Boek
PowerPocket 2 - De autoriteit van de gelovige
Paperback
112 pagina's
Nederlands
2019
9789490489052
PowerPocket 2 -   De autoriteit van de gelovige

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Deze klassieker heeft in de afgelopen decennia wereldwijd ontelbare levens veranderd. Er gaat een blijvende invloed van uit, want telkens weer ontdekt de volgende generatie gelovigen de transformerend kracht van dit boek. Als u het leest, ontdekt u uw autoriteit en krijgt uw leven een dimensie van ongekende kracht en overwinning. Dan wordt de belofte werkelijkheid: met Christus als koningen regeren in dit leven.

Veel christenen zijn blij met hun redding en zien uit naar de hemel, maar omdat ze hun autoriteit niet kennen, leven ze ondertussen in geestelijke armoede. In dit boek legt de bekende Bijbelleraar Kenneth Hagin uit welke enorme autoriteit de gelovige heeft. Autoriteit die hem in staat stelt zijn hele leven in overeenstemming te brengen met Gods wil. Autoriteit waarvoor de duivel en al zijn demonen moeten buigen. Werkelijk niets kan de gelovige die zijn autoriteit in Christus kent, stoppen. De autoriteit van de gelovige heeft in de afgelopen decennia wereldwijd ontelbare levens veranderd. Er gaat een blijvende invloed van uit, want telkens weer ontdekt de volgende generatie gelovigen de transformerend kracht van dit boek. Terwijl u het leest, ontdekt u uw autoriteit en krijgt uw leven een dimensie van ongekende kracht en overwinning. Dan wordt de belofte werkelijkheid: met Christus als koningen regeren in dit leven.

ISBN
9789490489052
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Uitgeverij
Druk
1
Aantal pagina's
112 pagina's
Gewicht
112 g
Afmetingen
17,3 cm × 12,3 cm × 1,1 cm

Meer zoals dit

Muren van mijn hart
Muren van mijn hart
Muren van mijn hart Mensen kunnen zo vaak gekwetst worden, dat ze muren om hun hart bouwen. Maar die muren worden hun gevangenis. Ze verhinderen vervolgens een gezonde persoonlijkheidsontwikkeling, met allerlei relationele en lichamelijke schade tot gevolg. Dr. Bruce Thompson laat zien hoe je uit die gevangenis kunt komen. Vanuit de Bijbel reikt hij daarvoor sleutels aan. Bruce Thompson is geboren in Nieuw-Zeeland. Als arts stond hij aan de wieg van het College of Counseling and Health Care van de YWAM University of the Nations. Zijn vrouw Barbara is altijd intensief bij zijn werk betrokken geweest; ze stond hem terzijde als verpleegkundige, adviseur en co-auteur van meerdere boeken. Bruce en Barbara wonen in Nieuw-Zeeland. Muren van mijn hart is een wereldwijde bestseller en in Nederland zijn al meer dan 25.000 exemplaren van het boek verkocht. 'Toe ik Bruce Thompson voor het eerst hoorde spreken, stond voor mij vast dat hier een man sprak die werkelijk wandelde met God. Een man met een bewogen hart voor mensen die innerlijk beschadigd zijn door hun verleden.' Henk Binnendijk
Bertweter
Bertweter
Leven is het omgekeerde van nevel, waar ben jij het liefst? BertWeter betekent niet dat Bert Reinds alles beter weet, of een wijsneus is, maar de auteur wil wel graag zijn kennis en levenservaring met je delen. De inhoud van dit boek bestaat uit columns en inspiratietips. Voor elke week is er wel iets te halen. De ene keer een beetje stekelig, dan weer humoristisch, overgoten met een flinke dosis zelfspot. Gebeurtenissen, anekdotes, en ‘familiedrama’s’ onder het mom van: ‘Doe maar gewoon dan is het al ingewikkeld genoeg’. Thema’s zijn onder andere: vaderschap, echtheid, kwetsbaarheid, zinvol leven, uitdagingen, gewoontevorming, geloof en opvoeding. Ik hoop dat het lezen een glimlach op je gezicht veroorzaakt, een traan wanneer het verhaal je raakt, een aanmoediging als je dreigt te verslappen, en een handen-uit-de-mouwen-steken reactie als je ontdekt dat jij het heel goed hebt en je naaste wat minder. Geniet ervan als je dit leest en even een moment met jezelf hebt.
Hoe vermoord je 11 miljoen mensen?
Hoe vermoord je 11 miljoen mensen?
Wat als de leugen écht regeert? Toen Andy Andrews in 2011 dit boek schreef was er nog geen sprake van een presidentschap van Donald Trump, was fake nieuws geen item in de media, was de MH17 nog niet gecrasht en deden er nog geen complottheorieën de ronde over virussen, pandemieën en de belangen van rijke mensen en multinationals. Je zou je hebben kunnen afvragen waarom hij in vredesnaam met dit boekje kwam. En toen werd het 2020. Het jaar van corona. Het jaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Het jaar van de toeslagenaffaire in ons eigen land. Het jaar waarin iedereen zijn of haar eigen waarheid lijkt te hebben en universele waarheid niet meer lijkt te bestaan. We lijken door die nieuwe werkelijkheid overvallen? Maar zijn we dat ook? Of is Andy Andrews misschien een ziener die verder zag dan velen op dat moment konden of wilden kijken? En zo ja, wat heeft hij gezien dan? En wat kunnen wij eruit leren voor ons eigen landje? Hoe krijgen we de waarheid terug in het vizier? Wat verwachten wij van hen die ons regeren en ons vertegenwoordigen in het parlement
Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels