Boek
Belijden nu
Paperback
112 pagina's
Nederlands
2022
9789087184681
Belijden nu

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

Dit boekje is geschreven vanuit de overtuiging dat de belijdenis van de eerste christenen jou kan helpen om vandaag in God te geloven. Aan de hand van de Apostolische Geloofsbelijdenis (ook wel de Twaalf Artikelen genoemd) komt de kern van het christelijk geloof aan bod. Toch is dit boekje meer dan een uitleg van die oude belijdenis. Het is immers voor jou geschreven, een jongere die leeft in de 21ste eeuw. Vandaar de titel van dit boek: Belijden.nu. Wie luistert naar die oude belijdenis, doet een prachtige ontdekking. De belijdenis van christenen van twintig eeuwen geleden helpt je om vandaag Jezus te volgen. Elk hoofdstuk begint met een actuele vraag en eindigt met drie gespreksvragen, voor hoofd, hart en handen.

ISBN
9789087184681
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Auteur(s)
Druk
1
Aantal pagina's
112 pagina's
Gewicht
162 g
Afmetingen
21,1 cm × 14 cm × 0,9 cm

Meer zoals dit

Belijden is doen
Belijden is doen
Je hebt belijdenis gedaan, en dan? Wat betekent dit voor de praktijk van je leven? Daarover ben je natuurlijk nog niet uitgedacht. De artikelen in Belijden is doen gaan onder andere over geloof en bekering, moeite bij het geloven, geloven in de praktijk, samen geloven, het geloof delen en de afhankelijkheid van de Heilige Geest. Het boekje is een afwisselend geheel van artikelen en mooi vormgegeven quotes.
Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Zuiver zwanger
Zuiver zwanger
Gefeliciteerd, je bent zwanger! Een overweldigende periode breekt aan, waarin je overspoeld wordt met gevoelens, gedachten en vragen. En nu? Waarschijnlijk ben jij net als al die andere zwangere vrouwen. Je wilt weten wat er in je lichaam gebeurt en je wilt je zo goed mogelijk voorbereiden op wat komen gaat. Als je op zoek gaat naar die informatie hoef je niet ver te zoeken; van alle kanten zal ze je worden aangereikt. Maar de belangrijkste die jij als christen bij je zwangerschap kunt betrekken, is je Schepper. In Zuiver Zwanger combineert Rianne Versteeg-Aantjes op een heel mooie manier de wijsheden van deskundigen en haar eigen ervaringen mét de waarheden uit het Woord van God. Jouw zwangerschap maakt deel uit van Gods plan voor jouw leven. Je lichaam is door hem ontworpen en zorgvuldig toegerust voor het hele proces. Hij kent je vragen en je behoeften, en Hij wil niets liever dan jouw Helper zijn tijdens je zwangerschap, bij de bevalling en in de tijd daarna.
Een hart als Jezus
Een hart als Jezus
Compleet vernieuwde uitgave van de succesvolle titel 'Een hart als Jezus', van de bekende schrijver Max Lucado. God houdt van je zoals je bent, maar Hij wil je niet laten zoals je bent. Hij wil dat je een hart als Jezus krijgt. Als wij Hem volgen, worden we steeds meer zoals Hij. We mogen zijn goedheid, trouw en liefde uitdelen. Niet omdat wij perfecte christenen zijn, maar omdat Hij in ons woont. Zeer geschikt om cadeau te doen bij belijdenis of volwassendoop.
Sestra mama
Sestra mama
Een tijdschrift dat je laat zien dat de manier waarop jij moeder bent, goed is! Met lekker veel persoonlijke verhalen en inkijkjes. Sestra mama 3 gaat over verwachting: leven met uitzicht, maar ook: verwachtingen: Hoe hoog leg je de lat? Met extra dossier over zwanger zijn en de kraamperiode, juist omdat Sestra mama ook geschikt is om als (kraam)cadeau te geven aan een (jonge) moeder.
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw
Vul mij opnieuw is geschreven voor gelovige vrouwen die zich willen verdiepen in het werk en de Persoon van de Heilige Geest. Dat de Geest niet los gezien kan worden van de Vader en de Zoon is door het hele boek heen duidelijk, maar de nadruk ligt op de Heilige Geest. Lijnen over de vervulling en bekrachtiging met de Heilige Geest, praktische lessen over de vrucht van de Geest en de geestelijke gaven die Hij geeft worden op eenvoudige, bijbelgetrouwe wijze dicht bij je hart gebracht. De gespreksvragen kunnen gebruikt worden voor persoonlijke overdenking, maar zijn ook geschikt voor gebruik in vrouwenkringen en bijbelstudiegroepen.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels