Dagboek
365 Gebeden voor een emotioneel gezond leven
Hardcover
368 pagina's
Nederlands
2009
9789060672785
365 Gebeden voor een emotioneel gezond leven

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Soms weet je niet wat je tegen God moet zeggen. Je emoties liggen zo overhoop, dat het gewoon niet lukt. Of je emoties zijn zo dor en droog, dat je niet onder woorden kunt brengen wat er in je omgaat. Wat kan het dan helpen om een gebed te bidden dat door iemand anders is uitgeschreven! In het bijzonder als zij Stormie Omartian heet.
Zij heeft een leven achter de rug waar niemand jaloers op wordt, maar God heeft haar eruit geleid en haar emoties gezond gemaakt. Haar boeken over het gebed hebben hun weg gevonden over de hele wereld, zoals De kracht van een biddende vrouw en De kracht van een biddende man.
In dit dikke boekje vind je gebeden voor een heel jaar, verdeeld over 24 onderwerpen, om daaruit het gebed te kiezen dat jou vandaag past.

Laat het maar aan God horen. Hij luistert, omdat Hij van je houdt.

ISBN
9789060672785
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
368 pagina's
Gewicht
284 g
Afmetingen
15,5 cm × 11 cm × 2,9 cm

Meer zoals dit

Gebedenboek voor echtparen
Gebedenboek voor echtparen
Huwelijk
Gebed
Bidden
9789059990654
Als jij als man of vrouw bidt voor je partner, worden jullie beiden daardoor gezegend. Met je gebed nodig je God uit om zijn werk te doen in jouw leven, in het leven van je man of vrouw en in jullie huwelijk. De gebeden die verzameld zijn in dit boek kunnen je helpen om met nieuwe inspiratie te bidden voor elkaar en voor jullie huwelijk. God is de Bedenker van het huwelijk; Hij is ook de Bron waaruit jullie mogen putten. Wat een vreugde en vrede zal het jullie geven als jullie gaan ervaren dat jullie huwelijksband sterker wordt en jullie toewijding aan elkaar groter!De gebeden in dit gebedenboek komen uit De kracht van een biddende vrouw, De kracht van een biddende man en een (nog) niet in het Nederlands verschenen boek over het huwelijk
Jezus hoort je
Jezus hoort je
Bidden
Gebed
9789059991996
Misschien herken je het. Je zou vaker willen bidden, maar iedere dag weer glipt de tijd je door de vingers. Of, je neemt die tijd wél, maar door de vele prikkels die al bij je zijn binnengekomen, krijg je je gedachten niet meer op orde. Of je hebt er al zo vaak voor gebeden, dat je bijna moedeloos bent en de woorden niet meer kunt vinden. Fijn om dan een dagboekje te hebben dat je helpt om je gebedsleven structuur te geven en woorden aan je gebeden. Jezus hoort je bemoedigt, omdat het gebaseerd is op het woord van God, en omdat het je helpt tijd te nemen voor God en met God. De Here Jezus verlangt ernaar jouw stem te horen en van jou te horen wat er in je hart leeft. Hij hoort je, elke dag! Sarah Young is auteur van populaire dagboeken als Dicht bij Jezus, Ik ben altijd bij je en Vandaag met Jezus. Samen met haar man heeft ze jaren als zendeling gewoond en gewerkt in Japan en Australië. Inmiddels woont het stel weer in de Verenigde Staten
Zij Lacht gebedenboek
Zij Lacht gebedenboek
Gebed
9789464250350
In het Zij Lacht gebedenboek staan prachtige, uitgeschreven gebeden die raken. De onderwerpen van de gebeden zijn heel uiteenlopend, van een mooi ochtend- en avondgebed tot gebeden met specifieke thema’s als onrust, overgave, verdriet, perfectionisme en het leven van alledag. Het gebedenboek is 12 x 15 cm, waardoor het ook gemakkelijk in een (hand)tas past zodat je het gedurende de dag regelmatig kunt pakken.
Gebedsdagboek
Gebedsdagboek
Bidden
Gebed
9789492831330
Je verlangt naar contact met God, maar wat zeg je als je aan het bidden bent? Hoe bid je voor andere mensen en waar kun je verder voor bidden? Dit praktische gebedsdagboek neemt je 365 dagen bij de hand. Elke dag vind je een bijbeltekst, uitgewerkte gebedsonderwerpen en natuurlijk schrijfruimte voor je persoonlijke gebeden. Vanuit een grote diversiteit aan onderwerpen krijg je voor een jaar lang vragen, bijbelteksten en gebedssuggesties. Dat maakt het boek niet alleen uniek, maar ook geschikt als persoonlijk werkboek over jouw leven met God.
Sestra dagboek
Sestra dagboek
Gebed
9789492831897
Toen we in de coronapandemie vaak noodgedwongen binnen zaten, is er tegelijk een nieuwe waardering ontstaan voor de natuur – juist omdat die soms zo verrassend dichtbij te vinden is. Dit nieuwe 365 dagendagboek neemt christelijke vrouwen daarom mee op pad door allerlei landschappen. In elk landschap is iets te vinden wat raakt aan het leven van alledag én aan Gods aanwezigheid daarin. Elke weekdag biedt de lezer een bijbeltekst en een overdenking, en in het weekend wordt de week afgesloten met een praktische toepassing en een gebed. Een dagboek voor en door vrouwen die midden in het leven staan. Dit dagboek is geschreven door diverse auteurs: Coby Kremer, Jolanda Kromhout, Elsje van Ommen, Grace, Arenda Haasnoot, Sarianne van Dalen, Joyce de Jongh, Liza de Jonge, Erica Duenk, Kari Vermunt, Mira de Boer en Annelies van Poelgeest.
Ik bid de Psalmen
Ik bid de Psalmen
Gebed
Bidden
9789033835766
Een kindergebed voor elke dag en elke situatie, geïnspireerd door de veelzijdigheid van de Psalmen. Bij elke Psalm uit de Bijbel is er een vraag om te bespreken, een kort stukje uitleg en een eenvoudig gebed dat past bij de leefwereld van het kind. De Psalmen helpen kinderen om veelzijdig te leren bidden. God bedanken, je blijdschap uiten, vertellen dat je je eenzaam voelt, vragen om hulp, het verdriet van de wereld benoemen... al die aspecten vind je in de Psalmen en in dit gebedendagboek. Een waardevol hulpmiddel voor een afwisselende en intieme communicatie tussen kinderen en God. Voor kinderen van ongeveer 8-12 jaar.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels