een van haar bestsellers is in het Nederlands verschenen onder de titel Een jonge vrouw naar Gods hart. Daarnaast is ze een veelgevraagd spreekster.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels